ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پوشش ایرانسل 3ماهه کامل نمی‌شود

| سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۸۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

طبق اعلام مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل پوشش شبکه این شرکت در تهران که اکنون در نیمی از این شهر آنتن نمی‌دهد تا سه ماه دیگر نیز کامل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در حال حاضر بیش از نیمی از شهر تهران بویژه شمال این شهر فاقد پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل است و در واقع این نقاط آنتن نمی‌دهد.

ایرانسل در شروع کار خود تنها سه شهر تهران، تبریز و مشهد را تحت پوشش شبکه خود قرار داده است که البته پوشش در این سه شهر صددرصد نیست.

طبق گفته دزفولی مدیر عامل ایرانسل مشترکان تهرانی برای برقراری تماس با دیگر مشترکان این شرکت در تمام نقاط تهران باید حداقل تا سه ماه دیگر تحمل کنند.

این گزارش حاکی است: پس از گذشت حدود سه هفته از زمان توزیع سیم کارتهای 150 هزار تومانی دیگر خبری از تجمع و یا صفهای طولانی در کنار نمایندگی و مراکز فروش این شرکت نیست.

تعیین سقف اعتبار 200 هزار ریالی برای مکالمه با این نوع سیم کارت و نیز عدم پوشش کامل در سه شهر تهران و تبریز و مشهد از جمله دلایل اصلی عدم استقبال مردم از این سیم کارتها عنوان شده است.تعیین سقف اعتبار 200 هزار ریالی برای سیم کارتهایی که نام podt paid و یا پس پرداخته بر روی آنها گذاشته شده است این شبهه را ایجاد کرده که اگر این سیم کارتها اعتباری نیستند پس چرا سقف اعتباری برای آنها در نظر گرفته شده است.

همچنین برخی از کارشناسان معتقدند با توجه به اینکه 50 درصد سهام شرکت ایرانسل در اختیار شرکت " ام تی ان " آفریقای جنوبی است نمی‌توان با تعرفه‌های فعلی به سود دهی و پوشش هزینه‌های خود دست یابد بنابراین مجبور خواهدبود که تا ماههای آینده پیشنهاد افزایش نرخ تعرفه خود را به سازمان تنظیم مقررات ارایه دهد.

  • ۸۵/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">