ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی شرکت مخابرات ایران از خریداری برخی تجهیزهای مورد نیاز برای توسعه شبکه مخابرات و همکاری کارشناسان کره جنوبی برای بازسازی شبکه خبر داد.

«داود زارعیان» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خرید تجهیزهای مورد نیاز توسعه شبکه با برگزاری چند مناقصه داخلی و خارجی انجام گرفت.
زارعیان افزود: اکنون برخی از این تجهیزها وارد شده و در سه استان خراسان رضوی، فارس و آذربایجان به بهره برداری رسیده است. در این استان ها کار بازسازی و توسعه آغاز می شود.
وی گفت: نصب این تجهیزهای نوین کمک خواهد کرد تلفن های این سه استان به فناوری های تازه مجهز شود و نیازهای مردم برای دسترسی بهتر و بدون مشکل به اینترنت را برآورده کند.
زارعیان تاکید کرد برخی تجهیزهای مورد نیاز مرکزهای مخابراتی برای ارائه اینترنت پرسرعت (ADSL) از سوی مخابرات خریداری شده است که پس از تحویل آنها، کار نصب تجهیزها آغاز خواهد شد.
سخنگوی شرکت مخابرات گفت: نصب و راه اندازی این تجهیزها کمک خواهد کرد نیاز روزافزون مردم برای بهره مندی از خدمات خوب اینترنت پرسرعت پاسخ داده شود.
وی بر همکاری شرکت مخابرات ایران با دیگر ارائه دهندگان خدمات اینترنت تاکید کرد و افزود: تجهیزهایی که این شرکت فراهم می کند به سایر ارائه دهندگان خدمات کمک خواهد کرد به شیوه مطلوب تری نیاز مشترکان خود را برآورده کنند.
زارعیان بازسازی شبکه را از دیگر برنامه های شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: تجربه کشور کره در این زمینه بررسی شده است و کار بازسازی شبکه با بهره مندی از نظر کارشناسان این کشور بزودی اجرا می شود.
مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: تاکنون نشست های زیادی با کارشناسان کره جنوبی برگزار شده است.
زارعیان گفت: برای بازسازی شبکه تلفن ثابت طبق پیش بینی ها باید تا سال 1397، مبلغ 42 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شود؛ بنابراین دولت باید با تعدیل تعرفه ها در بخش تلفن ثابت اجازه سرمایه گذاری در این حوزه را بدهد.
پیش از این، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران درباره سیاست های خرید این شرکت گفته بود: اولویت در همکاری با شرکت ها این است که فناوری بالاتر، قیمت پایین تر و تامین مالی صد درصدی برای ما به ارمغان آورند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">