ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پاساژ علاءالدین از پلیس تذکر گرفت

| چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: در بررسی ها مشخص شد پاساژهای "علاءالدین" و " ارگ " که از اماکن صنفی پرتردد هستند پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نمی کنند که تذکرات لازم به آنها ابلاغ شد.

به گزارش  فارس سرهنگ " نادر مرادی" رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت به شیوع موج دوم ویروس کرونا و تعطیلی مجدد برخی از صنوف در دو هفته اخیر پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه در برخی از اماکن مانند پاساژها، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل و جامع رعایت نمی شود که این امر موجب افزایش نگرانی مردم شده است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته پاساژ "علاالدین" و پاساژ " ارگ " که از اماکن صنفی پرتردد هستند بر اساس مشاهدات و بررسی های صورت گرفته پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده که این امر احتمال افزایش شیوع این بیماری را در مردم افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم درجلسه با روسای اتحادیه به آنها ابلاغ شده است، تصریح کرد: مسؤولان این اماکن و سایر پاساژها دقت کنند اگر اصول بهداشتی از قبیل پاکسازی محیط، رعایت فاصله فیزیکی و ماسک زدن رعایت نشود احتمال تعطیلی آنها برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی  پایتخت خاطر نشان کرد: شهروندان باید در خصوص مسئله ای به این مهمی آگاهی لازم را داشته و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی از شیوع گسترده تر این بیماری جلوگیری و سلامتی خود و جامعه پیرامون خود را حفظ کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">