ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کمک فرانسه به ارتقای امنیت سایبری ارتش هند

| سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

یک شرکت فرانسوی، راه‌حل‌های امنیت سایبری را به ارتش هند ارائه می‌دهد.
به گزارش کارگروه بین‌الملل سایبریان؛ «Thales Group»، شرکت دفاعی فرانسوی به دنبال ارائه راه‌حل‌های جدید امنیت سایبری به نیروهای مسلح هند است، زیرا این کشور بر دستیابی به فناوری‌های آینده مانند هوش مصنوعی، فناوری نانو و هواپیماهای بدون سرنشین تمرکز دارد.

به گفته پاتریس کِین (Patrice Caine)، رئیس شرکت، تالس قصد دارد جایگاه خود را در هند، به ویژه در زمینه راه‌حل‌های دیجیتالی و دیگر فناوری‌های نوظهور مهم برای ارتش، گسترش دهد.

اگرچه این مقام از اشتراک سایر جزئیات مهم در مورد طرح ابتکاری خودداری کرد، اما افزود که این شرکت چند ملیتی به دنبال مشارکت با هند و تبدیل شدن به یک تولید کننده کلیدی پلتفرم‌ها و راه‌حل‌های نظامی است.

«Times of India» به نقل از کِین نوشت : «ما کاملاً متعهد هستیم که به هند کمک کنیم تا تولید دفاعی خود را تحت عنوان «ساخت در هند» با تولید تجهیزات خود یا شرکایمان گسترش دهیم. هند استعدادهای خوبی برای توسعه راه‌حل‌های امنیت سایبری، برنامه‌های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده دارد.»

انتظار می‌رود در 5 سال آینده این کشور آسیایی حدود 300 میلیارد دلار برای خرید تجهیزات دفاعی و راه‌حل‌های نیروهای مسلح هزینه کند.

کارشناسان معتقدند که تالس علاوه بر ارائه راه‌حل‌های امنیت سایبری، قصد دارد تجهیزات و سیستم‌های کلیدی دیگری را نیز به هند بیاورد تا مشارکت شرکت را در اشتراک فناوری‌های حیاتی در بخش دفاعی این کشور تقویت کند.

تالس که از سال 1953 در هند حضور دارد، به این کشور در مدرن‌سازی ارتش کمک می‌کند. این شرکت به تأمین اجزای کلیدی جت‌های رافال هند کمک و همچنین هواپیماها و تجهیزات دیگر را به شرکت دولتی هوافضای «Hindustan Aeronautics Limited» ارائه کرد.

  • ۰۰/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">