ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با برگزاری آیین افتتاحیه نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران، رقابت پایتخت نشینان برای کسب جوایز ارزنده این جام آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، افتتاحیه جشنواره جایزه بزرگ بازی های الکترونیک شهر تهران امروز؛ 24 بهمن ماه برگزار و به این ترتیب رقابت هزاران شهروند تهرانی در 4 رشته مختلف آغاز شد.
در ابتدای این مراسم، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش به رسالت سازمان متبوع خود مبنی بر ارائه خدمات ورزشی به اقشار مختلف شهروندان و نیز تفکر مدیریت جدید شهری اشاره کرد و افزود: بر اساس سیاست های کلان مدیریت شهری، توجه به تمام اقشار به خصوص قشر نوجوان و جوان در دستور کار قرار دارد. سازمان ورزش نیز در این راستا به آینده پژوهی پرداخته و با شناسایی تفکر، نیازها و ذائقه نسل جوان و توجه به پیشرفت های حال حاضر دنیا، برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد.
وی برگزاری نخستین جام بازی های الکترونکی جایزه بزرگ شهر تهران را که یکی از زیرمجموعه فعالیت های جشنواره آرمان شهرداری تهران است را گامی در راستای پاسخ به همین تفکر برشمرد و افزود: با رایزنی های انجام شده، از این ظرفیت برای شناسایی نفرات برتر و راهیابی آن ها به تیم ملی استفاده می شود که اقدام بسیار مبارکی است و می تواند پرچم مقدس کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورد.

 

دعوت به تیم ملی و معافیت از خدمت سربازی در صورت قهرمانی
معرفی 4 نفر برتر این مسابقات به کمیته ملی المپیک برای حضور در تیم ملی و نیز معافیت از خدمت سربازی در صورت کسب عناوین قهرمانی در میادین آسیایی و بین المللی، خبری بود که رییس انجمن بازی های الکترونیکی به آن اشاره کرد.
لقمان شاورانی ضمن تشکر از اوجاقی و همکارانش برای برگزاری بازی های پیش روی، گفت: در پایان این بازی ها، 4 نفر به کمیته ملی المپیک معرفی می شوند تا در تیم ملی حاضر شده و برای بازی های آسایی هانجو چین در رشته فیفا و مسابقات جهانی رومانی در رشته E فوتبال، به رقابت بپردازند.
وی همچنین یادآور شد: ورود این رشته ها به میادین المپیکی اتفاق مبارکی است و مقرر شده تا در کنار المپیک جهانی، المپیک ورزش های مجازی نیز تعریف شوند. این موضوع در واقع آینده ای روشن را به علاقمندان خود نوید می‌دهد. نکته قابل تأمل آن که، در این رشته ها نیز در صورت قهرمانی در میادین بین المللی، معافیت سربازی به نفرات اول، دوم و سوم تعلق می گیرد.
گفتنی است در این جشنواره بانوان در دو رشته کلش رویال(موبایلی)(Clash Royal) و تِرَک مانیا Track Mania)) و آقایان نیز در رشته های فیفا 23، E فوتبال 23 و کلش رویال(موبایلی)(Clash Royal) با یکدیگر به رقابت می پردازند.
شابان ذکر است این جشنواره از امروز؛ 24 بهمن ماه در محل سوله های نمایشگاهی برج میلاد تهران آغاز و تا سی ام ماه جاری به طول می انجامد و در پایان جوایزی بسیار نفیس به برندگان اعطا خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">