ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چرا شاتل این گونه است؟!

| سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ | ۶ نظر

ملت و مردم شریف ما از هر جهت مثال زدنی هستند. هوش، فهم و درک ممکن است مفاهیمی‌با یک معنا باشند اما آنچه مهم است به فرموده رهبر معظم انقلاب به این ملت رشید باید خدمت کرد. فریب و اغفال مردم ظاهراً توسط شرکت‌هایی که خواه دولتی باشند یا

غیر دولتی به زعم و خیال خودشان ممکن است موثر باشد ولی صد البته این ملت جدا از توانایی‌ها و ارزش‌های والای اخلاقی و معنوی که دارا هستند رسانه‌های مستقل و غیر وابسته دربست در اختیارشان می‌باشند تا تریبون و بلندگوی پرآوازه و صدای رسای ملت باشند برای اطلاع رسانی به آنانی که باید مفتخر باشند به خدمتگزاری این ملت، گذشت آن روزگارانی که تبلیغات فریبنده و بدون پشتوانه با نگاهی غیر اخلاقی و صد در صد مادی گرایانه فقط به فکر خالی کردن جیب مردم بودند امروز در عصر ارتباطات و در عرصه ای که اگر دستگاههای اجرایی کشور و یا نهادهای اجرایی بخواهند در مسوولیت‌ها و ماموریت‌هایی که در متن و بطن کارشان است تعلل کنند رویگردانی مردم و نگاه به جلو در بهره مندی از امکانات فرامرزی که ممکن است که از نظر کمی‌و کیفی بالاتر از خدمات داخلی هم باشند کمترین تعللی صورت نخواهد گرفت و البته آنچه مهم است این که در استفاده مردم و دستگاههای اجرایی با تاکیدات مکرر با این مضمون که تا حد امکان از منابع داخلی استفاده شود امری است که منطقاً و عقلاً قابل قبول و نوعی شتاب در حرکت به سوی آینده ای درخشان برای میهن عزیزمان خواهد بود.

حالا در عصر تکنولوژی‌های مافوق تصور در زمینه‌های مختلف به ویژه در ارتباطات و بهره برداری از منابع امواج صوتی و تصویری و شبکه‌های فوق مدرن اجتماعی، ایستایی حتی برای تائید نیز وجود ندارد آنان که به تصور یا صحیح‌تر آن را بگوییم با توهم این که با ثروت‌های انبوه و کوه‌های انباشته و برافراشته از منابع مادی که از ملت نجیب و بزرگ ما به دست آورده اند صاحب آلاف و الوف شده و بعضی نعوذ باا... خداوند متعال را نیز بنده نیستند آنچنان مغرور و یا سرمستی و از سر سیری با مردم که متقاضیان بهره مندی از خدمات متعلق به خودشان که با فعل و انفعالاتی به دیگرانی که درد ملت را نمی‌فهمند رسیده روبرو می‌شوند و صحبت می‌کنند که در دوران تاریک مالک و مملوکی هم چنین برخوردهایی صورت نمی‌گرفت! خلاصه کنیم و اصل مطلب را بدون کم و کاست برای آگاهی آنانی که مسوولیت‌های بالای اجرایی دارند و صد البته می‌دانیم بی اطلاع از این همه نابسامانی و برخوردهای ملوک الطوایفی نیستند اتمام حجت کنیم که به جای صرف وقت و اوقات گرانبها برای نشان دادن موهای رنگ شده به نشانه جوانی! و نه به قصد و نیت‌های دیگر و البته برای رعایت و انجام مستحبات! زمان‌هایی را به رنگ کردن موهای خود که بهتر است برای حمل بر صحت اعمال آنرا (خضاب) تلقی کنیم کمی ‌هم به اطراف خود و مسوولیت‌هایشان که برایش دست و پا شکانده اند تا به دستش آورده اند! برسند.

در تمامی‌شهرهای بزرگ و کوچک و حتی بخش‌های میهن عزیزمان در کوچه و خیابان، جاده و بیابان، در و دیوار، رادیو و تلویزیون همه جا در رقابت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی شاتل با انبوه هزینه‌های چند ده میلیاردی خود را اولین و بهترین معرفی می‌کند امکانات فنی خود و توانایی‌های مربوط به آن را تا ثریا می‌رساند ولی دریغ و افسوس از یک دهم واقعیت!

قراردادها با ارقامی‌که هیچ کس و هیچ دستگاهی به آن نظارت ندارد منعقد می‌شود و در زمان بهره برداری مشترکان مظلوم و اصطلاحاً مال باخته چیزی که به آنان تحویل داده می‌شود دقیقاً عکس آن مواردی است که در قراردادها قید شده! و صد افسوس از این که آنها که در این تعامل البته یک طرفه! مغبون می‌شوند مشترکان و مصرف کنندگان هستند که به آمار و گزارش‌های اولیه حین قرارداد با این شرکت دل خوش کرده و امروز به جای نوشته «مار» عکس مار را باید مار بخوانند!

در گزارش مختصری که در این نوشتار تقدیم خوانندگان عزیز شده به دلیل رعایت ایجاز از پرداختن به همه ناتوانی‌ها که توام شده است با نمونه‌های زیادی از شکایات مشترکین از این شرکت و عدم استفاده حداقلی آنان که با پرداخت یک جا یا اقساطی مبالغ هنگفتی به عنوان قرارداد چاره ای دیگر ندارند نمی‌پردازیم، ابرار اقتصادی به عنوان تریبون و پلی ارتباطی بین خواسته‌های منطقی مردم که صاحبان این روزنامه می‌باشند و انعکاس حد اقلی شکایاتشان با بهره گیری از همکاران خوب و مسلط خود در این عرصه با شرکت شاتل این درخواست‌های بر حق شکایات را مطرح کرد اما از آنجا که فربه شدن شاتل و بعضی شرکت‌های مشابه دیگر با این پاسخ روبرو شده است که ما این چنین هستیم و غیر از این نیستیم و این بار که در تماسی با یک مرکز تلفن مستقر در یکی از مناطق تهران امکانات آنها در این خصوص مورد سوال قرار گرفت مستنداً اعلام کردند که شرکت شاتل در خصوص این متقاضی و امثال آن هیچگونه درخواستی ارائه نداده که با اعلام عدم امکانات روبرو شوند! حالا نگاهی به اطرافتان بیندازید باز هم شاتل و شاتل و شاتل و آیا پذیرش چنین برخوردهایی فریبنده جامعه اسلامی ‌و انقلابی ما می‌باشد و آیا رهنمودها و تاکیدات و اوامر رهبر معظم انقلاب حفظ و تعظیم و تکریم مردم به عنوان ارباب رجوع دستگاههای دولتی و خصوصی باید با چنین برخوردهایی از سوی شرکت‌هایی این چنین قابل قبول است؟

چرا رسانه ملی باید مبلغ چنین شرکت‌هایی باشد؟ و آیا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر و دستگاه عریض و طویل وزارتخانه و تمامی‌ حوزه مسوولیتی آنان امکان دارد از این اتفاقات و این اعمال سلیقه‌های قلدرمآبانه بی خبرند؟ خبرنگار ما روز دوشنبه (دیروز) ساعت 14:30 با مرکز تلفن شهید مفتح در ابتدای خیابان پاسداران تماس برقرار می‌کند و مسوولان ذیربط این مرکز با بررسی سوابق و مسوولانه پس از ملاحظه امکانات مرکز اعلام کردند که شرکت شاتل تاکنون چنین تقاضایی از این مرکز در خصوص تقاضاهای ذکر شده به عمل نیاورده، متعاقباً با شرکت شاتل تماس گرفته می‌شود و آن سوی خط خانم «آ» اعلام می‌کند که شاتل در مرکز ذکر شده تجهیزات مکفی ندارد! مطلبی که خلاف آنرا همانطور که ذکر شد مسوولین مرکز مذکور تکذیب کرده اند!

(منبع:ابرار اقتصادی)

  • ۹۴/۰۶/۲۴

شاتل

نظرات  (۶)

من هم سرویسم را از شاتل قطع کردم در عرض چند روز  حجم رو خالی میکرد بعد ادعا میکرد که مصرفتون زیاد بوده ولی با خرید حجم گیگا بایت پولی همه چی عادی میشد!!!
اینهمه از مردم و انقلاب و اسلام مایه گذاشتید که شاتل رو خراب کنید؟ حداقل یه دلیل درست می آوردید
شاتل یه سرویس دهندس که خیلی ها ازش رضایت دارن شما چی هستید؟ پیاده نظام مخابرات؟ شما چه خیری جز خراب کردن این و اون داشتید؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واضحه در جملاتتون از کلمه مردم و انقلاب و اسلام استفاده کردید که شاتل رو تخریب کنید....شرکت شاتل جزو بهترین شرکتهای ارائه دهنده اینترنت در کشور هستش چندین بار هم جایزه دریافت کرده و مسئولانش و کارکنانش جزو بهترین و متخصص ترین ها هستن.من چندین سال هستش از شاتل استفاده میکنم و عالی هستش.ولی شرکت های رقیب یا نهاد ها و باندهای سودجو برای اینکه جلوی ارائه سرویس های ارزان قیمت و نامحدود شاتل رو بگیرن در جاهای مختلف تخریب و توهمت میزنن.شما با نوشتن این ****** ذات مشکل داره خودت رو اثبات کردی نه مشکل شاتل رو...این کار شما غیر انسانی هستش .لطفا دفعه بعد اگر خواستی کسی یا جایی رو تخریب کنی از کلمه مردم مایه نزار.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واقعا شاتل ****** ، الکی بزرگش کردن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خدایی ما جز اینترنت **** * ** ***** چیزی از شاتل ندیدیم !
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
**** اینترنت شبانه رو که دارای حجم ترافیک مجانی هستش روبه مبلغ ۴۰ تومن ۶ ماهه فروخت صرفا بابت شبانه اما بعد از تموم شدن ترافیک روزانه اون رو هم قطع کرد 
به م
نظر من این موضوع اسمش خدمات نیست بلکه **** ** *** مشتریان است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">