ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهباز حسن‌پور گفت: تعداد کسب‌وکارهای مجازی کشور بیش از ۳ میلیون شغلی است که در حال حاضر احصا شده لذا از نظر تعداد اینماد و به‌ویژه ازنظر تعداد اعضا و اتحادیه‌های کسب‌وکار مجازی، هنوز جای کار داریم.
 شهباز حسن پور رئیس فراکسیون اشتغال و اصناف مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به کسب و کارهای مجازی اظهار داشت: امروزه با توجه به  تنوع و تعداد  کسب و کارهای مجازی،  ایجاد اتحادیه‌های تخصصی و متنوع در این فضا، ضرورتی است که باید بدان پرداخته شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه طبق آمارارائه شده، اکنون به‌صورت اسمی سه هزار و 500 عضو  دراتحادیه فعلی کسب و کار مجازی وجود دارد، تصریح کرد: بدون شک تخصصی کردن اتحادیه ها می‌تواند خواسته‌ها و مطالبات همه رسته های شغلی را در این فضا به گوش قانونگذار و متولیان امر برساند و با روشن شدن مطالبات  تخصصی و خاص هر رسته، می توان کمک موثری در راستای کمک به معیشت مردم و اقتصاد کشور بر داشت.

وی تعداد اندک اینماد های فعلی را نیز محل انتقاد خواند و گفت: به نظر می‌رسد تعداد کسب‌وکارهای مجازی کشور بیش از 3 میلیون شغلی باشد که در حال حاضر احصا شده لذا از نظر تعداد اینماد و به‌ویژه ازنظر تعداد اعضا و اتحادیه‌های کسب‌وکار مجازی، هنوز جای کار داریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی از موارد قابل تأمل در تخصصی کردن اتحادیه ها آن است که اجاز ه نمی‌دهد کمتر از یک درصد فعالان این حوزه برای هزاران کسب‌وکار مجازی تصمیم‌گیری کنند. این موضوعی است که باید در راستای عدالت محوری بدان توجه ویژه داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">