ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف صدها هزار لباس و کفش قاچاق از محل یک شرکت فروش اینترنتی پوشاک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی درباره این پرونده گفت: برخورد با هرگونه قاچاق کالا و اقداماتی که منجر به آسیب به رونق تولید و تولیدکنندگان محصولات شود، جزو وظایف و اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است و در همین راستا نیز مأموران این پلیس اقدام به رصد و نظارت براین فضا می‌کنند.  

وی ادامه داد: در همین راستا نیز چند روز پیش مأموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق منابع خبری متوجه شدند که یک شرکت اقدام به انتقال و دپوی مقادیر زیادی پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق در یک انبار کرده است که در همین راستا صحت و سقم گزارش واصله مورد بررسی قرار گرفته و از سوی مأموران تایید شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی قضایی و اخذ مجوزهای لازم اظهار کرد: مأموران پلیس با حضور در محل دپوی این اقلام که در کیلومتر۲۲ بزرگراه شهیدلشگری قرار داشت، عملیات خود برای دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه را آغاز کردند و در جریان آن ۳۴۶ هزار ثوب لباس و کفش قاچاق را از این محل کشف و ضبط کردند.  

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه محل دپوی این اقلام یک شرکت بسیار بزرگ با سه طبقه مجزا و یک ساختمان اداری بود، گفت: بیش از ۷۰نفر در این محل مشغول به کار بودند و طبقه اول سوله محل دپو، طبقه دوم محل نصب و برچسب زنی و طبقه سوم محل بسته بندی و فروشگاه اینترنتی این محصولات بود، اما متاسفانه برابر استعلام صورت گرفته مشخص شد که این محل در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده است.

وی افزود: همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد  انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی، وانت، کامیون و... به این محل منتقل شده و تخلیه می‌شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه پس از حضور مأموران در محل و تماس با مدیران این شرکت، هیچ یک از آنان حاضر به حضور در شرکت و ارائه توضیحات لازم نشدند، گفت: مالک کالاها مورد شناسایی قرار گرفته است. در همین راستا پرونده ای با موضوع قاچاق و تقلب در کسب برای این شرکت تشکیل شده و به مرجع قضایی ارسال شد.

ولی‌پور درباره ارزش ریالی اقلام کشف شده از این شرکت نیز گفت: برابر برآورد و ارزیابی کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">