ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری

| سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

فرمانده کل سپاه از پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری و جنگ الکترونیک خبر داد و گفت: در صحنه جنگ اطلاعاتی نیز به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح که در سالن ۵ آذر ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: شاهد رشد و شکوفایی قدرت دفاعی‌مان در همه عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه با گسترش در امتداد مرزها، برقراری امنیت و ساخت قدرت در عقبه، نمایش باشکوهی از یک نیروی دفاعی در زمین را به تصویر می‌کشد.

فرمانده کل سپاه افزود: نیروی هوافضای سپاه در عرصه‌های موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، فضایی و همچنین جنگال (جنگ الکترونیک) به شکل متوازن و در عین حال شتاب‌داری در حال پیشرفت است که گاهی اوقات مردم ما آزمون‌های عملیاتی این سامانه‌ها را چه در رزمایش‌ها و چه در آزمایش‌ها در میدان می‌بینند.

سردار سلامی ادامه داد: البته به دلیل رعایت حفاظت اطلاعات قدرتمان، همه آنچه که به‌عنوان یک قدرت اساسی ساخته می‌شود، قابل بیان نیست.

وی در خصوص وضعیت نیروی دریایی سپاه نیز اظهار داشت: به‌منظور نبرد با قدرت‌های بزرگ که عموماً بر دریا متمرکز هستند، ما به شکل بسیار وسیعی در حال گسترش قلمرو قدرت دریایی خود هستیم.

فرمانده کل سپاه سپس به خدمت‌رسانی بسیج اشاره و عنوان کرد: همگان شاهد هستند که پایگاه‌های مقاومت بسیج چگونه در صحنه‌های مختلف به مردم کمک می‌کنند و بسیجیان، عرصه خدمت به مردم را میدان جهاد خود قرار داده‌اند.

سرلشکر سلامی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدلله در عرصه‌های جنگال و سایبری پیشرفت‌های مطلوب و قابل توجهی داشته‌ایم و در صحنه جنگ اطلاعاتی نیز به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.

  • ۰۰/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">