ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیگیری رفع مشکلات رایتل و بیمه استارت‌آپ‌ها

| سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: در مراکز ملکی تامین اجتماعی صددرصد نسخه‌های الکترونیکی اجرایی شد اما برای دیگر مراکز در حال رایزنی با سازمان نظام پزشکی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن زدا در نشست خبری امروز که به مناسبت هفته کار و کارگر در ساختمان مرکزی تأمین اجتماعی برگزار شد، در مورد بیمه استارت آپ ها گفت: برنامه ریزی های لازم برای بیمه این افراد انجام شده و آنهایی که کارگاه ثابتی دارند بیمه‌شان اجباری و اگر کارگاه ثابت نداشته باشند بیمه آنها توافقی خواهد بود و اقدامات لازم را شروع کرده ایم و توافق نامه اولیه آن انجام شده است و همچنین برای افرادی که در خانه کار می‌کنند نیز قرارداد و تفاهم نامه‌ای منعقد شده و آنها می‌توانند با مراجعه به شورای فضای مجازی ثبت نام کنند و ما آنها را بر اساس لیست شورا بیمه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: همچنین با معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد نیز تفاهم نامه‌ای امضا کرده ایم که نسبت به بیمه خبرنگارانی که در خانه کار می‌کنند اقدام می‌کنیم.

زدا در مورد نسخه‌های الکترونیکی افزود: در مراکز ملکی صددرصد نسخه‌های الکترونیکی انجام شده اما در مراکز غیرملکی نیاز به امضای الکترونیکی داریم که در حال رایزنی با سازمان نظام پزشکی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ هزار کارت با امضای دیجیتال صادر شده است، گفت: این میزان کارت‌ها پاسخگوی ۴۶ هزار نفر و مرکز طرف قرارداد ما نیست که سازوکار آن را فراهم خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه صددرصد اپراتور رایتل مربوط به تأمین اجتماعی است، گفت: در حال حاضر هر فردی که بیمه شده تأمین اجتماعی باشد و به این شرکت مراجعه کند، سیم کارت و خدمات رایگان می‌گیرد و قصد داریم رایتل را گسترش دهیم.

به گفته زدا، بخش ممنوعیت تصویری رایتل باعث شده آن طور که باید گسترش پیدا نکند به همین دلیل سعی داریم با رفع این مشکلات، راهکاری برای گسترش آن فراهم کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">