ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری سیم کارت‌ها از سه روز دیگر

| يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ | ۲ نظر

واگذاری اولویت اول و دوم سیم کارت‌های تلفن همراه و 155 شهر که قرار بود بدون نوبت واگذار شود از 30 خرداد ماه در سطح کشور آغاز خواهد شد.
دکتر «وفا غفاریان» معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب افزود: سیم کارت‌های ثبت نام شده طبق زمان‌بندی صورت گرفته واگذار و همزمان با آن در 155 شهر کوچک کشور زودتر از موعد و بدون قرعه‌کشی، ارائه خواهد شد.

وی در خصوص نحوه واگذاری سیم کارت های تلفن همراه خاطر نشان کرد: بر خلاف سیاست‌های گذشته واگذاری در سطح کشور به صورت یکسان نخواهد بود و استانها در صورت انجام ظرفیت‌سازی‌های لازم، قادر به واگذاری در همان زمان هستند. که این امر تاثیر بسزایی در سرعت واگذاری‌ها دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: برخی استانها نسبت به ایجاد زودتر از موعد مقرر ظرفیت‌ها اعلام آمادگی کرده و در برخی دیگر از استانها، تکمیل ظرفیت سازی نیازمند همکاری سایر سازمانها است.

غفاریان افزود: فعالیت‌ها و اقدامات پیمانکاران عمومی(GC)برای ایجاد ظرفیت های لازم در شبکه تلفن همراه به صورت هفتگی کنترل می‌شود.

وی اظهار داشت: خرید تجهیزات مورد نیاز برای این واگذاری ها نیز در مراحل نهایی است و امیدواریم به غیر از GC ها، پیمانکاران دیگر نیز در زمینه توسعه شبکه کمک کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین در خصوص تامین ظرفیت برای ماههای آینده گفت: ظرفیت‌های سیگنالینگ تاکنون به طور کامل تامین و واگذار شده اما ظرفیت‌های رادیویی BTS در سطح شهرها در حال تامین است که متناسب با آن واگذاری سیم کارت‌ها در ماههای آینده انجام خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد : با واگذاری خارج از نوبت سیم کارت های 390 شهر کوچک، ارائه سیم کارت در حدود یک سوم شهرهای کشور پایان می یابد.

  • ۸۵/۰۳/۲۸

نظرات  (۲)

salam ba in vojod emkane in hast ke baghiyeye sim kartaha zodtar az mood vagozar shavad ? agar emkan darad khabar dahid be email tashakor ----------------------------------- با سلام دوست عزیز با توضیحی که امروز مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار داد تغییری در زمان واگذاری ها رخ نخواهد داد.
  • حسین امیری
  • در خصوص واگذاری اولویت های دیگر غیر از خرداداگر سخنی به میان آمده بود عالی بود منظور اولویت اول تیر ماه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">