ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کرونا سایت بزرگ Airb&b را زمین‌گیر کرد

| شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

سایت مشهور «ایر بی ان بی» به علت شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های بازاریابی خود را متوقف کرد و فرایند اجاره خانه از طریق این سایت برای تسهیل جهانگردی نیز تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، با توجه به توقف پروازها و مسافرت‌ها در بخش اعظم نقاط جهان به علت شیوع ویروس کرونا سایت‌هایی که خدمات مرتبط با جهانگردی ارائه می‌دهند نیز شرایط دشواری پیدا کرده‌اند. از جمله این سایت‌ها می‌توان به «ایر بی ان بی» اشاره کرد که به افراد امکان می‌داد تا خانه‌های خود را در نقاط مختلف دنیا به جهانگردان اجاره دهند.

شرایط برای «ایر بی ان بی» تا بدان حد دشوار شده که قرار شده مؤسسان این سایت فعلاً حقوقی دریافت نکنند و حقوق دریافتی مدیران اجرایی این سایت هم ظرف شش ماه آینده به نصف کاهش می‌یابد.

همچنین به کارمندان «ایر بی ان بی» اعلام شده که در سال ۲۰۲۰ به غیر از حقوق پایه هیچ مزایا و مبلغ اضافه ای دریافت نخواهند کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۰۰ میلیون دلار سود کرده بود، اما با افزایش رقبا روند نزولی آن از سال ۲۰۱۹ آغاز شد و شیوع کرونا نیز ضربه سختی به این شرکت زده است.

  • ۹۹/۰۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">