ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گلکسی‌ S21 و S21+ رونمایی شدند

| شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

شرکت سامسونگ از گوشی‌های گلکسی S21 و S21+ رونمایی کرد که جدیدترین پرچمدار این شرکت بوده و به شما قدرت ابراز بیشتر را می‌دهد. گلکسی S21 مجهز به مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین نوآوری‌هاست که به شما امکان می‌دهد بیشترین بهره را از تک‌ تک لحظات خود ببرید. این سری جدید از پرچمداران سامسونگ با طراحی چشمگیر خود مجهز به یک دوربین حرفه‌ای هستند که هر کاربری با هر سطحی از تخصص می‌تواند از آن استفاده کند و در کنار آن از پیشرفته‌ترین پردازنده موجود نیز در این سری از محصولات گلکسی استفاده شده است. این گوشی‌ها قدرت و عملکردی را در اختیار شما می‌گذارد که تنها سامسونگ توانایی عرضه آن را دارد. 
تی‌ام رو، مدیرعامل بخش سامسونگ موبایل می‌گوید «در جهانی زندگی می‌کنیم که موبایل در آن جایگاهی برتر دارد و بسیاری از ما مشغول دورکاری بوده و زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانیم. ما به دنبال ارائه یک تجربه موبایلی بودیم که تقاضای گسترده به محتوای مولتی‌مدیا در شرایط متغیر کنونی را برآورده کند».
او افزود «ما اهمیت داشتن حق انتخاب را هم، بویژه در شرایط کنونی، کاملا درک می‌کنیم و به همین دلیل سری گلکسی S21 آزادی انتخاب بهترین گوشی را، مطابق با سلیقه و نیازهایتان به شما می‌دهد».
سری گلکسی S برای بیش از یک دهه توانسته است تجربه موبایلی بی‌نظیری را برای کاربرانی فراهم کند که برای ابراز خودشان، ارتباط  با دیگران و سرگرمی، به گوشی‌هایشان متکی هستند. سری جدید گلکسی S21 برای ارائه برترین تجربه پرچمدار و تبدیل کردن هر روز کاربران به یک ماجراجویی، متکی به همین میراث است. گلکسی S21 در انواع مدل‎ها عرضه می‌شود تا شما بتوانید بهترین مدل را مطابق با سلیقه و نیازهای خودتان انتخاب کنید. برای کاربرانی که خواهان یک تجربه موبایلی پرچمدار، با نوآوری‌های دوربینی در حد حرفه‌ای و برترین عملکرد هستند، گوشی‌های گلکسی S21 و S21+ با قیمت‌های متفاوت، گزینه‌هایی مناسب را در اختیارشان قرار می‌دهد.

 

سبکی جدید و جسورانه
گلکسی S21 با سبک جدید و جسورانه خود برای ابراز شخصیت کاربر و کسانی طراحی شده است که به دنبال یک گوشی سبک با نمایشگر جمع‌وجور 6.2 اینچی هستند. در عین حال گلکسی S21+ دارای نمایشگر بزرگتر 6.7 اینچی با باتری بزرگتر است که برای گیمرها و کسانی که غالبا روی گوشی ویدیو تماشا می‌کنند مناسب خواهد بود. 
سری گلکسی S21 دارای یک طراحی کاملا جدید با برش‌های زیبا در بخش دوربین است که به نرمی با بدنه فلزی دستگاه یکی شده و زیبایی چشمگیری به آن می‌دهد. گلکسی‌های S21 و S21+ در چندین رنگ زیبا از جمله رنگ اصلی جدید بنفش (Phantom Violet) عرضه خواهند شد. هرکدام از این دستگاه‌ها دارای روکش لوکس و براقی در قسمت پشتی است که ظاهر و حس فرهیختگی به آن می‌دهد. 
گلکسی S21 مجهز به نمایشگر هوشمند و بدون حاشیه Dynamic AMOLED 2X Infinity-O با نرخ بروزرسانی متغیر 120 هرتزی برای داشتن تجربه‌ای روان از تماشای محتوا و مرور اینترنت است. این نمایشگر نرخ بروزرسانی خود را بصورت خودکار و وابسته به محتوای در حال پخش، مثلا مرور شبکه‌های اجتماعی یا تماشای ویدیو، تغییر می‌دهد. این نمایشگر همچنین هیچ فشاری به چشم‌ها وارد نکرده و با استفاده از قابلیت جدید Eye Comfort sheild بصورت خودکار میزان نور آبی را بسته به زمانی از روز که در آن قرار دارید، محتوایی که در حال تماشا هستید و زمان خواب شما، تنظیم می‌کند.

 

هر لحظه یک ماجراجویی
گلکسی S21 همچنان از میراث اسطوره‌ای دوربین‌های سامسونگ با نوآوری‌ها و بهینه‌سازی‌های حرفه‌ای بهره می‌برد که به کاربران امکان می‌دهند تا بهترین تصویر را بگیرند. چه در حال ضبط اولین برخورد حیوان خانگی‌تان با آینه باشید، چه یادگاری از مهمانی شبانه با دوستان‌تان بگیرید و چه تصاویر سفر یک‌ هفته‌ای‌تان در جاده را ثبت کنید، در هر حال گلکسی S21 و S21+ انتظار شما را برآورده می‌کنند. فقط کافی است، زاویه را انتخاب کنید، عکس را بگیرید و اجازه دهید گلکسی S21 بقیه کارهای مهم را انجام دهد. یعنی هیچ لحظه ارزشمندی را از دست نخواهید داد.
حالت بهینه شده اسنپ‌شات 8K به شما امکان می‌دهد از ویدیوهای 8K خودتان اسنپ‌شات بگیرید و این یعنی وقتی دکمه ضبط را فشار می‌دهید هم می‌توانید ویدیو داشته باشید و هم عکس ثابت بگیرید. با استفاده از حالت Super Steady با سرعت بهینه 60 فریم در ثانیه در زمان فیلمبرداری، حتی از در شرایط پرتحرک و یا سرعت بالا هم تصویری بسیار نرم و ثابت را خواهید داشت. حالت جدید دید کارگردان یا Director View هم به شما امکان سوئیچ کردن و گرفتن بهترین تصویر را مطابق با روایت خودتان می‌دهد. با حالت Vlogger View می‌توانید بصورت همزمان از دوربین جلو و پشتی فیلمبرداری کرده و در نتیجه واکنش های پشت صحنه را هم بصورت زنده ذخیره کنید. با تماشای نماهای کوچک در Live Thumbnail می‌توانید درباره تغییر زاویه فیلمبرداری، زوم بیشتر یا تصویربرداری عریض، تصمیم گرفته و حالت را تغییر دهید بدون اینکه لحظه‌ای از تصویربرداری را از دست بدهید. در صورت استفاده همزمان با مدل جدید گلکسی Buds Pro شما می‌توانید هردوی صدای محیط و صدای خودتان را بصورت همزمان و با استفاده از گزینه Multiple mic recording ذخیره کنید. این یعنی می‌توانید گلکسی S21 را در حالت Pro Video تنظیم کرده و روی یک سه‌پایه قرار دهید و بعد با استفاده از Buds Pro به عنوان میکروفون، از راه دور صحبت‌های خودتان و صدای محیط و حرکت‌های پشت صحنه را هم با کیفیت عالی ذخیره کنید. با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت Single Take به شما امکان می‌دهد تا انواع تصاویر متحرک و ثابت را تنها با فشار یک دکمه ذخیره کنید. این قابلیت با استفاده از تنظیماتی جدید مانند Highlight Video و Dynamic Slow-Mo بهینه سازی شده است که به شما امکان می‌دهد تا روی جذابترین حرکات و تصاویر تمرکز کرده و البته نکات مهم را هم برجسته کنید. 


دوربین سه لنزی و حرفه‌ای گلکسی S21 و S21+ که به هوش مصنوعی هم مجهز است برای مواقعی طراحی شده است که می‌خواهید کاری هدفمندتر کرده و کنترل بیشتری روی خلاقیت خودتان داشته باشید. سیستم دوربین این گوشی بصورت خودکار زاویه را ارزیابی و آن را با صحنه مورد نظر شما تنظیم می‌کند تا هر محیطی را به بهترین شکل تصویربرداری کنید. در حالت Portrait دوربین این گوشی از تحلیل سه بعدی استفاده می‌کند که بصورتی دقیق سوژه را از پس زمینه جدا می‌کند. این دوربین همچنین برای نورپرداری مجازی و افکت‌های پس زمینه در اختیار شما می‌گذارد تا سوژه کاملا در فریم شما متمایز شود. این حالت برای سلفی هم قابل استفاده است. در تصاویر با فاصله مثلا زمانی که روی کوه ایستاده‌اید یا در ردیف‌های عقبی نشسته‌اید، حالت Space Zoom به شما کمک می‌کند تا عکسی کاملا واضح و دقیق بگیرید. حالت جدید قفل زوم هم میزان لرزش دست را در زمان استفاده از زوم 30 برابری در گلکسی S21 و گلکسی S21+ به حداقل رسانده و به شما امکان می‌دهد تا سوژه موردنظرتان را در در مرکز فریم نگه دارید. در عین حال قدرت پردازش بالاتر این گوشی‌ها باعث می‌شود عکس نهایی حتی در محیط‌های تاریک هم بسیار واضح‌تر شود و این یعنی می‌توانید تصاویری زیباتر، از طلوع و غروب خورشید بگیرید. 

 

اتصال و عملکردی بالا
سامسونگ متعهد است همواره و به روشی کاملا شخصی‌سازی شده به حفظ اتصال شما کمک و امنیت داده‌هایتان را حفظ کند. گلکسی S21 عملکردی فراتر از سطح کنونی داشته و براحتی شما را به اکوسیستم گلکسی وصل کرده و در هر حالتی انعطاف پذیری بیشتری در اختیارتان می‌گذارد تا کارهایی بیشتر را با اعتمادبنفس بالاتر انجام دهید. 
کاربران گلکسی عاشق تجربه‌های قدرتمند بوده و انتظار چنین قدرتی را دارند. گلکسی S21 مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین چیپست موجود در گوشی‌های گلکسی است که می‌تواند سرعت، بهره‌وری انرژی و توانایی محاسباتی بالا را برای پشتیبانی از 5G و هوش مصنوعی داخلی در اختیار شما بگذارد. گلکسی S21 کل قدرتی را که برای پردازش عکس، تصویربرداری 8K، لذت بردن از بازی‌های ابری و ساخت بهترین کلیپ‌های ویدیویی لازم دارید، در اختیار شما قرار خواهد داد.
ما بیش از همیشه به گوشی‌های همراه‌مان متکی شده‌ایم و به همین دلیل حفاظت از اطلاعات حساس برایمان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. گلکسی S21 اکنون مجهز به Knox Vault سامسونگ شده است که یک پلتفرم امنیتی اختصاصی سامسونگ است که در سطح چیپست (SoC) کار می‌کند. اکنون و با اضافه شدن یک حافظه امن ضددستکاری به این پردازنده امن، در واقع Knox Vault امکان ایجاد یک لایه محافظتی جدید را در گلکسی S21 فراهم کرده است. 
گلکسی S21 همچنین ابزاری جدید برای حفاظت از حریم خصوصی و نظارت بر آن در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید بصورت امن متاداده‌های مکانی عکس‌ها را پیش از اشتراک‌گذاری آن با دیگران حذف کنید. با استفاده از قابلیت جدید Private Share در گلکسی S21 همچنین می‌توانید کنترل کنید که چه کسانی به محتوای ارسالی شما دسترسی خواهند داشت و این دسترسی تا چه زمانی برقرار خواهد بود و این یعنی در زمان ارسال محتوا هیچ نگرانی نخواهید داشت. 
گلکسی S21 برای استفاده در کنار دیگر محصولات گلکسی طراحی شده و با استفاده از SmartThings Find می‌تواند به شما کمک کند تا دستگاه‌های سازگار گلکسی خود را حتی در زمانی که آفلاین هستند، براحتی پیدا کنید. اگر دستگاه‌تان را در اتاق بغلی، زیر صندلی ماشین یا حتی در شهری دیگر جا گذاشته باشید، SmartThings Find آن را پیدا کرده و مکان دقیق آن را برای شما ارسال می‌کند. اکنون حتی می‌توانید با استفاده از گلکسی SmartTag سامسونگ که یک مکان‌یاب بلوتوثی است، دستگاه‌های غیرمتصل به اینترنت خود را هم براحتی پیدا کنید. فقط کافی است این تگ را به کلیدها، کیف پول و یا حتی به قلاده حیوان خانگی خود وصل کرده و با استفاده از SmartThings Find آن دستگاه یا حیوان را پیدا کنید. 

 

عرضه
از روز 29 ژانویه 2021 هر دو گوشی گلکسی S21 و S21+ بصورت گسترده عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها با رنگ‌های زیر با یک لایه براق عرضه خواهند شد:
•    گلکسی S21: بنفش ، خاکستری ، صورتی و سفید برای مدل‌های 128 و 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم (مدل 256 گیگابایتی تنها با رنگ خاکستری عرضه خواهد شد)
•    گلکسی S21+: بنفش ، نقره‌ای و سیاه در مدل‌های 128 و 256 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم (مدل 256 گیگابایتی تنها با رنگ سیاه عرضه خواهد شد)
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به http://www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxy یا www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s21-5g/ مراجعه کرده و برای اطلاعات بیشتر درباره گلکسی S21 Ultra هم به آدرس www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s21-ultra-5g/ مراجعه کنید.
 

 

گلکسی Buds Pro: صدای ماجراجویی در هر لحظه

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز نسل جدید ایربادزهای خود را با نام گلگسی Buds Pro رونمایی کرد. این ایربادزها دارای صدایی فراگیر، کیفیت تماس عالی، ANC هوشمند و قابلیت اتصال بهتر با اکثر دستگاه‌ها هستند و همه این قابلیت‌ها در یک طراحی مدرن و زیبا گنجانده شده است. گلکسی Buds Pro پیشرفته‌ترین ایربادز سامسونگ تا به امروز است که با هدف کمک به بهترین تجربه شما در کار، سرگرمی و هر چیز دیگری بین این دو حالت، طراحی شده است. 
تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «در حالی که مردم به دنبال فناوری‌هایی هستند که به آنها در سازگاری با سبک زندگی و عادات جدید کمک کند، بازار ایربادزهای بی‌سیم رشد چشمگیری داشته و انتظارات مصرف‌کنندگان هم افزایش یافته است. ما با عرضه گلکسی Buds Pro در واقع دستاوردی بزرگ را در یک دستگاه کوچک گنجانده و تجربه صوتی بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهیم که تک‌تک کارهایشان را به یک ماجراجویی واقعی تبدیل می‌کند».

 

کیفیت بی‌نظیر در صدا و تماس
برترین تجربه از ایربادز همیشه با صدای آن آغاز می‌شود. چه از ایربادز خود برای گوش کردن به موسیقی در زمان دویدن یا گوش کردن به پادکست در مسیر رفتن به سر کار استفاده کنید، کیفیت صدا بیشترین اهمیت را دارد. گلکسی Buds Pro با استفاده از یک ووفر 11 میلی‌متری برای تولید صدای باس در کنار یک توییتر 6.5 میلی‌متری برای تولید صداهای زیر، همواره صدایی عالی با کمترین اختلال به گوش شما می‌رساند. پس چه موسیقی هیپ‌هاپ یا ملودی کلاسیک، شما دقیقا همان نوایی را خواهید شنید که هنرمند قصد داشته تولید کند، نه کمتر و نه بیشتر.
اما ایربادزها دیگر محدود به سرگرمی نیستند. حالا به ابزاری مهم برای ارتباطات کاری تبدیل شده‌اند و کیفیت تماس هم اهمیتی بیشتر از همیشه پیدا کرده است. گلکسی Buds Pro با استفاده از سه میکروفون و یک واحد تفکیک صدا (VPU) صدای شما را از صداهای ناخواسته جدا کرده و به این ترتیب اطمینان حاصل می‌کند که شما صدایی با بالاترین وضوح ممکن را بشنوید. یکی از میکروفون‌های خارجی هم نسبت سیگنال به نویز (SNR) بالایی داشته و به این ترتیب صدای پس‌زمینه را بیشتر حذف می‌کند. علاوه بر این سامسونگ فناوری جدید Wind Shield خود را در گلکسی Buds Pro استفاده کرده است. هرچند اندازه کوچک این دستگاه، سطح تماس آن با باد را کم می‌کند اما یک محفظه مخصوص و فیلترهای بکار رفته در آن میزان تداخل باد را به حداقل می‌رسانند. به این ترتیب تماس شما حتی در صورت وزش باد شدید هم کاملا واضح برقرار خواهد بود. 

 

هوشمندترین ANC روی یک ایربادز بی‌سیم واقعی
تجربه گلکسی Buds Pro روی شنیدن بیشتر صداهایی که دوست دارید، و شنیدن کمتر صداهایی که دوست ندارید متمرکز شده است. به همین دلیل است که گلکسی Buds Pro هوشمندترین توانایی‌ را در زمینه حذف نویز فعال یا ANC در مقایسه با هر ایربادز بی‌سیم دیگری دارد. وقتی نیاز به تمرکز روی کار داشته باشید، یا فقط برای استراحت بخواهید از هیاهوی بیرون جدا شوید، می‌توانید صدای بیرون را تا 99 درصد حذف کنید یا میزان آن را مطابق با سطح مناسب برای خودتان تنظیم کنید. با استفاده از قابلیت Ambient Sound می‌توانید صداهای نزدیک را تا 20 دسی‌بل تقویت کنید و این یعنی شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان، آن صداها را تنظیم و شخصی‌سازی کنید. این قابلیت برای کسانی که بصورت گسترده مولتی‌تسکینگ انجام می‌دهند بسیار مفید است. مثلا برای کسانی که از خانه کار می‌کنند و همزمان از فرزندشان هم مراقبت می‌کنند و یا کسانی که می‌خواهند در شهر گردش کنند و همزمان حواس‌شان به ماشین‌های عبوری هم باشد. 
علاوه بر این ANC و Ambient Sound بصورت خودکار با هم کار می‌کنند و برای بهتر کردن تجربه صوتی شما، خود را با صداهای محیطی تنظیم می‌کنند. زمانی که شما صحبت می‌کنید گلکسی Buds Pro متوجه شده و به این ترتیب می‌تواند بین دو حالت حذف فعال صداهای محیط یا تقویت آنها، جابجا شود. حتی وقتی که شما ANC و Ambient Sound را خاموش کرده باشید، اگر شروع به صحبت کنید دستگاه صدای موسیقی را کم می‌کند تا شما بتوانید به شکل مفیدتری با دیگران تعامل داشته باشید که این مسئله گلکسی Buds Pro را به یک ابزار عالی برای کاربردهای روزانه تبدیل می‌کند. 

 

تجربه‌ای روان‌تر از دنیای گلکسی
گلکسی Buds Pro یکی از اعضای مهم اکوسیستم گلکسی و راحت‌ترین ایربادز ما تا به امروز است. حالا شما می‌توانید اتصال این ایربادز را بنا به استفاده خودتان بین گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی جابجا کنید بدون اینکه نیاز به هیچ تنظیم دستی داشته باشید. مثلا اگر در حال تماشای ویدیو روی تبلت گلکسی Tab S7 هستید و بعد گوشی گلکسی S21تان زنگ می‌خورد، قابلیت کاملا جدید Auto Switch به شما امکان می‌دهد تا ویدیو را متوقف کرده، با استفاده از گلکسی Buds Pro به تماس پاسخ داده و وقتی تمام شد، دوباره فورا ایربادزها به تبلت شما متصل می‌شوند تا بتوانید به تماشای ویدیو ادامه داده و صدای آن را از ایربادز بشنوید. 
گلکسی Buds Pro با اتصال به دیگر دستگاه‌های گلکسی مخصوصا گلکسی S21 تجربه صوتی شما را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد. هرجایی که بروید می‌توانید با اتکا به فناوری 360 Audio و Dolby Heald Tracking از صدایی کاملا واقعی و فراگیر روی گلکسی Buds Pro خود لذت ببرید. بلاگرها و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی هم می‌توانند با تنظیم میکروفون‌ها روی گلکسی Buds Pro و گلکسی S21 هم صدای خودشان را با وضوح کامل دریافت کنند و هم صدای محیط را تا حد قابل قبول برای خودشان تنظیم کنند. گلکسی Buds Pro همچنین مجهز به حالت Game است که میزان تاخیر را به حداقل رسانده و در صورت جفت شدن با نمایشگر فراگیر و عملکرد قدرتمند گلکسی S21 می‌تواند تجربه شما از بازی موبایلی را یک سطح ارتقا دهد.
شما به هر شکلی که از گلکسی Buds Pro استفاده کنید هیچ نگرانی بابت تمام شدن باتری آن نخواهید داشت. این دستگاه با باتری کاملا شارژ می‌تواند تا 8 ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی کند بعد از آن هم 20 ساعت شارژ ذخیره در کیس شارژ بی‌سیم خود خواهد داشت. حتی وقتی از ANC استفاده می‌کنید می‌توانید از 5 ساعت پخش موسیقی با 13 ساعت شارژ ذخیره در کیس شارژ، لذت ببرید. اگر هم نهایتا بعد از این همه مدت شارژ دستگاه تمام شد، تنها با 5 دقیقه شارژ می‌توانید دوباره تا یک ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید. 

  • ۹۹/۱۰/۲۷

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">