ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استخدام یک کارمند مخصوص ایران در تلگرام

| جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ | ۱ نظر

مکاتباتی با مدیران شبکه تلگرام داشتیم و اعلام کردیم که بخش‌های غیراخلاقی و مستهجن این شبکه باید فیلتر شود و آنان نیز در پاسخ به مکاتبات، بخش‌های مستهجن را فیلتر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی پس از دیدار با معاون نخست وزیر روسیه گفت: با مدیران شبکه تلگرام در تماس هستیم تا مباحث غیراخلاقی و خارج از شئونات ایران را از این شبکه حذف کنند.

وی افزود: اگر این شبکه در چارچوب قوانین کشورمان نباشد، آن را فیلتر خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات به نشست امروز کمیته تعیین مصادیق مجرمانه و تصمیم درباره فیلتر نشدن شبکه تلگرام اشاره کرد و گفت: مکاتباتی با مدیران شبکه تلگرام داشتیم و اعلام کردیم که بخش‌های غیراخلاقی و مستهجن این شبکه باید فیلتر شود و آنان نیز در پاسخ به مکاتبات، بخش‌های مستهجن را فیلتر کردند.

واعظی افزود: مدیران شبکه تلگرام اعلام کردند یک کارمند مخصوص ایران در این شبکه به کار گرفته شده تا از انتشار موضوعات نامناسب و خارج از شئونات اخلاقی جلوگیری کنند.

وی درباره آینده این شبکه گفت: فکر نمی‌‌کنم این شبکه فیلتر شود.

وزیر ICT ابراز کرد: نه تنها شبکه تلگرام بلکه همه شبکه‌های اجتماعی که در ایران فعالیت می‌کنند نیز می‌بایست بصورت سالم و اخلاقی فعالیت کنند؛ در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

او در پایان گفت: همکاران من به این کمیته اعلام کرده‌اند هر چیزی را که شما فکر می‌کنید نا مناسب است اعلام کنید تا مسدود شود.

نظرات  (۱)

بسیار کار خوبی می کنند ایشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">