ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پارک خودرو در اصفهان با استفاده از SMS

| سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ | ۰ نظر

برای اولین بار در کشور با اجرای طرح موبایل پارک، شهروندان اصفهانی به زودی با SMS می‌توانند خودروی خود را پارک کنند و هزینه آن را بپردازند.
به گزارش مهر، سرهنگ شیدوش اناری معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی با پرداخت مبلغی به عنوان اعتبار و دریافت کارت اعتباری، در مکان‌هایی که احتیاج به کارت پارک دارند می‌توانند با تلفن همراه خود S.M.S ای را به مرکز کارت هوشمند ارسال کنند و ساعت ورود و خروج خود را در آن محل اعلام کنند.
وی افزود: سیستم مرکزی نیز با احتساب دقایقی که خودرو در آن محل پارک شده از مبلغی که به عنوان اعتبار پرداخت شده هزینه را کم می‌کند و افرادی نیز با دستگاه‌های مخصوص، خودروهای پارک شده را کنترل می‌کنند و اگر اطلاعات خودرو در سرور مرکزی ثبت نشده باشد خودرو متخلف را جریمه می‌کنند.
گفتنی است، در شهرستان اصفهان طرح کارت پارک ساعتی در 13 خیابان اجرا می‌شود که با اجرای طرح موبایل کارت که به زودی و با همکاری شهرداری اصفهان آغاز خواهد شد، دیگر نیازی به پارکبان نخواهد بود.

  • ۸۴/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">