ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه گزارش داد که هکرهای دولتی روسیه از نرم افزار ضد ویروس کاسپرسکی برای نفوذ آنلاین به بانک های اطلاعاتی آمریکایی بهره برداری می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، جاسوس های رژیم صهیونیستی که روی هکرهای روس وابسته به نهاد های دولتی روسیه تجسس می کردند، دریافتند که آنها از نرم افزار ضد ویروس کاسپرسکی استفاده می کنند. این نرم افزارمورد استفاده چهارصد هزار کاربر در سراسر گیتی بوده و نهادهای دولتی آمریکا نیز آن را به کار می برند.
صهیونیست ها دو سال پیش شبکه کاسپرسکی را هک کردند و پس از آن به همتایان خود در آمریکا نسبت به دخالت آنلاین روسیه هشدار دادند که موجب پاک شدن این نرم افزار از کامپیوترهای دولتی آمریکا شد.
روزنامه واشنگتن پست نیز ادعا کرد که جاسوس های رژیم صهیونیستی دریافته اند که شبکه کاسپرسکی تنها رایانه های نهاد امنیت ملی آمریکا را حک می کند. این نهاد پس از تحقیقات دریافته است که نرم افزار کاسپرسکی متعلق به دولت روسیه بوده است و آنرا از کامپیوترهای خود پاک کرد.
شورای ملی اطلاعاتی آمریکا اواخر ماه گذشته (سپتامبر)، گزارش محرمانه ای به متحدین خود در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ارایه داد با این مضمون که سازمان اطلاعاتی اف اس بی روسیه به بانک اطلاعاتی کاسپرسکی و کدهای منابع آن، دسترسی داشته است.
واشنگتن پست افزود: این دسترسی، روسیه را قادر می سازد دست به حمله سایبری علیه دولت آمریکا بزند.
روزنامه نیویورک تایمز نیز نوشت: هکرهای روس که برای دولت روسیه کار می کنند، موفق شده اند اطلاعات و اسناد کارکنان نهاد امنیت ملی آمریکا را از حافظه رایانه های خانگی آنان که نرم افزار آنتی ویروس کاسپرسکی روی آنها نصب شده بود، بدزدند.
این در حالیست که شبکه کاسپرسکی با صدور بیانیه ای، هرگونه کمک به هر دولتی را برای جاسوسی کامپیوتری و سایبری رد کرد.
اوگن کاسپرسکی، مدیرعامل این شبکه اخبار حاکی از هر گونه کمک به دولت روسیه را برای حک کردن بانک های اطلاعاتی به وسیله نرم افزار ضدویروس کاسپرسکی، رد کرد.
سارا کیتسوز، سخنگوی شرکت کاسپرسکی نیز به واشنگتن پست گفت: این شرکت خصوصی بوده و هیچگونه ارتباط نامتعارفی با هیچ دولتی حتی دولت روسیه ندارد.
خانم کیتسوز از اقدام رژیم صهیونیستی برای جاسوسی و یا هک کردن کامپیوترهای نهاد امنیت ملی آمریکا توسط دولت روسیه، کاملا ابراز ناآگاهی کرد.

  • ۹۶/۰۷/۱۹

کسپرسکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">