ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرنا- دادستان تهران از ارسال پرونده سکه ثامن تا هفته آینده به دادگاه خبر داد.

به گزارش قوه قضاییه علی القاصی مهر روز چهارشنبه در حاشیه دیدار مردمی در سالن اجتماعات دادسرای کارکنان دولت (ناحیه ۲۸) گفت: تحقیقات پرونده سکه ثامن در خصوص دو اتهام اعم از کلاهبرداری مشدده و پولشویی کامل شد و قرار مجرمیت و کیفرخواست آن صادر گردید و در حال تنظیم و تایپ است و پیش بینی می‌کنیم پرونده در اواسط هفته اینده به دادگاه ارسال شود.

وی درباره ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی گفت: این موضوع در حال بررسی است و اگر اتهام متهمان مشمول اخلال در نظام اقتصادی شود به دادگاه ویژه ارسال می‌شود.

دادستان تهران افزود: اقدامات خوبی در جهت استیفای حقوق مالباختگان انجام شده و  با عنایت ویژه مقام معظم رهبری برای تسریع در پرداخت و استیفای حقوق مالباختگان و پیگیری‌های رییس قوه قضاییه، وجوه نقد بین شاکیان پرداخت شد و تمام طلبکاران حدود یک سوم از بدهی خود را دریافت کردند.

وی افزود: تشریفات لازم برای مزایده و فروش بخشی از اموال غیرمنقول در حال انجام است و با دادسرای مربوطه صحبت کردیم تا این کار با سرعت بیشتری انجام شود و بتوانیم بخش دیگری از پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

 

بازداشت پورمختار صحت ندارد

القاصی مهر در پاسخ به سئوالی درباره بازداشت محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و آزادی او با وثیقه گفت: بازداشت و آزادی وی با قید وثیقه صحت ندارد.

 

پگاه آهنگرانی به دلایل امنیتی ممنوع الخروج است

وی درباره ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی بازیگر سینما گفت: این فرد به دلایل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع الخروج شده است.

 

مهناز افشار چند شاکی دارد

القاصی درباره اخرین وضعیت پرونده مهناز افشار گفت: این فرد خارج از کشور است و چند شاکی دارد و پرونده‌اش براساس شکایت شکات مفتوح و در حال رسیدگی است و هنوز تصمیمی در مورد آن گرفته نشده است.

 

پرونده هفت تپه هنوز در دادسراست

وی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده هفت تپه گفت: این پرونده آخرین مرحله تحقیقاتش را طی می‌کند و یکی از متهمان اصلی پرونده را طی چند روز گذشته احضار کردیم و تحقیقات در خصوص این متهم در حال انجام است و متهم با قرار بازداشت موقت تحت نظر است. بعد از تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه برای صدور حکم ارسال می‌شود. این پرونده در دادسرای تهران در حال بررسی است.

 

دختر سرلشگر صالحی پرونده ای ندارد

دادستان تهران درباره بازداشت فاطمه صالحی دختر سرلشگر صالحی گفت: این خبر صحت ندارد و بررسی کردیم این فرد در سیستم قضایی ما پرونده‌ای ندارد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">