ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گواهینامه‌های رانندگی در کره جنوبی با همکاری پلیس و چندشرکت مخابراتی در این کشور به طور کامل دیجیتالی شده و از طریق یک کد «کیو آر» قابل دسترس شد.

گواهینامه‌های رانندگی در کره جنوبی کاملا دیجیتالی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، سه شرکت اس کی تله کام، کی تی و ال جی با همکاری یکدیگر یک اپلیکیشن تلفن همراه ویژه تشخیص هویت به نام PASS ابداع کرده اند که هم برای شناسایی افراد در زمان انجام تراکنش های مالی و هم برای تولید گواهینامه های رانندگی تمام دیجیتال قابل استفاده است.

افرادی که برای استفاده از PASS داوطلب شوند می توانند یک کد کیو آر یا بارکد را برای تایید هویت خود و گواهی نامه های رانندگی خود دریافت کنند. پلیس کره جنوبی اعلام کرده که کدهای یادشده را به عنوان گواهینامه رانندگی می پذیرد و لذا در صورت درخواست نیازی به ارائه گواهینامه چاپی و کاغذی نیست.

قرار است برنامه PASS به پایگاه های داده شرکت های مخابراتی و اپراتورهای کره جنوبی وصل شود تا استفاده از آن تسهیل شود. PASS هم اکنون بیش از 25 میلیون نفر کاربر دارد و مشترکان تمامی سه اپراتور مهم مخابراتی کره جنوبی از آن استفاده می کنند. انتظار می رود عموم علاقمندان بتوانند تا سه ماهه اول سال 2020 از خدمات یادشده بهره بگیرند.

  • ۹۸/۰۷/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">