ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد با عوامل قاچاق و منتشرکنندگان غیرمجاز فیلم های سینمایی و محصولات شبکه نمایش خانگی در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار سرتیپ حمید هداوند افزود: به منظور صیانت از حقوق و مالکیت مادی و معنوی تهیه کنندگان سینما و برای جلوگیری از انتشار غیرمجاز محصولات فرهنگی در فضای مجازی با دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با محوریت پلیس فتای تهران بزرگ، کارگروهی ویژه برای اقدام سریع و به موقع با هدف شناسایی مرتکبان و سایت های انتشار دهنده این محصولات تشکیل شد.
وی با بیان اینکه پلیس در راستای وظیفه خود با هرگونه قاچاق یا توزیع و انتشار غیرمجاز تولیدات سینمایی و محصولات شبکه نمایش خانگی برخورد خواهد کرد، گفت: در این خصوص پلیس فتا نیز با جدیت موضوع نقض حق مالکیت معنوی را پیگیری می کند.
سردار سرتیپ هداوند افزود: آن دسته از افرادی که با ایجاد سایت، کانال و… در فضای مجازی اقدام به نقض حق مالکیت معنوی تولیدکنندگان و انتشار محصولات فرهنگی کنند، پلیس آنان را شناسایی خواهد کرد و با هماهنگی قضایی تحت پیگیرد قرار خواهند گرفت.

  • ۹۹/۰۳/۲۶

پلیس

کپی‌رایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">