ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وضعیت پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی طی یک سال گذشته بهتر شده است.
عیسی زارع پور در گفت و گو با خانه ملت، در ارزیابی خود پیرو شرایط کسب و کارهای اینترنتی  در پلتفرم های داخلی، گفت: به واقع در یک سال گذشته  روند فعالیت هموطنان ما در سکوهای داخلی بسیار رو به رشد بوده است و در حال حاضر ماهانه نزدیک به 40 میلیون نفر از هموطنان عزیز - کاربران یکتا - از پلتفرم های داخلی استفاده می کنند.

وی  با بیان اینکه روزانه قریب به 20 میلیون نفر از پلتفرم های داخلی استفاده می کنند، بیان کرد: با این حال کسب و کارها داخلی نیازمند به اصطلاح پاخور هستند و تلاش دارند تا در جایی قرار گیرند که مردم در انجا حضور داشته تا  بتوانند کاربر گرفته و کسب و کارهای خود را به درستی معرفی کنند.

زارع پور تاکید کرد: از این جهت، به نظر بنده وضعیت پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی در طی  یک سال گذشته بهتر شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به تصویب آئین نامه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی  روی  پیام رسان های داخلی در آبانماه سال گذشته بیان کرد: بخش هایی از این آئین نامه اجرایی و  بخش های دیگر از آن در حال اجراست و امیدواریم با اجرای کامل این آئین نامه زمینه حمایت حداکثری از کسب و کارهای داخلی و اینترنتی داخلی فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">