ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش 30 درصدی تعرفه اینترنت

| پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ | ۱ نظر

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از تصویب طرح کاهش حدود ‪ ۳۰‬درصدی تعرفه اینترنت در مجمع شرکت مخابرات و ارسال آن به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.

" وفا غفاریان" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اعلام کرد این طرح صبح امروز در مجمع مخابرات مصوب شد وپس از تصویب درکمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عملیاتی خواهد شد.

به‌گفته‌معاون وزیرارتباطات، جلسه آینده این کمیسیون هفته آینده برگزار می‌شود و اگر این طرح بر اساس اولویت‌ها در دستور کار قرار گیرد ، در آن زمان مصوب خواهد شد.

این پیشنهاد در هفته پایانی سال گذشته در جلسه‌ای میان شرکت‌های فناوری اطلاعات و زیرساخت و یکی از اعضای هیات مدیره مخابرات بررسی و مطرح شد.

شرکت‌های مخابرات استانی‌وشرکت ارتباطات داده‌ها وابسته به شرکت مخابرات ایران، ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنتی در کشور هستند.

هم اکنون تعرفه هر ‪ STM1‬اینترنت (‪ ۱۵۵‬مگابایت اطلاعات در ثانیه) حدود ‪ ۷۶۰‬میلیون ریال است.

  • ۸۶/۰۳/۱۰

نظرات  (۱)

بهتره علاوه بر کاهش تعرفه اینترنت به فکر نظارت بر کیفیت خدمات ISP ها هم باشیم! کاهش تعرفه واقعا در ایران ضرورری هستش اما باید کیفیت و سرعت ها بالا بره ضمن اینکه باید بیشتر به فکر کاهش تعرفه های ADSL مثل عوارض و مالیات اون ، تعرفه مخابراتی باشیم. مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">