ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پارک تلفن همراه ایجاد می شود

| شنبه, ۹ مهر ۱۳۸۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی ابراز داشت: ظرف یک ماه آینده شاهد افزایش قیمت سیم‌کارت‌ها به میزان 50 تا 60 هزار تومان خواهیم بود.

«افشار فروتن لاریجانی» در گفت‌وگو(ایسنا) ، درباره‌وضعیت باز سیم‌کارت‌های تلفن همراه در بازار گفت: با توجه به اتمام واگذاری سیم‌کارت‌های ثابت و اعتباری،ظرف یک ماه آینده شاهد افزایش قیمت سیم کارت خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به بحث احداث پارک تلفن همراه توسط انجمن گفت: به احتمال زیاد پارک تلفن همراه را در بخشی از پارک لاله ایجاد خواهیم کرد چون به دلیل مرکزیت منطقه‌ای و دارا بودن فضاهای لازم از نظر وسعت این پارک مناسب ترین پارک برای این طرح است .

فروتن لاریجانی افزود: همه‌ی امکانات لازم را برای این کار تهیه کرده ایم ومنتظر نظر قطعی شهرداری مربوطه هستیم وپس از تعیین میزان وسعت و فضا بودجه‌ی مودر نیاز این طرح را مشخص خواهیم کرد .

رییس انجمن فروشندگان سیم کارت گوشی و لوازم جانبی در پایان تاکید کرد: این پروژه توسط انجمن و با همکاری شرکت‌های وارد کننده‌ی گوشی‌های تلفن همراه انجام می‌شود و در کمتر از سه‌ماه این طرح را اجرا خواهیم کرد .

  • ۸۴/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">