ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که با پیگیری‌های مستمر ما و تلاش‌های وزیر ارتباطات به زودی محدوده پوشش‌دهی در کشور افزایش خواهد یافت.

محسن حاجی میرزایی در پیامی توییتری با درج تصویر معلم فداکار اشنویه اظهار کرد: محدودیت‌های ناشی از کرونا موجب درخشش جلوه‌های فداکاری معلمانی شده است که روح و عظمت معلمی را درک کرده‌اند.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر ما و تلاش‌های وزیر پرتلاش ارتباطات به زودی محدوده پوشش‌دهی در کشور افزایش خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش در پایان نوشته است: قدردان تلاش  آموزگاران عشق و محبت هستم.

در همین رابطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که طی روز گذشته در برخی ساعت ها به‌طور همزمان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز و معلم در شبکه شاد حضورداشته‌اند.

بر این اساس در طول روز گذشته ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار معلم و دانش‌آموز در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) حضورداشته‌اند که به‌طور میانگین هر نفر برای ۵۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه فعالیت داشتند.

بر اساس گزارش وزارت آموزش و پرورش، در طول شبانه‌روز گذشته بیش از ۶۰۱ هزار پخش زنده در پلتفرم شاد برگزارشده است و بیش از ۲۵۰ میلیون پیام توسط این پلتفرم در بین کاربران مبادله شده است. همچنین بیشینه پهنای باند مصرفی پلتفرم شاد در روز گذشته ۳۴۶ گیگا بیت بر ثانیه بوده است.

در این گزارش آمده است؛ در برخی از ساعات روز؛ ترافیک حضور همزمان دانش‌آموزان و معلمان در شبکه شاد به بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر می‌رسد.

شایان‌ذکر است؛ در روز گذشته رکورد بیشینه پهنای باند و کاربران همزمان پلتفرم شاد افزایش چشمگیری داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">