ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کوتاهی ۷ دستگاه در درگاه ملی مجوز‌ها

| دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

شاخص پاسخگویی به موقع دستگاه‌ها در خصوص درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها در مجموع ۹۰.۲ درصد بوده و با وجود اینکه تعداد مجوز‌های صادر شده به نیم میلیون رسیده هنوز ۴ دستگاه هیچ مجوزی از این درگاه صادر نکرده و ۳ دستگاه هنوز متصل نشده‌اند.

به گزارش شادا، بر اساس گزارش جامع عملکرد دستگاه‌ها در بررسی درخواست‌ها و صدور مجوز‌های کسب و کار از تاریخ ۶ فروردین سال گذشته تا ۱۵ تیرماه امسال، ۱ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۲۶ درخواست در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده که از این تعداد ۴۹۲ هزار و ۷۶۸ نفر موفق به دریافت مجوز کسب کار خود به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شدند.کوتاهی ۷ دستگاه در اتصال به درگاه ملی مجوز‌ها و صدور مجوز

از این تعداد ۵۰۴ هزار درخواست مجوز از سوی دستگاه‌ها بررسی و رد شده و ۱۶۵ هزار و ۶۳ درخواست در مرحله صدور قرار دارند و البته ۱۱۵ هزار درخواست با تاخیر در بررسی مواجه بوده است.

شاخص پاسخگویی به موقع دستگاه‌ها در مجموع ۹۰.۲ درصد بوده و درصد اتصال مجوز‌های دستگاه‌ها به درگاه نیز با مجموعا ۴۴۸۲ مجوز، ۹۶.۶ درصد بوده است.

برترین دستگاه‌ها در صدور مجوز‌های کسب‌وکار از درگاه ملی مجوز‌های کشور در این بازه زمانی صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان محیط زیست و سازمان ملی استاندارد بوده و شاخص پاسخگویی به موقع آن‌ها ۱۰۰ درصد بوده است. جامعه مشاوران مالیاتی، وزارت کشور، شهرداری‌های کلان شهر‌ها و قوه قضاییه به درگاه متصل شده اند، اما هیچ مجوزی از این درگاه صادر نکرده است.

سازمان نظام مهندسی ساختمان، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان برنامه و بودجه هنوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">