ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کلاهبرداری شرکت لندو در پوشش قانون

| جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

شهروند خبرنگاری از شرکت لندو که برنامه ای اینترنتی برای ثبت نام متقاضیان وام دارد شکایت کرده و خواستار رسیدگی به کلاهبرداری این شرکت است.

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،چند سالی میشه که لندو ( پلتفرمی آنلاین به منظور ارائه ی وام ) شروع به کار کرده است که وظیفه آن تسهیل دریافت اعتبار متقاضیان است اما گویا این شرکت با سو,ء استفاده از،نیاز،مردم به پول از آنها کلاهبرداری می کند. شهروند خبرنگاری با اعلام این موضوع خواستار رسیدگی به پرونده لندو شده است

متن شهروند خبرنگار ما :

لندو عضو اتحادیه ی کسب و کار های مجازی کشور هم هست و مجوز فعالیت داره. معمولا رسم بر اینه که چنین پلتفرمی با ثبت نام کاربر مراحل ثبت نام و احراز هویتش رو انجام بده و پس تایید موفقیت آمیز در مرحله ی آخر اقدام به اخذ کارمزد و هزینه های زیرساخت از کاربر کنه. اما لندو با تخطی آشکار از دستورالعمل اول کارمزد ۳ میلیون تومانی میگیره بعد هم در یک فرآیند عریض و طویل و فرمالیته کاربر رو اسیر میکنه تا از تعداد زیادی ۳ میلیونی که از هزاران نفر کاربر بخت برگشته اخذ کرده سود بانکی بگیره و نهایت سو استفاده رو ببره. شخصا خودم گرفتار شدم و از ۱۵ بهمن تا الان هر دفعه تماس گرفتم قرار شد ۳ روز بعد پولمو عودت بدن که ندادن!

به اتحادیه ی کسب و کارهای مجازی کشوری هم زنگ زدم و ثبت شکایت کردم اما خبری از پیگیریشون نیست که نیست!! انگار لندو همه جا آدم داره و هیچ نهاد و ساختاری هم جلو دارش نیست. عبارت شکایت از لندو یا کلاهبرداری لندو رو که در محیط وب جست و جو کنید موج عظیمی از نارضایتی را میبینید که نشان از حق خوری عظبم و بی اخلاقی این شرکت قانون شکن داره. حتی تعداد زیادی از افراد بدهکار بانکی شدن اما هنوز بعد از پرداخت ۳ قسط بانکی وام به دستشون نرسیده! خواهش میکنم در پخش زنده خبری و بخش خبر ویژه این موضوع رو پیگیری کنید و به داد مردم و قربانیان برسید. البته اگر شما هم با لندو هم کاسه نیستید!

 

در همین رابطه:

گزارشی جامع از مشکلات شرکت لندو در تیرماه سال جاری+نظرات کاربران

آیا لندو معتبر است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">