ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش 20 درصدی پرداخت الکترونیکی کرایه های تاکسی خبر داد.
به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد در مورد تمهیدات این سازمان جهت مقابله با کرونا ، اظهار داشت: در نخستین جلسه در ستاد مدیریت بحران موضوع بحث و آموزش خود مراقبتی بین رانندگان تاکسی مدنظر قرار گرفت و دستورالعمل مورد نیاز در این زمینه تهیه و به تائید وزارت بهداشت رسید.
وی با اشاره به اینکه این دستورالعمل پس از تهیه به صورت فیلم و بروشور به رانندگان تاکسی ارائه شد، گفت: اولین محموله مواد ضد عفونی کننده برای رانندگان تاکسی شنبه هفته گذشته به دست ما رسید که ما این محموله ها را در پایانه ها تحویل رؤسای خطوط دادیم و ایستگاه های ویژه ای در این زمینه در نظر گرفته شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای تاکسی های تلفنی و گردشی نیز مواد ضد عفونی کننده در دفاتر تاکسیرانی شهرداری تهران در نظر گرفته شد که رانندگان می توانند برای دریافت به این دفاتر مراجعه کنند.
قنادان بیان داشت: تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای ما با مشکل همراه بوده ولی علیرغم این مسئله 5 هزار ماسک را تحویل گرفتیم و با اولویت بندی بر اساس بانک اطلاعاتی که داشتیم به رانندگانی که دارای بیماری زمینه ای بوده اند با اولویت ارائه کردیم.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان ترمینال ها پس از دسته اول در اولویت قرار داشته ولی با این وجود با مسدودیت شدید مواد ضد عفونی کننده مواجهیم که دولت و وزارت بهداشت در صورتی که اقلام مورد نیاز را به ما ارائه دهد آن را میان رانندگان توزیع خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه تعداد مسافران تاکسی ها حدود 40 درصد کاهش یافته گفت: علیرغم این مسئله 20 درصد پرداخت الکترونیکی کرایه ها بیشتر شده است و برنامه هایی را با سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران خواهیم داشت تا این آمار بیشتر شود و پرداخت الکترونیکی کرایه با شرایط راحت تری انجام گیرد.
قنادان در مورد اینکه گفته می شود رانندگان تاکسی با توجه به شیوع کرونا تنها مجاز هستند حداکثر سه مسافر سوار خودروی خود کنند، گفت: شرایط پیچیده اجتماعی با بروز کرونا در کشور ایجاد شده است. حدود صد هزار راننده تاکسی با کاهش مسافران سطح درآمد خانواده هایشان کمتر شده و این مسئله ما را با چالش همراه کرده است.
وی گفت:از طرفی ما ناگریز به اجرای برخی محدودیت ها هستیم. به طور مثال در برخی خطوط تنها رانندگان مجاز به سوار کردن همزمان سه مسافر هستند و در تلاشیم که برای همه خطوط این موضوع را اجرایی سازیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">