ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پروانه‌ مخابرات رسما ابلاغ شد

| يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۸۷، ۰۵:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس مصوبه دولت شرکت مخابرات موظف شد مبلغ نزدیک به 500 میلیارد تومان باقیمانده از ارزش پروانه این شرکت را را طی چهار سال و در چهار قسط به سازمان تنظیم مقررات بپردازد.

صابر فیضی مدیرعامل شرکت سهامی مخابرات ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی فارس اظهار داشت: سازمان رگولاتوری ارزش پروانه شرکت مخابرات را برای 21 میلیون و 300 هزار مشترک تلفن‌همراه و 23 میلیون و 500 هزار مشترک تلفن ثابت قبل از صدور پروانه جمعا 7 هزار و 566 میلیارد ریال تعیین کرده است.

وی افزود: در پروانه شرکت مخابرات به این موضوع اشاره شده است که با توجه به دولتی بودن شرکت مخابرات دارنده پروانه در زمان صدور پروانه و پرداخت‌های گذشته شرکت به دولت، این مبلغ از شرکت مخابرات گرفته نمی‌شود.

وی گفت: در بخش دیگری از پروانه، برای اداره و توسعه شبکه شامل 16 میلیون و 700 هزار مشترک تلفن همراه و 6 میلیون و 500 هزار مشترک تلفن ثابت و شبکه ارتباط داده‌ها و خطوط انتقال مبلغ 4 هزار و 903 میلیارد ریال باید در زمان صدور پروانه توسط متقاضی پرداخت شود.

روز گذشته طی جلسه ای پروانه‌ فعالیت شرکت مخابرات ایران (اپراتور اول) رسما توسط رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد.

  • ۸۷/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">