ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

18 میلیون و 150 هزار سیم کارت واگذار می شود

| سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۸۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت مخابرات به لحاظ سیاست‌ها و خط مشی‌های اجرایی و اهداف کمی تعیین شده در برنامه چهارم توسعه موظف شده در بخش دایری تلفن سیار، 18 میلیون و 150 هزار سیم کارت را تا پایان برنامه چهارم دایر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با ارسال نمابری در خصوص خبر " امسال دو میلیون و 600 هزار سیم کارت در سال 85 واگذار می‌شود " توضیح داده است که براساس پیش‌بینی‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شرکت مخابرات ایران باید در سال 85، 2 میلیون و 600 هزار سیم کارت واگذار کند.

اما این شرکت با ثبت نام بیش از 8 میلیون سیم کارت و با توجه به میزان استرداد فیش‌های ثبت‌نامی در حال حاضر با 7 میلیون متقاضی تلفن همراه مواجه است که در تلاش برای واگذاری 5 میلیون سیم کارت تا پایان سال 85 است.

این در حالی است که وفا غفاریان، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز اظهار امیدواری کرده سعی شرکت بر آن است تا زودتر از اولویت‌های انجام شده، تمامی سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی واگذار شود.

بنابراین اعلام خبر واگذاری تنها 2 میلیون و 600 هزار سیم کارت در سال 85 تنها پیش‌بینی برنامه‌ای برای عملکرد توسعه‌ای شبکه تلفن سیار است.

توضیح فارس: این خبر با اطلاعات سایت شرکت مخابرات ایران تهیه شده بود و خود سایت این شرکت اطلاعات را بدین شکل بر روی سایت خود قرار داده بود .

  • ۸۵/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">