ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چین به مقابله با «جعل عمیق» رفت

| دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

رگولاتور فضای سایبری چین اعلام کرده قوانین جدید این کشور برای ارائه دهندگان محتوا که داده‌های چهره و صدا را تغییر می‌دهند، از 10 ژانویه اجرایی می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، رگولاتور فضای سایبری چین گفته: قوانین جدید این کشور برای ارائه دهندگان محتوا که داده‌های چهره و صدا را تغییر می‌دهند، از 10 ژانویه 2023 (20 دی) اجرایی می‌شود. به نظر می رسد چین سعی دارد سختگیری های بیشتری را برای فناوری جعل عمیق و سرویس های آن اعمال کند.

قوانین اداره فضای سایبری چین (CAC) که روز یکشنبه منتشر شد، از افراد در برابر جعل هویت با جعل عمیق بدون رضایت آنها محافظت می‌کند.

اداره فضای سایبری چین گفت که این اقدام با هدف محدود کردن خطرات ناشی از فعالیت های ارائه شده توسط چنین پلتفرم هایی که از یادگیری عمیق یا واقعیت مجازی برای تغییر هرگونه محتوای آنلاین استفاده می کنند، انجام می شود.

گفتنی است که جعل عمیق فناوری است که می توان با استفاده از آن تصاویر را به گونه ای دستکاری کرد که عملاً از تصویر اصلی قابل تشخیص نیستند و به راحتی برای دستکاری یا اطلاعات نادرست استفاده می‌شوند.

  • ۰۱/۰۹/۲۱

دیپ فیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">