ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهردار تهران در بخشی از گزارش حادثه پلاسکو برای نمایندگان مجلس گفت:‌ برای همین ساختمان پلاسکو و علاءالدین شخصا پیگیری کرده ام. اگر گفتیم اقدمات را نجام دهیم برای مراکز عمومی است. یک وقتی است که خطر باالفعل است و زمانی باالقوه است. رفع خطر در شهرداری برای خطره هایی است که بالفعل است؛ این وظیفه شهرداری است. باید گفت درخود ساختمان پلاسکو ما اخطارها را دادیم، آموزش ها را دادیم. در همین ساختمان  پلاسکو برای پیشگیری برنامه های آموز شی برای همه ساکنین گذاشتیم.  بعد از دوبار که برنامه لغو شد فقط 17 نفر شرکت کردند.

وی افزود:  بخش نامه های آموزشی را دادیم. بر اساس مصوبه خود هیات دولت در سال 93 و براساس مواد قانونی 105 آن، نظام صنفی و وزارت کار برای ایمنی سازی مسئولیت دارند همه اینها مسئولیت دارند. براساس مصوبه مجلس بازرس وزارت کار ضابط دادگستری است. کارشناس بازرسی مجموعه آتش نشانی ما براساس مصوبه هیات دولت در سال 93 همکار بازرس مجموعه وزارت کار است و وزارت کار می تواند به عنوان ضابط حکم توقیف را بگیرد و دادسرا مکلف است حکم را به ضابط بدهد.  

به گزارش فارس شهردار تهران با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان ها گفت:‌  برای دوساختمان پلاسکو و علاء الدین پیگیری ها را انجام دادیم. برای ساختمان علاالدین هم  در حوزه آتش نشانی و هم حوزه سازه مشکل وجود دارد. روزی که رفتیم برای بستن این ساختمان به ما اجازه ندادند. مالک به دادگاه رفت اما دادگاه حق را به شهرداری داد. تازه حکم کمیسون ماده 100 را داشتیم. اما مجددا رای دادگاه به تجدیدنظر بردند، آنجا هم حق به شهرداری داده شد. کار به دیوان عدالت ادرای کشیده شد،‌ دیوان هم به ما رای داد. .بیش از 2 ونیم سال است که ما این کار را پیگری کردیم. شورای تامین استان باز به خاطر مسائل امنیتی اجازه تخریب را نداد. با وجود کسب اجازه از شورای تامین، بعد از دو سال و نیم هنوز قادر نشدیم در پاسازژ علاالدین کار را تمام کنیم. این واقعیت های تلخی است که وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">