ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پهنای باندی که پاگنده خورد!

| يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

هفته گذشته در کمال تاسف و تاثر، به شدت خفنی مطلع شدیم، "باد اسپنسر" بازیگر ایتالیایی که در تلویزیون ایران به اسم "پاگنده" معروف بود، در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

خدایش بیامرزد، اما فکر کنم اونقدری که ما تو ایران در جریان مرگ این بابا قرار گرفتیم، ملت ایتالیا و حتی اقوام نه چندان دور خود باد اسپنسر هم نفهمیدن که اون مرد!

برای جوونایی که شاید سنشون به دیدن فیلم‌های باد اسپنسر قد نده، خیلی خلاصه بگم پاگنده از این فیلما بازی می‌کرد که توش یارو مثلا مسلسل رو مستقیم می‌گرفت رو به این بابا و کلی تیر خالی می‌کرد، اما یکیشم به این نمی‌خورد و بعد در حالیکه نوشابه می‌خورد پا می‌شد و با یه مشت زدن همه چیز رو حل می‌کرد.

تقریبا از یک ساعت و نیم فیلم‌ها هم یک ساعتش داشت چک می‌زد به این و اون، یه چیزی تو مایه‌های فیلم اکشن‌های هندی بود، خلاصه.

اما همینجا می‌خام بگم که تقریبا 99 درصد کسایی که فیلم‌هاش رو می‌دیدن عمرا نمی‌دونستن اسم واقعیش چی بود که با تشکر از شبکه‌های اجتماعی و تلگرام امروز همه فهمیدن.

خب حالا این چه ربطی به حوزه ICT داره؟ عرض می‌کنم خدمتتون. حدود یک هفته‌ای هست که من دارم خبر مرگ باد رو می‌بینم. تو هر گروه تلگرامی هم که می‌رم نمی‌دونم ملت فازشون چیه، از سر اندوه زیاد هست، از سر عجله و ندیدن هست، خلاصه بعد از هر پیامی که تو هر گروه می‌یومد، یکی خبر می‌داد پاگنده مرد و یه عکس بزرگ می‌ذاشت وسط گروه!

دوباره یکی یه فیش حقوقی جدید می‌ذاشت، دوباره یه نفر دیگه می‌یومد عکس باد اسپنسر می‌ذاشت که ملت در جریان باشید بازیگر روزگاران قدیم، پاگنده عزیز مرد! خلاصه فیش حقوقی بود و باد.

هی می‌گفتم خب جان هر کی دوست دارید فهمیدیم به خدا، فاتحه هم خوندیم براش، بیخیال شید، اما می‌دیدم نه‌خیر این مرگ خیلی سنگین بوده برای ملت و تا هفتمش هم دارن عکس میذارن. من واقعا تو کار بعضیا موندم که واقعا نمی‌بینن یا خودشونو به ندیدن می‌زنن یا چیز دیگه.

خلاصه دیگه کلافه شدم و از اونجا که احتمال می‌دم تا چهلم و احتمالا سالش هم عکساش تو فضای مجازی ایران بچرخه، خواستم از همین تریبون استفاده کنم و بگم به خدا غلط کردیم این باد اسپنسر مرد، آخه الان وقت مردن بود، خدابیامرز! ما الان با بحران لود شدن عکسای فیش‌های حقوقی داریم دست و پنجه نرم می‌کنیم و بخش عمده‌ای از پهنای باند اینترنت به همین خاطر کند شده، حالا تو هم باید این وسط بیفتی بمیری؟

خلاصش کنم یعنی می‌خام بگم، پهنای باندی که مرگ باد اسپنسر یا همون پاگنده از اینترنت کشور خورد، من فکر کنم فیش‌های حقوقی و حتی انتخابات مجلس هم نخورد! دستت درد نکنه و خدا رحمتت کنه!

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

  • ۹۵/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">