ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بانک مرکزی روسیه به دولت پیشنهاد کرد از کارشناسان آی‌تی بانک‌ها حمایت شود. 
به گزارش کارگروه بین‌الملل سایبربان؛ بانک مرکزی روسیه به دولت پیشنهاد کرد اقدامات حمایتی مختص کارشناسان فناوری اطلاعات، برای کارکنان واحدهای مربوطه بانک‌ها نیز در نظر گرفته شود. 

در نامه‌ای که بانک مرکزی روسیه به دولت ارسال کرده گفته‌شده است بانک‌ها یکی از بزرگ‌ترین کارفرمایان متخصصان فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات هستند. لذا بانک مرکزی برای جلوگیری از مهاجرت احتمالی این کارکنان به شرکت‌های فناوری اطلاعات، تمهیداتی را برای حمایت از آن‌ها به دولت پیشنهاد داده است. 

وزارت ارتباطات دراین‌باره اعلام کرده است بانک‌ها می‌توانند برای دریافت تسهیلات مالیاتی، بخش‌های فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات خود را به یک شخص حقوقی جداگانه تبدیل کنند. 

رئیس‌جمهور روسیه در 2 مارس 2022 فرمانی در مورد اقدامات تسریع توسعه صنعت فناوری اطلاعات در روسیه امضا کرد، همزمان، میخائیل میشوستین، نخست‌وزیر این کشور نیز در جلسه هیئت دولت از تسهیلات جدید برای شرکت‌های داخلی فناوری اطلاعات خبر داد.

شرکت‌های فناوری اطلاعات روسیه به مدت سه سال از مالیات بر درآمد و بازرسی معاف شدند. آن‌ها قادر شدند با نرخ سود پایین (3 درصد) وام دریافت کنند. کارمندان این شرکت‌ها همچنین می‌توانند وام مسکن اخذ کنند و اعزام به خدمت خود را برای مدت‌زمان معینی به تعویق اندازند. 

توسعه‌دهندگان برنامه‌های تلفن همراه و سازمان‌هایی که اقدام به فروش، نصب و آزمایش محصولات بومی می‌کنند نیز مشمول مزایا و تسهیلات مالیاتی می‌شوند. 

  • ۰۱/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">