ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کره جنوبی متا را تحریم می‌کند

| يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

آژانس آنتی تراست کره جنوبی تصمیم دارد تحریم هایی علیه شرکت متاپلتفرمز را به دلیل ناتوانی در محافظت از کاربران در فیس بوک و اینستاگرام در مقابل تراکنش های کلاهبردارانه، وضع کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کمیسیون تجارت عادلانه کره جنوبی(FTC) درباره نقض احتمالی قوانین تجارت الکترونیک این کشور تحقیق کرده و گزارشی را اواخر سال گذشته به متا فرستاد. این گزارش در حقیقت گامی است که کمیسیونرهای آژانس قبل از بررسی یافته ها و تصمیم گیری درباره اقدامات لازم اتخاذ می کنند.

آژانس مذکور مدعی است متا نتوانسته اقدامات کافی برای حفاظت از کاربران انجام دهد و طبق الزامات مربوط به فروشگاه های تجارت الکترونیک، چاره ای برای چالش های مربوط به تراکنش های فروش برای کاربران فیس بوک و اینستاگرام بیابد.

هرچند فیس بوک و اینستاگرام پلتفرم های اجتماعی هستند و به عنوان فروشگاه های تجارت الکترونیک ثبت نشده اند، اما این بسترها باید مطابق قانون عمل کنند. خبرگزاری یونهاپ در گزارشی اشاره کرده ناظر حمایت از مصرف کنندگان کره جنوبی عملکردهای چند پلتفرم خرید خارجی ازجمله علی اکسپرس و تمو( زیرمجموعه های شرکت چینی علی بابا) را نیز بررسی کرده است.

  • ۰۲/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">