ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل: به هوش مصنوعی اطلاعات شخصی ندهید

| جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

ابزار هوش مصنوعی Gemini گوگل که پیش از این با نام Bard شناخته می‌شد در آستانه تبدیل شدن به دستیار دیجیتالی نسل بعدی دستگاه‌های اندرویدی است. این چشم انداز جدید مبتنی بر هوش مصنوعی وعده می‌دهد که در آینده نزدیک تعامل با تلفن‌های همراه هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیکی بسیار هوشمندتر و آسان‌تر از قبل شود.

به گزارش همکاران سیستم ولی این اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی با خطراتی همراه هستند و هشدار جدید گوگل در حوزه حریم خصوصی در مواجه با هوش مصنوعی نیز نگرانی‌هایی را در این زمینه بیان می‌کند.

این هشدار از طریق مرکز حریم خصوصی برنامه‌های Gemini ارایه شده است و به وضوح بیان می‌دارد که وقتی کاربران با اپلیکیشن‌های Gemini تعامل دارند، شرکت گوگل اطلاعات زیر را جمع آوری می‌کند: گفت‌وگو، موقعیت جغرافیایی، بازخورد، و اطلاعات استفاده شده.

گوگل در ادامه بیانیه خود بیان می‌کند که اطلاعات جمع آوری شده به آنها کمک می‌کند تا محصولات، خدمات و فناوری‌های یادگیری ماشینی را بهتر از قبل توسعه دهنده، بهبود بخشند و ارایه کنند.

این نخستین نکته مهمی است که کاربران می‌بایست نگران آن باشند تا دریابند که چه کسی به مکالمات آنها با Gemini دسترسی دارد.

گوگل در این زمینه توضیح داده است: «ما حریم خصوصی شما را جدی می‌گیریم و اطلاعات شخصی شما را به کسی نمی‌فروشیم. برای کمک به بهبود Gemini و حفظ حریم شخصی شما، زیرمجموعه‌ای از مکالمات را انتخاب می‌کنیم و از ابزارهای خودکار برای کمک به حذف اطلاعات شناسایی کاربر از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن استفاده می‌کنیم».

  • ۰۲/۱۲/۱۸

هوش مصنوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">