ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرنا- فیس‌بوک آزمایش طرح مخفی کردن تعداد لایک پست‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی را از امروز ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) در کشور استرالیا آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی ورج، در طرح آزمایشی مذکور عبارت این پست توسط «(نام یک دوست) و دیگران» لایک شده، جایگزین نمایش تعداد دقیق لایک‌های پست یک کاربر می‌شود.

این طرح که در زمان حاضر فقط در کشور استرالیا اجرا می‌شود، ارزیابی خواهد کرد که آیا این تغییر به کاربران کمک می‌کند حس بهتری داشته باشند یا نه. در صورت موفقیت‌آمیز بودن این آزمایش، احتمال تعمیم آن به دیگر کشورها نیز وجود دارد.

فیس‌بوک اوایل ماه جاری میلادی پس از آن که جین مانچون وانگ، از بلاگرهای شناخته شده عرصه تکنولوژی با مشاهده علائم و نشانه‌های مربوطه در نرم افزار اندرویدی این شبکه اجتماعی، به تصمیم این شرکت برای مخفی کردن تعداد لایک‌ها پی برد، به برنامه تیم خود در این خصوص، اذعان کرد. رها شدن از امکان مشاهده تعداد دقیق لایک‌های یک پست در یک نگاه، یک تغییر جزئی است که می‌تواند گام بزرگی در مسیر مهار احساس اضطراب و افسردگی مرتبط با استفاده از شبکه‌های اجتماعی باشد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز آزمایش طرح خود برای مخفی کردن تعداد لایک‌ پست‌ها را اوایل سال جاری میلادی در کانادا آغاز کرد و پس از آن که کاربران از رضایت خود از این تغییر خبر دادند، آن را در کشورهای بیشتری به اجرا درآورد.  

  • ۹۸/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">