ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیرارتباطات: دنبال محدودسازی اینترنت نیستیم

| چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطلات و فناوری اطلاعات باتاکید براینکه شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پرسرعت، امن و باکیفیت است که در آن انواع خدمات متنوع به مردم داده می شود، گفت: با ایجاد این شبکه به هیچ وجه بدنبال ایجاد محدودیت و قطع اینترنت برای هیچ گروهی از جمله دانش بنیان ها نیستیم.

به گزارش ایرنا، عیسی زارع پور در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ در محل مصلی امام خمینی(ره) در پاسخ به خبرنگار علم و آموزش در خصوص برخی محدودیت ها و کاهش سرعت اینترنت که دانش بنیان های فعال در حوزه ICT و برنامه نویسی و دریافت داده را با مشکل مواجه کرده است، تاکید کرد: به دنبال ایجاد محدودیت و عدم دسترسی به داده ها برای هیچ کس به ویژه فعالان حوزه دانش بنیان کشور نیستیم.

وی افزود: بارها گفته شده که شبکه ملی اطلاعات یعنی یک شبکه  پرسرعت، امن و باکیفیت که روی آن انواعی از خدمات متنوع به مردم ارایه خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را بهترین بستر و بازار برای دانش بنیان های کشور دانست.

زارع پور گفت: ما به دنبال این هستیم که زیر ساخت ها را برای دانش بنیان ها فراهم کنیم تا ان شاءالله روز به روز کسب و کار آنها در بخش های مختلف رونق پیدا کند و بتوانند محصولاتشان را در دنیا عرضه کنند و اصلا به دنبال محدودیتی از این جنس نیستیم.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">