ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا گفت: پلیس فتا به دلالان دارو اجازه تشکیل ناصرخسروی مجازی در شبکه‌های اجتماعی نمی‌دهد و با قاطعیت با این قضیه برخورد می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رامین پاشایی در برنامه «صبحانه ایرانی» گفت: خرید و فروش دارو در فضای مجازی در تمامی کشور‌ها ممنوع است و ماموران پلیس فتا، خرید و فروش دارو در فضای مجازی را رصد می‌کنند.

وی افزود: در شانزدهمین عملیات پانجیا که با همکاری همزمان نیرو‌های پلیس بیش از ۱۰۰ کشور و با محوریت و هماهنگی سازمان اینترپل و همکاری سازمان بهداشت جهانی انجام شد، از فعالیت پایگاه‌های متخلف در امر خرید و فروش آنلاین دارو‌های تقلبی و غیرمجاز در فضای مجازی جلوگیری شد.

سرهنگ پاشایی گفت: در فضای مجازی فقط تعداد محدودی از داروخانه‌ها از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو مجوز راه اندازی داروخانه آنلاین دریافت کردند و این داروخانه‌ها بعد از دریافت نسخه بیمار، دارو‌ها را برای وی ارسال می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">