ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس فدرال آمریکا به تیم تحقیقاتی که حمله سایبری به شرکت کانتیننتال را بررسی می‌کند پیوست.
به گزارش سایبربان؛ یک فرد مطلع روز چهارشنبه به رویترز گفت که دفتر تحقیقات فدرال ایالات‌متحده (FBI) در تحقیقات مربوط به حمله سایبری اخیر به شرکت خودروسازی آلمانی کانتیننتال (Continental) شرکت خواهد داشت.

این فرد با تأیید گزارش قبلی هندلزبلات (Handelsblatt) گفت که اف بی آی توسط مقامات امنیتی آلمان به این تحقیقات وارد شده است.

کانتیننتال از اظهارنظر خودداری کرده و اف بی آی نیز برای اظهارنظر در دسترس نبوده است.

شرکت خودروسازی کانتیننتال در اوایل این ماه گفته بود که در حال بررسی سرقت اطلاعات خود در یک حمله سایبری در ماه اوت است اما از اظهارنظر در مورد گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر اینکه هکرها اطلاعات را برای فروش گذاشته‌اند یا خیر، خودداری کرده بود.

خبرگزاری هندلزبلات در آن زمان گزارش داده بود که هکرها فهرستی از داده‌ها را در دارک نت منتشر کرده‌اند که شامل بودجه، سرمایه‌گذاری و برنامه‌های راهبردی و همچنین اطلاعات مربوط به برخی از مشتریان کانتیننتال بوده است.

خبرگزاری هندلزبلات همچنین می‌گوید که هکرها پس‌ازاینکه کانتیننتال ظاهراً نمی‌خواست باج بدهد، داده‌ها را به قیمت 50 میلیون دلار برای فروش گذاشته‌اند.

  • ۰۱/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">