ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گردهمایی متخصصان فناوری اطلاعات

| دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۶، ۰۷:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر سیزدهمین همایش ملی و بین‌المللی انجمن کامپیوتر ایران گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس فراهم‌کردن زمینه گردهمایی‌متخصصان و پژوهشگران ایرانی در داخل و خارج از کشور و ارایه آخرین نتایج و دستاوردهای علمی آنان است.

سید قاسم میرعمادی،دوشنبه در گفت و گوباخبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: برگزاری این رویداد در سطح ملی و بین‌المللی و تبادل نظردر حوزه‌های مختلف مهندسی و علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات می‌تواند در رشد و توسعه بنیه علمی و پژوهشی کشور بسیار تاثیرگذارباشد.

وی بیان کرد:با توجه به حضور انبوه پژوهشگران و متخصصان ایرانی در خارج از کشور در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات، برای اولین بار کنفرانس انجمن کامپیوتردر دو قالب کنفرانس ملی به زبان فارسی و بین‌المللی‌به‌زبان انگلیسی بطور همزمان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

میرعمادی اظهار داشت:بیش از ‪ ۹۵۰‬مقاله علمی از داخل کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که از این تعداد ‪ ۱۱۶‬مقاله کامل برای ارایه شفاهی و ‪ ۱۶۶‬مقاله کوتاه برای ارایه پوستری توسط داوران انتخاب شده است.

دبیر سیزدهمین همایش ملی و بین‌المللی انجمن کامپیوتر ایران افزود: این کنفرانس از سال ‪ ۱۳۷۳‬تاکنون سالانه برگزار می‌شود و هر سال شاهد رشد کمی و کیفی شرکت‌کنندگان و برگزاری این کنفرانس هستیم.

وی به رویکرد بین‌المللی این کنفرانس اشاره‌کرد و گفت: در همین راستا این کنفرانس در سال جاری در منطقه آزاد کیش برگزار شد و ‪ ۲۴۶‬مقاله از ‪ ۲۰‬کشور جهان به دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی انجمن کامپیوتر ایران ارسال شده است.

سیزدهمین کنفرانس ملی و بین‌المللی انجمن‌کامپیوتر ایران از ‪ ۱۹‬اسفند ماه جاری به میزبانی واحد بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه کیش آغاز به کار کرده و تا سه‌شنبه ‪ ۲۱‬اسفندماه جاری ادامه دارد.

  • ۸۶/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">