ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه شهروندان هنگام استفاده از تاکسی‌های اینترنتی لغو سفر نکنند، گفت: با انتخاب گزینه «لغو سفر»، در صورت بروز هرگونه تخلفی در این مسیر مسافر نخواهد توانست ادعای خود را ثابت کند.

سرهنگ محسن محمودی  در گفت و گو با ایرنا، افزود: بعضی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به بهانه جلوگیری از پرداخت کمیسیون به شرکت، بعد از سوار شدن مسافر درخواست می کنند تا مسافر گزینه لغو سفر را انتخاب کند.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب گزینه لغو سفر، اطلاعات مسافر و اطلاعات سفر مانند شماره خودرو، نام راننده و ساعت سوار شدن فرد در شرکت مربوطه ثبت نمی شود.

سرهنگ محمودی اظهار کرد: با این انتخاب در صورتی که راننده قصد آزار، اذیت و یا حتی سرقت از مسافر یا قصد آدم ربایی داشته باشد، امکان پیگیری مقدور نخواهد بود.

وی از شهروندان درخواست کرد در هنگام استفاده از تاکسی های اینترنتی پس به هیچ‌ عنوان درخواست راننده را نپذیرند و از انتخاب گزینه «لغو سفر» پرهیز کنند.

برخی از رانندگان تاکسی های اینترنتی پس از سوار شدن مسافر، به بهانه کمک برای معاف از پرداخت حق کمیسیون به شرکت متبوع، از او می خواهد که گزینه «لغو سفر» را انتخاب کند که عمل به این درخواست می تواند برای مسافر مشکلات متعددی را به وجود آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">