ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گواهی عدم تداخل فرکانس ایرانسل صادر شد

| سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۸۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

بنا بر اعلام شرکت ایرانسل - اپراتور دوم تلفن همراه - گواهی عدم تداخل فرکانس، روز گذشته - 19 تیرماه - از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شد.
به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش از این مدیر عامل شرکت ایرانسل اعلام کرده بود که شروع فعالیت این شرکت مستلزم تخلیه‌ی باند فرکانسی است که تا تاریخ 16 تیرماه از سوی سازمان تنظیم مقررات ابلاغ نشده است.
به گفته‌ی مهندس علیرضا قلمبر دزفولی در قرارداد لیسانس دقیقا عنوان شده که چه مقداری از باند ‌900 و ‌1800 و فرکانس‌های مایکرویو باید در اختیار ایرانسل قرار داده شود و قصد ایرانسل هم این است که نه ماه پس از دریافت فرکانس‌ها و صدور گواهی عدم تداخل فرکانس از سوی سازمان تنظیم مقررات فعالیت خود را آغاز کند.
او همچنین در مورد زمان واگذاری سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن همراه معتقد بود که اگر همه‌ی برنامه‌ها خوب پیش رود، باید در شهریور نسبت به ارایه‌ی سرویس اقدام کنیم؛ تمام تلاش ما هم این است که این سرویس در شهریورماه و مطابق تعهد در قرارداد لیسانس ارایه شود.

  • ۸۵/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">