ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده وزیر ارتباطات از خبرهای خوش برای پُست

| چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰، ۰۴:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

ملاقات‌های مردمی، تذکری برای پیگیری مستمر مشکلات است/خبرهای خوش برای پُست تا پایان سال
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: ملاقات‌ با مردم و همکاران و دوباره شنیدن مشکلاتی که در جریان آن‌ها قرار گرفته‌ایم و در حال حل‌کردن‌شان هستیم، تذکری برای پیگیری مستمر مشکلات است.

‌به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که ملاقات‌های هفتگی با مردم را در برنامه خود دارد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چند روز قبل بعد از مدت‌ها در یک روز تعطیل فرصتی پیش آمد که بچه‌ها را برای بازی به پارک ببرم. در پارک همکار محترمی من را شناخت. نزدیک آمد و گفت: «از همکاران پست هستم و بحث‌هایی دارم که باید شما را ملاقات کنم». گفتم: «در خدمت هستم».

«عیسی زارع‌پور» افزود: «ماخوذ به حیا بود و گفت: اینجا مزاحم نمی‌شوم. اجازه بدهید در اداره به ملاقات شما بیایم». روز بعد به دفتر سپردم که وی را در لیست ملاقات مردمی قرار دهند و امروز او را دیدم.

وی تاکید کرد: از دیدن او خوشحال شدم. ای کاش فرصت اقتضا می‌کرد تا تک‌تک همکارانم را ببینم، از نظرات‌شان استفاده کنم و با کار و زندگی‌شان آشنا شوم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: این همکار عزیز از مشکلات معیشتی همکاران پست، به ویژه موزعین عزیز گفت؛ از سختی کار آن‌ها و موانع در مسیر ارتقای شغلی‌شان. هر چند در جلسات، بازدیدها و ملاقات‌ها در جریان این گونه مشکلات بودم و در حال اقدام برای حل آنها هستم اما دوباره شنیدن آن را تذکری به خودم برای پیگیری مستمر می‌دانم و این یکی از مزایای ملاقات رو در رو با همکاران عزیزم است.

زارع‌پور خاطرنشان‌کرد: به همه همکاران عزیزم در پست عرض می‌کنم که ان‌شالله تا پایان سال خبرهای خوشی خواهید شنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">