ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گمرکات ملزم به استفاده از سامانه‌های قضایی شدند

| چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل دفتر حقوقی گمرک ایران با ابلاغ بخشنامه ای به گمرکات اجرایی بر لزوم استفاده بهینه از سامانه‌های قضایی الکترونیکی تاکید کرد.

به گزارش گمرک ایران، مدیرکل دفتر حقوقی گمرک ایران با ابلاغ بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی بر لزوم استفاده بهینه از سامانه‌های قضائی الکترونیکی طراحی شده از سوی قوه قضائیه تاکید کرد.

در بخشنامه ابراهیم نقدی آمده است: با بهره گیری از این سامانه‌ها, آرای صحیح صادره از سوی مراجع قضائی و دیوان عدالت، در بستر اینترنت در دسترس است، بنابراین بهره‌برداری گمرکات اجرایی از مفاد آرای مذکور در این سامانه‌ها به منظور استفاده در دفاع مستدل از حقوق دولت و تهیه لوایح مستند مورد تأکید است.

شایان ذکر است حسب اعلام دفتر حقوقی گمرک، رؤیت آرای صحیح در سامانه ملی آرای قضائی به نشانی http://raay.ijri.ir و آرای صحیح دیوان عدالت به نشانی www.divan-edalat.ir در درگاه سامانه ساعد بارگذاری شده که با کلیک بر روی هر یک از موضوعات، امکان دسترسی به آرای صحیح مرتبط و دلایل استنادی آن فراهم و قابل استفاده است.

  • ۹۹/۰۵/۲۲

گمرک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">