ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق قانون هر تعرفه‌ای که دستگاه‌ها بخواهند بابت ارائه خدمات الکترونیک از مردم دریافت کنند باید در مراجع ذیصلاح تایید شود.
عیسی زارع پور در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دریافت هزینه ۵ هزار و ۲۰۰ تومانی بابت استعلام الکترونیکی میزان خلافی، به تصویب مراجع قانونی رسیده است؟ بیان کرد: دولت، سالانه ده‌ها هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ارتباطی کشور هزینه می‌کند، همچنین برای توسعه سامانه‌هایی که دستگاه‌ها راه اندازی می‌کنند از محل بیت المال نیز هزینه می‌شود.
وزیر ارتباطات در ادامه گفت: در هر حال این زیرساخت‌ها متعلق به مردم است و اگر قرار است وجهی گرفته شود باید در مراجع ذیصلاح از جمله شورای اجرایی فناوری اطلاعات و کمیسیون تنظیم مقررات تایید شود، چون طبق قانون هر تعرفه‌ای که دستگاه‌ها بخواهند بابت خدمات الکترونیک از مردم بگیرند باید در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصویب شود.
زارع پور افزود: اینکه برای عده‌ای از مردم این موارد مانع استفاده از خدمات الکترونیک است باید با پلیس مورد بررسی قرار گیرد.
وی در عین حال از پلیس به سبب این که جزو دستگاه‌های پیش رو در الکترونیک کردن خدماتش است قدردانی کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">