ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل خدمات بیمه سایبری راه می‌اندازد

| دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

مرکز توسعه خدمات رایانش ابری Cloud گوگل، شرکت بین المللی خدمات بیمه Allianz Global که با نام مخفف AGCS شناخته می‌شود و شرکت Munich Re از آغاز همکاری‌هایی خبر دادند تا از این طریق بتوانند خدمات بیمه سایبری راه اندازی کنند و آن را در سرویس‌های رایانش ابری ارایه دهند.

به گزارش همکاران سیستم این مشارکت در حالی صورت می‌گیرد که به طور فزاینده نشان می‌دهد بیمه سایبری در هر مقدار و اندازه در بنگاه‌های اقتصادی نقش مهمی را برعهده خواهد داشت. این سه شرکت هم اکنون به صورت ویژه در حال راه اندازی برنامه حفاظت از سازمان‌ها در مقابل خطرات سایبری هستند.

«برنامه محافظت از خطر» با هدف کاهش خطرات امنیتی در فضای ابری و ارایه بیمه سایبری توسط سه شرکت مذکور طراحی شده است و برای مشتریان خدمات رایانش ابری Cloud گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه در این طرح این است که در صورت فروش خدمات بیمه سایبری از طریق شرکت‌های بزرگ، این خدمات می‌تواند به صورت گسترده‌تر در سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

«سونیل پوتی» مدیرعامل مرکز امنیت خدمات Cloud گوگل توضیح داد که این همکاری با شرکت‌های Allianz و Munich Re برای چند سال گذشته در دست انجام بوده است. پوتی در این خصوص افزود: «بیمه سایبری تلاشی است که برای تبدیل کردن مفهوم مسئولیت مشترک امنیت بین شرکت ارایه دهنده خدمات امنیتی و سازمان دریافت کننده خدمات ارایه می‌شود. این اولین گام در این زمینه محسوب می‌شود.»

Zdnet

  • ۹۹/۱۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">