ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گزارش کیفی‌سازی اپراتورها بررسی می‌شود

| سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اپراتورها به طور قطع به دلیل نظارت عمومی به سمت تغییرات افزایش کیفیت ترغیب می‌شوند، گفت: گزارش کیفی‌سازی اپراتورها بر اساس پروانه صادرشده بررسی می‌شود.
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با فارس، درباره مهلت ۴۵ روزه به اپراتورها برای افزایش کیفیت شبکه‌های خود در سراسر کشور توضیح داد: مدت زمانی را برای اینکه اپراتورها بتوانند کارنامه کاری خود را در سامانه سنجش کیفیت شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات یا «فرادید» مشاهده کرده و برای ارتقای آن فعالیت کنند، در نظر گرفتیم.

وی افزود: خوشبختانه اپراتورها در این محل تعیین شده توانستند تا حدودی شاخص‌های خود را ارتقاء دهند اما پس از پایان این مهلت مردم می‌توانند شاخص های اپراتورها را مشاهده کنند و برای استفاده از خدمات و سرویس‌های اپراتورها با آگاهی انتخاب کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد: به مردم قول دادیم تا آنها نیز بتوانند کارنامه کاری اپراتورها را در سامانه سنجش کیفیت شاخص های شبکه ملی اطلاعات مشاهده کنند و بر سر این قول هستیم.

وی در پایان با توجه به ایجاد فضای رقابتی بین اپراتورها با راه اندازی سامانه سنجش کیفیت شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات، خاطرنشان کرد: به طور قطع به دلیل نظارت عمومی اپراتورها به سمت تغییرات افزایش کیفیت ترغیب می‌شوند، به دلیل ارائه گزارش‌ها بر اساس پروانه فعالیت‌های اپراتورها بررسی می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">