ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوشی تعمیری نخرید

| شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

یک تحلیلگر صنعت تعمیرات تلفن همراه، لیستی از بیشترین گوشی‌های رفرش مرجوعی منتشر کرده که چینی‌ها و کره‌ای‌ها صدر این لیست را به خود اختصاص داده‌اند.

یک شرکت تحلیلگر صنعت تعمیرات تلفن همراه اخیرا گزارشی را درباره گوشی‌های ریفربیشد منتشر و گفته است که دارندگان محصولات برند سامسونگ اغلب بیش از سایر برندها برای تعمیر مراجعه می‌کنند.

کالاهای رفرش (Refurbished) عموما به دلیل مشکلاتی که دارند به تولید کننده ارسال می شوند یا اصطلاح مرجوع می‌شوند؛ کارخانه پس از اینکه مشکل را برطرف کرد آن را به سمت بازار می‌فرستد و با عنوان کالای Refurbished فروخته خواهد شد.

براساس این آمار 27 درصد مراجعات برای تعمیر به سامسونگ اختصاص یافته که البته با توجه به حجم بازار این برند در بین اندرویدی‌ها، موضوعی دور از ذهن نیست اما جایگاه دوم در اختیار برند چینی شیائومی با 14.2 درصد میزان کل مراجعات است.

موتورولا و هواوی نیز به ترتیب با سهم 9.6 و 8.4 درصدی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اسامی سایر برندها نیز به شرح تصویر زیر است:

جالب است گوشی‌های اپل در لیست مجزایی طبقه‌بندی شده و حاکی از این است که در میان این خانواده نباید به آیفون‌های 6 و 6S اعتماد کرد زیرا بیش از دو برابر دیگر اعضای خانواده خود برای تعمیرات مراجعه کرده‌اند.

بنابراین اگر تصمیم دارید که گوشی با سیستم عامل IOS خریداری کنید و قصد شما نگهداری طولانی مدت آن است، از خرید این دو مدل به شدت پرهیز کنید.

بیشتر مشکلات دستگاه‌های اندرویدی به ترتیب شامل افت کارایی، دوربین، میکروفن، شارژ باتری و بلندگو و دستگاه‌های IOS نیز به ترتیب بلوتوث، وای‌فای، هدست، دیتای موبایل و دریافت‌کننده سیگنال است

  • ۹۷/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">