ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم امضای تفاهم نامه در راستای حمایت از تولید گوشی داخلی گفت: پس از راه‌اندازی خط تولید چهار برند معروف گوشی ایرانی، می‌توانیم سالانه 2 میلیون گوشی تولید کرده و در اختیار کاربران قرار دهیم.

محمد جواد آذری جهرمی در مراسم امضای تفاهم نامه با پست بانک و وزارت صمت با هدف حمایت از تولید گوشی داخلی افزود: با رشد قیمت ارز، قیمت تلفن همراه بسیار زیاد شده است و بسیاری از کاربران وقتی گوشی تلفن همراه خود را از دست می دهند و یا می شکند دیگر نمی توانند گوشی نو خریداری کنند، ضمن این که بعضا امنیت گوشی ها با خرید گوشی دست دوم ممکن است به مخاطره بیفتد.
وزیر ارتباطات افزود: روند استفاده از گوشی های هوشمند با توجه به پایین آمدن قدرت خرید تلفن همراه پایین آمده و به جای آن استفاده از تلفن های دکمه ای رونق گرفته است.
وی اشاره کرد: زندگی امروز بدون همراه داشتن گوشی هوشمند دشوار است و مشکل دیگری که در کنار آن داریم بیکاری و ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان کشور است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">