ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

۵ مشکل بلاتکلیف در سامانه امتا + اخبار تکمیلی

| چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۳۶ ب.ظ | ۳۵۶ نظر

در آخرین روز از هفته گذشته سامانه «امتا» به منظور احراز هویت متقاضایان خرید خودرو معرفی شد؛ سامانه‌ای که مسئولان می‌خواهند با استفاده از آن دست دلال‌ها را از بازار خرید و فروش خودرو‌های صفر کیلومتر قطع کنند و محصول خودروسازان داخلی را بدون واسطه به دست مشتری اصلی برسانند.

با وجود گذشت ۴ روز از فعالیت رسمی سایت امتا (سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیک)، هنوز این سامانه کارآیی لازم را ندارد و پُر از ایراد‌های فنی است و این موضوع اعتراض مراجعان به این سایت را در پی داشته است.

برخی از کاربران سایت امتا درباره ناکارآمدی این سایت اعتراض کرده‌اند و در بخش اظهار نظر گزارشی که به همین مناسبت در شهرآرانیوز منتشر شده بود، گله‌های خود را نوشته‌اند. یکی از کاربران نوشته است: «سلام من هرچه سعی کردم نتوانستم ثبت‌نام کنم. هیچ کدی برایم ارسال نکرد.» یا کاربر دیگری نوشت: «من که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌ام. راهنمایی کنید لطفا!»

به گزارش شهرآرانیوز، عمده کاربران از اختلال سامانه امتا در ارسال کد احراز هویت گله داشتند. در‌این‌باره یکی از کاربران نوشت: «من هرچه وارد سایت امتا می‌شوم، کد احراز هویت برایم ارسال نمی‌شود. سیم‌کارت هم به نام خودم است، اما باز هم این مشکل وجود دارد.» ناکارآمدی این سایت آن‌قدر اعصاب مخاطبانش را به‌هم ریخته است که برخی آن را راهی برای اتلاف وقت مردم بیان کردند. در‌این‌باره یکی از کاربران نوشت: «سلام همه‌اش دروغ است، احراز هویتی اتفاق نمی‌افتد و سایت وصل نمی‌شود.» همچنین یکی از مخاطبان سایت امتا برای ما نوشت: «شما را به خدا اگر این سایت سرکاری است، به ما بگویید.» کاربر دیگری گفت: «من ۳ خط دارم (همراه اول و ایرانسل). با هر کدوم امتحان کردم کد احراز ارسال نمی‌شه. دلیلش چیه؟ لطفا راهنمایی کنید.»
 
پنج مشکل اساسی امتا

مشکل۱: سیم کارت‌های اعتباری شناسایی نمی‌شوند اولین مشکلی که در برخورد با سامانه امتا مواجه می‌شویم این است که اگر برای ورود به سامانه، شماره اعتباری خود را وارد نمائید، سامانه آن را قبول نخواهد کرد و صرفاً قادر به پذیرش شماره‌های موبایل با سیم کارت دائمی و ثابت به نام شخص است که همین مورد، باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای افرادی که سیم کارت دائمی ندارند شده است.
 
مشکل ۲: فرم عجیب برای ثبت نام پس از عبور از خوان اول سامانه امتا، به چیدمان عجیب و اصطلاحات پیچیده‌ای میرسیم که بسیاری از کاربران را با سردرگمی مواجه کرده است چرا که هنوز کسی نمی‌داند چه لزومی داشته که تنظیم کنندگان این فرم، ثبت نام با نام کاربری یا بدون نام کاربری را در آن قرار دهند که موجب سردرگمی کاربران برای انتخاب شود؛ پس از انتخاب هر یک از این موارد نیز به انتخاب رمز می‌رسیم که رمز ایستا، یکبار مصرف، پیامکی موجب ایجاد سوالات بسیاری برای کاربران شده است.
 
مشکل ۳: کد احراز هویت ارسال نمی‌شود در نهایت نیز با پر کردن موارد بالا، به غول آخر سامانه امتا می‌رسیم و در جائی که می‌بایست کد احراز هویت برای دارنده سیم کارت و متقاضی ثبت نام پیش فروش خودرو‌های سایپا و ایران خودرو ارسال شود، این اتفاق رخ نمی‌دهد و حتی با وجود فشردن دکمه ارسال مجدد کد نیز پیامکی برای کاربر متقاضی ارسال نمی‌شود.
 
مشکل ۴: عدم تائید کدپستی با وارد کردن کدپستی محل سکونت، سامانه امتا با اعلام خطا در استعلام از ثبت آن جلوگیری می‌کند و هنوز بسیاری از هموطنان نتوانسته اند به طور کامل در این سامانه ثبت نام کنند.
 
مشکل ۵: عدم تائید کارت بانکی با واردکردن شماره کارت بانکی، نیز مجدداً با خطای خطا در استعلام مواجه می‌شویم و امکان ثبت شماهر کارت وجود ندارد.
 
حال باید منتظر ماند و دید آیا خطا‌های رخ داده به واسطه هجوم مردم به سامانه و پاسخگو نبودن سرور بوده و یا این پیچیدگی‌ها به واسطه منصرف کردن افراد عادی و یا سوزاندن فرصت ثبت نام در سامانه امتا در فرم‌ها مربوطه ایجاد شده است.

این موضوعات باعث شد برای پیگیری مشکلات سایت امتا با پشتیبانی آن تماس بگیریم. خبرنگار شهرآرا در این گفتگو خود را به عنوان کاربر سایت معرفی کرد و مشکلات پیش‌آمده طی ثبت‌نام را بازگو کرد.
 
کارشناس پشتیبان سایت امتا نیز با اشاره به اینکه سایت به تازگی راه افتاده است و کاربران دیگری هم این مشکلات را دارند، گفت: تکمیل اطلاعات هویتی در روند ثبت‌نام کافی است. اغلب کاربران در ثبت کد پستی محل سکونت خود مشکل دارند و این در حالی است که این بخش از فرایند ثبت‌نام برای شرکت در پیش‌فروش خودرو ضروری نیست.
 
تلاش خبرنگار شهرآرا برای گفتگو با مسئولان سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیک نیز به نتیجه نرسید.

 

***اخبار تکمیلی و به روزرسانی شده***

 

شماره های مرکز پشتیبانی اِمتا : ۲۷۳۱۳۱۳۱-۰۲۱
پست الکترونیکی : support@ecsw.ir

 

 

مشکلات سامانه امتا در حال رفع است(12 خرداد)


سرپرست دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت گفت: اتصال برخط سامانه امتا به سامانه های اطلاعاتی دیگر دستگاه ها سرعت ثبت نام متقاضیان خودرو را نیز سریعتر کرده است و زیرساخت های این سامانه در حال تقویت است.
به گزارش شاتا، امیر جعفر پور در این برنامه در خصوص ثبت نام و قرعه کشی برای تحویل خودرو به مشتریان بیان کرد: در این مرحله از سامانه امتا که متصل به سامانه های اصلی کشور مانند ثبت احوال و وزارت ارتباطات است استفاده کردیم که شرایط ثبت نام مانند داشتن گواهینامه، پلاک فعال، تلفن همراه و کارت بانکی را رصد می کنیم که اتصال برخط به این سامانه ها سرعت ثبت نام را نیز سریعتر کرده است.

وی ادامه داد: مسئولیت سامانه امتا با وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی این وزارتخانه است.

سرپرست دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت در خصوص برخی مسایل مربوط به ثبتنام در سامانه امتا تصریح کرد: زیرساخت های سامانه امتا در حال تقویت است، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حال رصد مداوم و شبانه روزی مشکلات این سامانه می باشد و بروز برخی مشکلات مربوط به ساعت ثبت نام متقاضیان و ترافیک بسیار بالا در روز است که متقاضیان بهتر است شب‌ها نسبت به ثبت نام مبادرت ورزند.

جعفرپور در خصوص شرایط ثبت نام ادامه داد: در خصوص شرایط ثبتنام بیش از 1000 نفر ساعت تدبیر و برنامه ریزی شده است و فرآیند بسیار مدیریت شده ای برای استفاده از سامانه امتا، تجهیز آن و اتصالش به سامانه های اطلاعاتی داشتیم و انجام آزمایشی برخی فرآیندها در 3 ماهه گذشته در دست اقدام بوده است.

وی در برنامه رادیویی دال(رادیو جوان) گفت: در مرحله اول ثبت نام با توجه به پیش بینی استقبال مردم شرایطی برای ثبت نام کنندگان در نظر گرفته شد تا فشار به سامانه امتا و زیرساخت‌های آن به حداقل ممکن برسد و با تلاش همکارانمان در مجموعه مرکز تجارت الکترونیکی برخی شرایط محدود کننده مانند داشتن چک نیز برداشته شد.

سرپرست دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت اضافه کرد: داشتن چک برای کاهش ورود دلال ها به ثبت نام بوده است تا خودرو به دست متقاضی واقعی برسد و عدالت در توزیع اتفاق بیفتد.

جعفرپور افزود: به دنبال این هستیم که خودرو محلی برای سوداگری افراد سودجو نباشد و به همین دلیل داشتن پلاک فعال را جزو شرایط نهادیم.

وی گفت: برنامه های پیش فروش در روزهای آینده نیز داریم که توسط سرپرست محترم وزارتخانه اعلام خواهد شد.

 

 

اطلاعیه ایران خودرو خطاب به متقاضیان خرید خودرو (7 خرداد ماه)


معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها مسیر پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت‌نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه‌ها در این سایت است.

به گزارش ایکوپرس، اصغر حق پناه تاکید کرد: متقاضیانی که مسیرهای دیگری به جز سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را برای پیش ثبت نام و انتقال به سایت امتا جهت احراز هویت انتخاب می کنند، موفق به تکمیل ثبت نام و دریافت کد کاربری نمی شوند. 
وی ورود به لینک اطلاعیه ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و مطالعه و اجرای دقیق آن را تنها مسیر مطمئن برای ثبت نام دانست و تاکید کرد: تشریح فرآیند ثبت نام و نحوه دریافت کد کاربری به صورت کاملا شفاف و روشن از طریق لینک اطلاعیه ها در دسترس متقاضیان قرار دارد. 

حق پناه تصریح کرد: مراجعه به سایر صفحات سایت فروش ایران خودرو و عدم توجه به بخش اطلاعیه ها یقینا سبب اتلاف زمان کاربران و ایجاد مشکل خواهد شد. 
گفتنی است لینک اطلاعیه و نحوه آغاز فرآیند در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir  در دسترس همگان قرار دارد.

 

اطلاعیه سایپا خطاب به متقاضیان خرید خودرو (7 خرداد ماه)

مرکز ارتباطات امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه شماره ۶ خود اعلام کرد براساس دستور سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت‌نام فروش فوق‌العاده محصولات سایپا (بدون واریز وجه) تا تاریخ ۱۴ خرداد ادامه خواهد داشت و فرآیند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی (بدون واریز وجه) از ساعت ۱۱ صبح امروز تا پایان مدت پیش‌ثبت‌نام در سامانه‌های اینترنتی گروه سایپا امکان پذیر خواهد بود.
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
۱- براساس دستور سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت‌نام فروش فوق‌العاده محصولات سایپا (بدون واریز وجه) تا تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.
۲- فرآیند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی (بدون واریز وجه) از ساعت ۱۱ صبح امروز ۷ خردادماه ۹۹ تا پایان مدت پیش‌ثبت‌نام در سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com امکان پذیر خواهد بود.
۳- به‌دلیل آن‌که زمان پیش‌ثبت‌نام و انتخاب خودرو و یا تقدم و تأخر آن، هیچ تاثیری در روند قرعه‌کشی نهایی و تعیین برندگان این طرح ندارد، مجدداً به متقاضیان محترم توصیه می‌شود پیش‌ثبت‌نام اینترنتی خود و فرآیند انتخاب خودرو برای قرعه‌کشی را زمان‌بندی کرده و از هرگونه عجله و شتاب در این خصوص خودداری کنند.

 

در همین رابطه: خرید خودرو باز هم در گیر و دار قطع سامانه‌ها/ سامانه امتا همچنان یاری نمی‌کند


هفت خوان خرید خودروهای قرعه کشی / سامانه هایی که مدام اخطار می‌دهند (6 خردادماه)


خریداران خودرو از دیروز مدام درگیر ثبت نام هستند و هر بار در یکی از بخش های سایت مشکل پیدا کرده و نتوانسته اند خرید کنند.
به گزارش تسنیم، طرح فروش فوری 11 محصول ایران خودرو و سایپا از روز 4 خردادماه به مدت 10 روز تا 14 خرداد ماه آغاز شده است. در این طرح فروش که به صورت قرعه کشی و شبانه روزی اجرا می شود شروط مختلفی برای ثبت نام کنندگان در نظر گرفته شد که تا دست دلالان و واسطه گران کوتاه و خودرو در نهایت به مصرف کننده واقعی برسد.

متقاضیان با مراجعه به سایت شرکت‌های خودروسازی پیش ثبت نام اولیه را انجام داده و از طریق این سایت برای احراز هویت به سامانه "امتا" ورود کرده و مراحل لازم را انجام می دهند. پس از این مرحله دوباره به سایت خودروسازی مراجعه کرده و با معرفی حساب، برای خرید خودرو اعلام آمادگی می‌کنند.

مابقی فرآیند ثبت نام به روز چهارشنبه موکول می‌شود که متقاضیان خرید خودرو در آن باید 50 درصد هزینه خرید خودرو را در دست داشته باشند؛ هزینه ثبت نام در ایران خودرو در حساب شخص متقاضی بلوکه اما در خودروسازی سایپا هزینه پیش ثبت نام در حساب واسطی بین خودروساز و متقاضی ضبط می شود. هیچ تفاوتی بین کسانی که در ساعات اولیه وارد سایت شدند و کسانی در آخرین لحظه اقدام به واریز و انتخاب خودرو کنند وجود نداشته و همگی شانس یکسانی در قرعه کشی‌ها دارند.

این طرح از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. با پایان مهلت یک هفته‌ای و ثبت نام همه متقاضیان، با استفاده از سازوکار قرعه کشی در حضور نهاد‌های نظارتی، ثبت نام کنندگان نهایی مشخص خواهند شد. طبق تصمیمات اتخاذ شده، پس از گذشت 72 ساعت از اتمام دوره زمانی ثبت نام، فهرست اسامی انتخاب شدگان از سایت ایران خودرو و همچنین ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

مشتریان انتخاب شده ملزم خواهند بود تا در مدت 48 ساعت اقدام به تکمیل وجه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو کنند. وجوه متقاضیانی که جزو ثبت نام کنندگان نهایی نیستند نیز در مدت هفت روز عودت خواهد شد. تحویل خودرو نیز تا حداکثر سه ماه از زمان تکمیل وجه انجام خواهد شد.

در حال حاضر دو روز از اجرای این طرح می‌گذرد و مردم با مهیا کردن 7 خوان شرایط خرید خودرو اقدام به ثبت نام کرده اند اما همانند دوره‌های گذشته همچنان متقاضیان در ثبت نام با ایرادات سایت روبه رو شده اند که همین سرگردانی آنها را بیشتر کرده است.

خریداران خودرو از دیروز مدام درگیر ثبت نام هستند و هر بار در یکی از بخش های سایت مشکل پیدا کرده و نتوانسته اند خرید کنند. البته این موضوع تا حدودی همه گیر بوده و برخی در بخش بانک دیگری در انتخاب خودرو و افراد دیگر در بخش احراز هویت با اخطار سایت مواجهه هستند که این موضوعات آنها را در خرید خودرو سرگردان و حتی نا امید کرده است.

خودروسازان هم در پاسخ به این ایرادات حجم بالای مراجعه کننده را عنوان و معتقدند ثبت نام 24 ساعته است و مردم نباید نگران ثبت نام خودرو باشند.

 

 

مشتریان خودرو زمان مناسب تری را برای ثبت مشخصات در «امتا» انتخاب کنند (5 خردادماه)

از صبح دیروز و آغاز طرح پیش فروش خودروهای دو خودروساز بزرگ کشور، شاهد هجوم متقاضیان برای احراز هویت در سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) هستیم. موضوعی که کند شدن شدید این سامانه و گاهی اوقات مختل شدن آن را به دنبال داشته است.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، یکی از رویکردهای جدید در فرآیند ثبت نام خودرو، احراز هویت قطعی متقاضیان از طریق سامانه امتا است. در این طرح متقاضیان خرید خودرو پس از ورود به سامانه ثبت نام شرکت‌های خودروساز، به سامانه امتا هدایت شده و پس از احراز اطلاعات، مجدد به سایت خودروساز موردنظر ارجاع شده و ثبت‌نام در آن سایت را تکمیل می کنند.

با توجه به مراجعه تعداد بسیار بالای متقاضیان و استقبال مشتریان از طرح‌های پیش‌فروش خودروسازان در ماه ها و سال های گذشته، وجود تعداد زیاد متقاضیان برای هر خودرو و مراجعه این تعداد به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو و سایپا که سبب بروز برخی مشکلات از جمله کندی سامانه و نارضایتی مشتریان شد، وزارت صنعت با همکاری شرکت‌های خودروساز، راهکارهای جدیدی را در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و مقابله با سودجویان و دلالان از طریق به‌کارگیری رویکردهای جدید ثبت نام به‌کار گرفت.

سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی با نام «امتا»، اطلاعات هویتی، تماسی، اعتباری و غیره کاربران را به درخواست خودشان از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی حاکمیتی به ‌صورت برخط و اختصاصی برای سایر کسب ‌و کارها احراز  و راستی آزمایی می‌کند.

هدف از اجرای این طرح، کاهش دلالان و جلوگیری از استفاده از روش‌های غیر متعارف است که اقدامی در جهت کنترل قیمت‌های بازار به شمار می آید. کارشناسان معتقدند که با اجرای این طرح می‌توان امیدوار بود عدالت در رسیدن خودرو به مصرف‌کننده واقعی برقرار شده و در آینده نزدیک شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار باشیم.

هر چند در طرح جدید فروش‌‍ و پیش‌فروش محصولات دو خودروساز کشور احراز هویت قطعی متقاضیان فقط پس از آغاز ثبت نام، ورود به سامانه اینترنتی فروش خودرو شرکت و سپس هدایت به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) از طریق سامانه خودروسازان معتبر است، اما هجوم یکباره متقاضیان سبب کندی سرعت این سامانه و در نتیجه موفق نشدن مشتریان برای ثبت نام شده است.

فرصت 10 روزه برای ثبت نام

این در حالی است که پیرو اطلاعیه شماره یک وزارت صنعت، معدن و تجارت متقاضیان برای دریافت نام کاربری و رمز عبور برای انجام مراحل ثبت‌نام، به مدت 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه‌های فروش خودروسازان ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: زمان دریافت نام کاربری و رمز عبور از امروز (یکشنبه، چهارم خرداد) آغاز شده و تا پایان زمان ثبت نام‌ یعنی روز (چهارشنبه، 14خرداد ) ادامه خواهد داشت.

همچنین زمان ثبت‌نام خرید خودروهای ارایه شده در این طرح نیز از چهارشنبه هفتم خردادماه آغاز شده و تا تاریخ چهارشنبه 14 خرداد ادامه خواهد داشت. بر این اساس، متقاضیان می‌توانند در فواصل زمانی مختلف طی 10 روز متوالی (از 4 تا 14 خرداد) برای انجام مراحل دریافت نام کاربری و رمز عبور، به سامانه‌های فروش طراحی‌شده از سوی خودروسازان مراجعه کنند.

ضمن اینکه تقدم و تاخر ثبت‌نام تاثیری در قرعه‌کشی نهایی نخواهد داشت و توصیه شده متقاضیان بدون نگرانی و عجله، در یکی از روزهای آینده تا 10 روز آینده (ترجیحا روزهای میانی) اقدام به دریافت نام کاربری و ثبت نام خرید اقدام کنند.

هجوم یکباره مشتریان و متقاضیان خودرو تا این لحظه سبب انتشار اطلاعیه های مختلف از سوی ایران خودرو و سایپا شده است.

با توجه به مهلت 10 شبانه روز برای فرایند پیش ثبت نام و به موازات مهلت هفت روزه برای فرایند ثبت نام که از چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود، پیشنهاد می شود متقاضیان و مشتریان، از تعجیل در انجام فرایندهای ثبت نام اکیدا خودداری کنند تا سامانه امتا که مسوولیت احراز هویت افراد معرفی شده از سامانه های شرکت های خودروسازی را برعهده دارد و باید به صورت همزمان سرویس را از چند سایت و سرویس دهنده دریافت و سپس ارائه دهد، دچار ازدحام و کندی نشود.

در صورت رعایت این موضوع توسط متقاضیان، به طور قطع سامانه امتا با کیفیت و سرعت مناسب، امکان ارائه سرویس احراز هویت را به متقاضیان خودرو که از سامانه های خودرو سازان به امتا ارجاع می شوند، خواهد داشت.

 

خبر تکمیلی:

اطلاعیه جدید وزارت صمت در مورد فروش خودرو؛(5 خردادماه)
متقاضیان صرفا از طریق سایت‌های اعلامی خودروسازان ثبت‌نام کنند 
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره چهار خود اعلام کرد: متقاضیان ثبت‌نام در طرح خودرو، صرفاً به سامانه‌های فروش اعلامی از سوی خودروسازان مراجعه نمایند.

وزارت صمت در این اطلاعیه از تمامی متقاضیان حضور در طرح فروش خودرو ویژه ایام عید سعید فطر، درخواست کرد تا صرفاً ثبت‎‌نام خود را از طریق سامانه‌های فروش اعلام شده از سوی خودروسازان در اطلاعیه‌های رسمی، صورت دهند.

شایان ذکر است در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام، نیازی به مراجعه مستقیم به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) نیست.

 

خبر تکمیلی:

شرط اخذ چک در ثبت‌نام خودرو حذف شد (5 خرداد)
در حالی که ایران خودرو و سایپا ثبت نام کنندگان برای خرید خودرو را ملزم به ارائه چک کرده بودند، سرپرست وزارت صنعت شرط اخذ هر گونه چک را از شرایط ثبت‌نام اولیه خرید خودرو حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با اعلام شرایط عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا، الزام ثبت نام کنندگان به ارائه چک موانعی را برای بسیاری از متقاضیان ایجاد کرده بود و انتقادات زیادی را به همراه داشت.

برخی مخاطبان «فارس من» نیز با ثبت سوژه ای با عنوان «چرا ارائه چک در شروط ثبت‌نام خودرو لحاظ شد؟» این موضوع را مطرح کردند که بسیاری از افراد مصرف‌کننده  خودرو دارای چک و دسته چک نیستند و این یک مانع بزرگ برای تحقق رسیدن خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی است.

پیگیری این موضوع را از وزارت صنعت پیگیر شدیم که با بررسی موضوع توسط وزارتخانه در نهایت با دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرط اخذ هر گونه چک از مرحله فعلی ثبت‌نام خودرو حذف شد. بر اساس اعلام وزارت صنعت، پیش از این خودروسازان در شروط اعلامی به متقاضیان در حوزه ثبت‌نام خودروها، شرط اخذ چک صیادی و یا چک متعلق به بستگان درجه یک را مطرح کرده بودند که با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک در این مرحله از ثبت نام ملغی اعلام شد.

 

خبر تکمیلی: (5 خردادماه)

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان:
خریداران خودرو در ثبت اطلاعات دقت کنند
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل در فروش‌های خودرو، گفت: ​بنا بر هر علتی، ​هر یک از شروط نام‌نویسی در هر مرحله نقض شود، خرید منتفی و نام‌نویسی منقضی می‌شود.

به گزارش  صدا و سیما، عباس تابش با اشاره به آغاز پیش‌ثبت نام خرید خودرو گفت: الگوهای مختلف فروش خودرو برنامه‌ریزی شده و در مرحله نخست، فروش فوق‌العاده در دستور کار است که ثبت نام اولیه آن به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

وی با اشاره به نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حوزه تولید گفت: از میزان تعهد تولیدی که دو خودروساز دارند، ۶۰ به ۴۰ می‌توانند نسبت به ایفای تعهدات قبلی و فروش اقدام کنند و از این ۴۰ درصد سهم فروش نیز، ۶۰ به ۴۰ برای فروش فوق‌العاده و الگوهای دیگر فروش اقدام خواهد شد.

تابش افزود: نظارت بر چرخه این تخصیص‌ها و انجام به موقع تعهدات معوق و تعهدات جاری و سررسید نشده، از جمله نظارت‌هایی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت بر خودروسازان صورت خواهد داد.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در مدت ۱۰ روز مهلت نام نویسی در حوزه فروش فوق‌العاده خودرو برای تامین نیاز روز کشور، نظارت می‌کنیم تا ثبت نام‌ها به درستی انجام شود.

تابش گفت: ۵۰ درصد مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می‌شود.

وی افزود: بنا بر هر علتی، هر یک از شروط نام نویسی در هر مرحله، نقض شود، نام نویسی منقضی می‌شود و پول کسی که این شرایط را رعایت نکرده است عودت داده می‌شود و خودرو به او تعلق نمی‌گیرد حتی اگر نام او از قرعه کشی بیرون آمده باشد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اضافه کرد: پس از مهلت ۱۰ روزه ثبت نام اولیه، در ۴۸ ساعت باید اطلاعات ثبت نام کنندگان بررسی و قرعه کشی انجام شود و خودروساز مکلف است در مدت ۴۸ ساعت برنده‌ها را اعلام کند و در مدت یک هفته، پول برنده نشده‌ها را به حساب آن‌ها برگرداند.

تابش گفت: مردم می‌توانند موارد تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

 

خبر تکمیلی: سامانه امتا ضعیف تر از حد تصور
بسیاری از کاربران نتوانستند در روز اول برای خرید خودرو وارد سامانه امتا شده و احراز هویت شوند.
به گزارش کالاسودا ، از روز یکشنبه عید فطر به کاربران اجازه داده شد تا از درگاه سایت های فروش اینترنتی خودرو ایران خودرو و سایپا به سامانه امتا https://ecsw.ir/user/login سوئیچ شده تا فرایند احراز هویت را انجام دهند.
اما متاسفانه بسیاری از کاربران قادر به لاگین نشدند و در صورت لاگین اولیه نیز، با انواع خطاهای فنی دیتابیس و ارتباط بین سرور سایت های فروش و امتا روبرو شدند که در زیر برخی از این خطاها را {در سایتهای امتا و فروش اینترنتی} مشاهده می کنید.
عدم بسترسازی مناسب و زیرساخت ضعیف در سامانه امتا و نیز سینک نشدن دیتابیس میان امتا و سایت های فروش به وضوح نشان دهنده عدم هماهنگی در برنامه نویسی و ضعف در برنامه نویسی بود که در نهایت منجر به مایوس شدن کاربران از ادامه ثبت نام شد.
حالا سوال فنی اینجاست که در روز ثبت نام نیز مانند دفعات قبل مشکل ناموجود شدن خودرو در لحظات اولیه ثبت نام ، آن عده ای که با تلاش فراوان توانستد احراز هویت کنند را از قافله بیرون می کند؟
جلوبردن سیستم با آزمون و خطا، آنهم زمانی که میلیون ها request به سرور می خورد و تلاش ناموفق برای رفع باگ باعث می شود تا مردم فکر کنند عزمی برای فروش واقعی خودرو علی رغم تبلیغات فراوان و بگیر و ببندها وجود ندارد.

 

در اطلاعیه‌ای اعلام شد: 
مردم برای ثبت‌نام در طرح فروش خودرو به سامانه «امتا» مراجعه نکنند

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت با خودروسازان، هر گونه ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، صرفا از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت‌های خودروساز امکانپذیر است.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیرو برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو، در خصوص فروش‌‍ و پیش‌فروش محصولات دو خودروساز کشور، به اطلاع کلیه متقاضیان خرید خودرو می‎رساند هر گونه ثبت‌نام در طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، صرفا از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت‌های خودروساز انجام می‌پذیرد.

بر این اساس، با توجه به تغییر شیوه ثبت‌نام، شرکت‎‌های خودروساز زمان و نحوه ثبت‌نام را متعاقباً از طریق پرتال رسمی خود، اطلاع‌رسانی خواهند کرد؛ گفتنی است در طرح جدید، احراز هویت قطعی متقاضیان صرفاً پس از آغاز ثبت نام، ورود به سامانه اینترنتی فروش خودرو شرکت و سپس هدایت به سامانه "امتا" از طریق سامانه خودروسازان معتبر است.

بدیهی است در حال حاضر و پیش از زمان اعلام شده ورود مستقل به "امتا" فاقد وجاهت است. (منبع)

 

 اطلاعیه شماره ۴ مرکز ارتباطات گروه سایپا
متقاضیان محترم برای ثبت‌نام عجله نکنند/ سامانه فروش تا ۱۴ خرداد ۲۴ساعته باز است
مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور چهارمین اطلاعیه خود از متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق العاده خودرو خواست برای ورود اطلاعات به سامانه فروش عجله نکنند و با توجه به تعداد کاربران در ساعات اولیه شروع طرح، ثبت نام را به ساعت‌ها و روزهای آتی محول کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

‎پیرو اجرای طرح فروش فوق العاده خودرو و حجم گسترده تقاضا برای خرید خودرو، گروه خودروسازی سایپا از هموطنان عزیز می‌خواهد به هیچ عنوان برای ثبت نام عجله نکنند، زیرا طرح مذکور تا ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت و مردم به صورت شبانه روزی تا ۱۴ خردادماه می توانند مراحل ثبت نام را طی کنند. 

‎گفتنی است پیش از این در طرح های فروش خودروسازان، زمان شروع ثبت نام اهمیت زیادی داشت و ممکن بود با تکمیل ظرفیت فروش خودروها در ساعات اولیه، متقاضیان موفق به ثبت نام نشوند اما در طرح جدید فروش فوق العاده خودرو دیگر قید زمان مطرح نیست و ثبت نام به مدت ده شبانه روز امکان پذیر است. 

‎بر این اساس ثبت نام در روزهای نخست یا پایانی این طرح، هیچ تفاوت و امتیازی در قرعه کشی برای متقاضیان نخواهد داشت. 

‎گروه خودروسازی سایپا تأکید می کند که زمان ثبت نام و واریز وجه در این طرح هیچ تاثیری بر شانس برنده شدن نخواهد داشت و همه متقاضیان از شانس برابر برخوردار خواهند بود.


پیام کاربران:

* سلام دوستان .منم دو روزه همین مشکل رو داشتم .با چهار تا کارت باز پیام میداد که کارت شناسایی نشد .منم صبح رفتم بانک صادرات درخواست کارت کردم ولی چشمتون روز بد نبینه باز همون اش و همون کاسه .خیلی عصبی بودم چون خداشاهده از صبح تو بانک صادرات بودم فقط و فقط بخاطر سایت امتا وگرنه من ۴ تا کارت بانکی فعال دارم (ملی قوامین کلرافرین و پاسارگاد )تا همین یکساعت پیش یادم افتاد یه کارت ملی  دیگه هم داشتم که برای چندین سال قبل بود و فکر کنم اصلا غیر فعال شده بود چون باهاش کار نمیکردم الان تست کردم و در کمال ناباوری وارد سایت ثبت شد و همونجا بلافاصله گزینه ی اضافه کردن کارت رو زدم و پاسارگاد رو قبول کرد و منم ملی رو حذف کردم و تنها پاسارگاد به عنوان کارت اصلی موند تو سایت .شما هم امتحان کنید ۹۹ درصد جواب میده .

 

* برای ورود شماره کارت صفحه کیبورد رو به فارسی تغییر دهید و بدون خط تیره شماره کارت رو وارد کنید

 

در همین رابطه: سامانه امتا هم سرکاری از آب در آمد

  • ۹۹/۰۲/۳۱

سامانه امتا

نظرات  (۳۵۶)

سلام من هرچی سعی کردم نتونستم کد پستی رو ثبت کنم

همش خطلا میده!؟

  • حسین عابدی
  • من اول اردیبهشت  ثبت نام کردم ولی الان میگه کد ملی شما احراز هویت نشده

    سلام من هر چی تلاش کردم نتونستم شماره شبا رو وارد کنم و با مشکل خطا در استعلام مواجه میشم

  • مهرداد حیدری
  • مشکل کد پستی دارم ثبت نمیشه

    سلام

    من هم مشکل تایید کد پستی دارم

    ۳ بار تا اداره پست رفتم

    اونا هم میفرماین مشکل از سایت امتا هست نه اداره پست.

    اخرش اینا هم یه کاری میکنن که فقط خودشون و اونایی که راه ش را بلندن ثبت نام کنن

     

    من که اصلا نمیتونم تاریخ تولدم را وارد کنم تا روی گزینه تاریخ تولد کلیک میکنم صفحه کامل سفید میشه

    سلام من الان با پشتیبانی تماس گرفتم گفت که اطلاعات مکانی و بانکی نمیخاد فقط اطلاعات شناسنامه کافیه

     

    کد پستی را قبول نمیکنه. عین ۲۵۰۰۰ هزار ماشین را میدن دست دلال خودشون اونام دو برابر میفروشن

    سلام.من دیروز ثبت نام کردم شماره شبا رو ثبت کرده امروز رفتم نگاه می کنم شماره شبا حذف شده خود به خود.و کارت هم خطا در استعلام می دهد.

    کد پستی هم استعلام نمیشه.مجوز صنفی هم تایید نمیشه.

    این چه وضعیتیه برای ملت درست کردن؟

    شماره ی کارت رو نمیپذیره

    کد پستی رو خطا میزنه 

    لطفا یه کاری کنید.

    سلام حال ادمو بهم میزنن کارت بانکی چرا تایید نمیکنهههههههههههههههههههههههههههه اه

    خدایا به کدامین گناه!!!!!!!!!!!!!!!! 

    کدپستی و تائید صنفیو قبول نمیکنه و فردا ثبت نام شروع میشه

    برای شماره حساب و کدپستی خطا میده

     

    کد پسی رو تایید نمیده چرااااااااا اخه 

    ما چه ساده ایم که فک میکنیم اینا به فکر ما مردم هستن 

    بازیه جدیده دیگه 

    من تو ثبت نام اولیه همه اطلاعات درس میزنم همش پیام میده خطا ثبت احوال .این سند صدوری میباشد 

    اخه این خطا منظورش چیه لطفا راهنمایی کنید

    سلام میزنه استعلام کارت رو خطا میده ینی چی

    سلام یکی گفت نیاز به اطلاعات مکانی و بانکی نیست.. اگه نیس چراا میخوام مجوز ورود یکپارچه بگیرم میگ افزودن کارت .. افزودن هم میزنم خطا در استعلام میزنه

     چرا کارت بانکی را تایید نمیکنه؟ خطا میده

    با سلام در خبر تکمیلی گفتید که نیاز به سامانه امتا نیست اما سایت ایران خودرو بدون مجوز امتا اصلا ثبت نام نمیکنه و سامانه امتا هم کماکان مشکل داره راه حل چیه چرا کسی پیگیری نمیکنه جهان سوم یعنی همین انتظار بیشتری هم نداریم

    من هرکاری میکنم شماره کارت وارد کنم همش میزنه خطا در استعلام

    کارت بانکی رو تایید نمیکنه۴

    یکی نیست جواب بده هر کاری میکنیم کارت بانکی ثبت نمیشه با 4تا کارت که به اسم خودمه امتحان کردم هی میگه خطا در استعلام یعنی چی اخه بخدا بانک هم رفتم میگه هیچ مشکلی نداره خطا از سایته

    اینها همش بهانست  میخوان از ما بهترون و آقازاده ها بخرن !!!

    من چندین بار تلاش کردم که در امتا احراز هویت کنم اما هر بار با مشکل جدیدی روبرو شدم

    ی بار اعلام کرد شماره ملی با تاریخ تولد یکسان نیس

    بار بعد خطا در استعلام کارت بانکی

    بار بعد خطا در استعلام کد پستی

    الان هم که سایت های ایران خودرو و ساپیا باز کاربر رو مراجعه میدن به امتا و اینم وضعیت امتا

    به نظر میاد این سایت راهی هست برای مشغول کردن مردم و سر کار گذاشتنشون

    ای بابا این چیه طراحی کردن.شماره کارت رو استعلام نمیکنه تو سایت فروش هم تا تکمیل نشه اجازه نمیده ثبت نام کرد.درووووود بر اختلاس گران که همه جوره راه اختلاس و کلاه گذاشتن سر مردم رو بلدن

    افزودن کارت استعلام خطا میزنه

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** *** **** *** .  همه چیز رو قفل کرده برا دیگران . فقط نوجه های خود رو اجازه ثبت نام میده

    برای ورود شماره کارت صفحه کیبورد رو به فارسی تغییر دهید و بدون خط تیره شماره کارت رو وارد کنید

    شماره کارت رو قبول نمیکنه و خطای استعلام میده لینک اعطای مجوز هم فعال نمیشه

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خیلی ****** 100 بار کارت بانکی رو زدم و قبول نمی کنه معلومه باز سرکاریه

    هم پول بدی نقد و هم تحقیر بشی این سرنوشت جهان سومه

    سلام چرا موقع ثبت شماره کارت بانکی خطا استعلام نمایش می دهد

    من همه ی شماره کارتهام رو امتحان کردم، ملت، ملی، مهر، سامان، همه شون رو زد خطای استعلام :(((((

    چرا مردم رو بازی میدید بی وجدانا؟؟؟؟مگه مردم بازیچه ی شماهان؟بابا جان یه کلمه بگید میخوایم طبق معمول قبل همه رو خودمون هاپولی هاپو کنیم دیگه....این بازیا چیه؟ چقد مگه میشه پست بود آخه؟؟؟؟؟

    مسخره بازیا چیه

    چرا شماره کارت بانکی رو قول نمیکنه؛ میزنه خطا در استعلام

    همش دروغ و سرکاریه یک شبانه روز الاف کارت بانکی ام

    کلا سرکار گذاشتنمون

    مث همیشه خودت نمیتونی ثبت نام کنی اما اگه بری پنج میلیون بدی به دلال راحت ثبت نامت میکنه.. تا قیامت هم تلاش کنیم هی ارور میده آخرشم اگه کسی بتونه میگن تو قرعه کشی دلال ها بردن شماها کشک

  • حامد عسگری
  • سلام دوست عزیزی که پشتیبان امتا  هستید اگه یکم مطالعه بفرمایید میبینید ک تا کارت بانکی ثبت نشه سایت ایرانخودرو اجازه ورود به پروفایل کاربری رو نمیده روی چه حسابی و با چه منبعی میگید ک نیاز به ثبت کارت بانکی نیست و ثبت مشخصات شناسنامه ای کافیه؟

    بابا چرا این آشغال کارت بانکی رو تایید نمیکنه این دیگه چه بازیه به سر ملت در آوردن جمعش کنین این بساط خیمه شب بازی رو 

  • احمد هاتفی
  • مسخره کردی نمیخوای ثبت نام کنی چرا مردم رو بازی میدی نمی تونی چرا کنده گوزی میکنی حتما این ماشین‌ها هم ماله از ما بهترونه

    شماره کارت بانکی و تایید نمیکنه 😐

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    شمارو به حضرت عباس چرا مردم رو آنقدر حقیر وذلیل میکنید!؟شما تا کجا میخواید پیش برید؟!چرا بی‌جهت خودتون رو مقابل مردم قرار میدید؟! خب این کارها رو میکنید که یه ملت اعتمادشو بهتون از دست داده, دروغ پشت دروغ!خفت بعد خفت!دزدی پشت دزدی!خب **** ** ***** ***,تو که اونجا که سایت خودروسازته صدتا پرسش و پاسخ کردی,حالا که دیدی قراره جلو ملت به وعدت عمل کنی اینو دیگه ازکجات آوردی؟!! نه کدپستی تاییدمیکنه، نه شماره حساب حالیشه،نه شبا میره نه هیچکسی پاسخگوئه!!!

    ************* *********** *** ******* ************* ** **** ****** ****** ***** ******* ******* * ** ****** ***

    سلام . ثبت کارت بانکی همچنان خطا می دهههههههددددددد . 

  • سید علی سخایی
  • کارت بانکی را برام خطا در استعلام میزنه

    واقعا چرا؟

    دوستان اگر کسی موفق به ثبت کارت بانکی شده من هم راهنمایی کنه. کارتش چی بود و شماره را باir وارد کردید یا بدون ان. برام خطای استعلام میده

    با سلام

    از سایت ایران خودرو وارد سامانه امتا شدم در مرحله وارد کردن شماره کارت بانکی مرتب پیام میدهد و پیام ( خطا در استعلام ) میدهد وهنوز به مراحل بعدی نرفتم که ببینم باز هم مشکلی هست یا نه /

    کارت بانکی تایید نمیشه

    کارت بانکی ثبت نمیشه با سه تا بانک

    سپه

    ملت

    صادرات

    چک کردم ... خطا میده

    مردم رو دارند سز گرم میکنند .... دنبال یه راهی میگردند که ماشین ها از بازار آزاد سر در بیاره

    خسته نباشید ...

    دوساعته میزنم کارتمو خطا در استعلام میدهههه راهنمایی کنین 

    اخه چرا انقد ما قشر ضعیف بدبختیم

    موقع ثبت کارت میزنه خطا در  استعلام 😕😕😕

    سلام چرا شماره کارت ثبت نمیشه آخه ای خدا ما چه گناهی کردیم گیر این شرکتای خودرو سازی افتادیم همش دروغ فردا باز وزیرو عوض میکنن مردمو گول بزنن

    الان مثلا نظر بدیم درستش میکنین خو برای چی ملت و سر کار میزارین حداقل یه جور بگین مردم خودشون بفهمن سر کار خودشون و الاف شما بی مسئولیتا نکنن

     

    هر کار میکنم کارت بانکی رو میزنه خطا در استعلام

    قشنگ معلومه میخان همشو بین خودشون تقصیم کنن

     

  • ماهان زیارتی
  • مسخره ها همش میزنه خطا در استعلام کارت بانکی ملت رو مسخره کردن 

    سلام سامانه فیلد محل صدور شناسنامه رو قرمز میکنه میگه اجباریه ولی فیلدش باز نمیشه ک انتخاب کنم 

    با هر کارتی میزنی میگه خطا در استعلام

    سلام سامانه فیلد محل صدور شناسنامه رو قرمز میکنه میگه اجباریه ولی فیلدش باز نمیشه ک انتخاب کنم 

    اللهم عجل لولیک الفرج... 

    در حال حاضر فقط با مشکل استعلام کارت بانکی مواجه شدم 

    سلام .برای من فعلا در کارت بانکی خطا میده  و فکر کنم همان طور که دوستان گفتن در کدپستی و شماره شبا و ... هم به مشکل بر بخورم. به خدا ملت گناه دارن

    کارت ثبت نمیشه چرا؟؟؟؟

    شماره هلی مسکن ملی رسالت کشاورزی قبول نمی کنه.

    منا برنامه نویسان بیسوادند.

    یا سرکارریه

    سلام شماره کارت قبول نمی کنه   باید چی  کار  کنم ؟؟؟

    واقعا این خودرو سازان ما رو مسخره کردن///سایت امتا

    اصلا کارت بانکی ثبت نمیکنه و همین جا متوقف میشوید و ایران خودرو هم میگه باید از امتا اقدام کنید....راهی نیست سیاهی است

    شماره کرات رو تایید نمیکنه. مشخصه که سامانه برای منصرف کردن مردم از ثبت نام طراحی شده.

    آخه چرا اینقدر مردم روی کار میزارید اگه عرضه کاری رو ندارین چرامردم رو به این سامانه واون سامانه میفرستین بخدا در زمان سامانیان هم اینقدر مردم درعذاب نبودنددیگه کلافه شدیم خسته شدیم اشک مردمو برای این ثبت نام خودروهای بی کیفیت و به ناچاری درآوردیم خجالت بکشید انشالله که حق الماس که بزرگترین حق ونابخشودنی هست گلو اونو بگیره لعنت به هرچی خاآن ودروغگو

    اصلا نمیشه ثبت نام کرد فقط بلدن بیان تو تلویزیون شعار بدن باباخسته شدیم از این وضع 

    واقعا باید مردم رو علاف خودشون بکنن؟؟ الان تمام  مردم نشستن پشت کامپیوترهاشون که حداقل بتونن کارت بانکیشون رو ثبت کنن. چه نیازیه مردم کارت بانکی ثبت بکنن؟؟ میتونستن تو مرجله ثبت نام شماره شبای بانکی رو بگیرن و والسلام. اینقدر دنگ و فنگ نداره که.

    آقا کارت بانکی هر چی بزنی خطا در استعلام میزنه .

    فقط حرف میزنن اجرا هیچی.

    زیر ساخت نیست.

    اقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

     

    شماره کارت رو قبول نمیکنه ...

     خطا در استعلام میده ..........

    چرا آخه؟؟؟؟؟؟

    چرا با مردم اینطور برخورد میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کارت بانکی چرا تایید نمیشه؟

    دوستان این تجربه 65 ساله ی منه, اگر از طریق سامانه امتا و سایپا و ایرانخودرو به نحوه ثبت نام شکایت نکنیم دست همه ی شما در پوست گردو میمونه و با حسرت ماشین از دنیا میرید.

    پس به پشتیبانی سامانه امتا تماس بگیرید و معترض بشید.

    این چه مسخره بازیه راه انداختن همش سیاه بازی واسه لاپوشونی کردن حتی یدونه ازین ماشینا دست مردم نمیرسه همش میره بازار ازاد دست دلالا

    خب الان چکار باید کرد؟ برای خطا در استعلام کارت بانکی راه حلی نیست؟ جایی هست به سوالامون جواب داده بشه؟ ممکنه انقد تکرار کنم تا درست شه؟

    همش سرکاری هست .. 

    کسی میدونه چرا شماره حساب رو ثبت نمیکنه؟

    کسی میدونه سایت ایران خودرو چرا دکمه ثبت نداره؟همه اطلاعات رو وارد میکنم ولی دکمه ثبت نمیاد

    خدا لعنتشون کنه!!!فقط مردم رو سر کار میزارن نتیجش هم اعصاب خوردیه که سر تمام مشکلات و بدبختی ها اضافه میشه.خدا ازشون نگذره

     

  • مصطفی شمسی
  • درود بر همگی

    آقا این دو باره فک کنم سرکاری باشه حالا دوباره یه سلطان خودرو جدید میاد و هیشکی نمیتونه ثبت نام کنه

    دیگه سایتم باز نمیشه خخخخ

    ینی شما تونستین وارد سامانه بشین 

     

    کارت را تایید نمیکند

     

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    برید جمع کنید مردم رو مسخره خودتون کردید،یه مشت *** جمع شدید مردم رو سرکار گذاشتید!

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    یه مشت ***، بعد کلی سر و کله زدن با سایت در نهایت شماره کارتو تایید نمیکنه. خدایا

    برای من اصلا سایت بالا نمیاد تا این کارهارو انجام بدم واقعا چراااااااااا

    هیچ فیلدی برای کد شبا نداره ولی ارور میده کد شبا را وارد کنید!!!

    خدا لعنت کنه باعث و بانی این همه بدبختی رو

    با هزار بدبختی و فلاکت و بریدن از گلوی زن و بچه پولی پس انداز کردم و با وام میخواستم ماشین ثبت نام کنم

    خدایا به این روز عزیز خودت ایرانخودرو و سایپا رو تعطیل کن و به خاک سیاه بنشون

    خدایا خودت در این روز عید همه کسانی که به این مردم خیانت کرده و میکنند رو از صفحه روزگار محو کن. همش دروغ و همش کلاهبرداری ، تا کی تاوان این همه ظلم را باید ما بپردازیم . از 7 صبح دارم میزنم ولی سامانه امتا از دسترس خارج هستش

    این چه بازی مسخره ایه دیشب وارد سایت شدم شماره کاره قبول نمیکرد امزوز هم کلا سایت بالا نمیاد ، قیمت ماشینارو هم که بالا بردین پول مازراتی از مردم میگیرید وادارمون میکنید آشغال ایرانی خرید کنیم ، با این شرایط عمرا قیمت بازار پایین نمیاد

     

    من هم  کارت بانکی ام را قبول نمیکند

    کارت بانکی رو اخطار میده خطا در استعلام

    این چه وضعشه واقعا؟!!!!

    کارت بانکم رو ثبت نمیکنه واقعا متاسفم یه سایت نمیتونن درست کنن

  • مححد جهانگیر
  • من والا هرچی شماره کارت میزنم قبول نمیکنه بانک شهر دارم استعلام قبول نمیکنه معلوم نیست الکیه یا واقعی اومدن روش جدید پیاده کرده بیس کار هنوز درست طراحی نشده

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    کارت بانکم رو ثبت نمیکنه واقعا متاسفم یه سایت نمیتونن درست کنن

    بعد میخوان ******* ** ***** کنن

    چرا همه کارتان مشکل داره یا پیچیده است یا قطع بلد نیستید خوب اصلا انجام ندید ملت را هم سر کار ندارید چرا تو این کشور برای خرید خودرو زپرتی و معمولی آنقدر مردم را دست می‌اندازند .

    چرا خطای استعلام کارت بانکی میده!؟؟؟؟؟

    سلام

    سایت فروش ایران خودرو کاربران را به سایت امتا آدرس میدهد و سایت امتا اصلاً جواب نمیدهد.

    خب به این میگن سرکار گذاشتن مردم و دیگر هیچ.

    ثبت نام و قرعه کشی با اعمال شاقه !!!

    واقعاً ظلم به مردم همین است.

    ازمن که اصلا وارد سایت نمیشه 

    از صبح ساعت ۸تا الان هر کاری میکنم نمیتونم سامانه امتا رو بیارم بالا همش خطا میده . اصلا سابت برام باز نمیشه

    من اصلا وارد نمی تونم بشم و از طریق لینک خود سایت ایران خودرو میخوام وارد بشم که نمیشه

    من هرکاری میکنم یا سایتش بالا نمیاد یا میادم با خطا همراه میشه واقعا زشته بخدا ما ادعای قدرت تکنولوژی داریم چرا همواره سایتامون با مشکل مواجه میشن مشکلم معلوم نیست که عمدی هست یا سهویی

    من هرکاری میکنم یا سایتش بالا نمیاد یا میادم با خطا همراه میشه واقعا زشته بخدا ما ادعای قدرت تکنولوژی داریم چرا همواره سایتامون با مشکل مواجه میشن مشکلم معلوم نیست که عمدی هست یا سهویی

  • صابر عظیمی
  • برای من هیچ رقمه شماره کارت بانکی را نمی پذیره و میگه " خطا در استعلام". من با سه کارت بانکی دیگر از بانک های مختلف امتحان کردم و باز هم مشکل پابرجا بود. امروز یکشنبه هم از ساعت ۱۰ تا الآن ساعت ۱۴ سامانه قطع است.

    به نظر می رسد مافیا باز کارشان را کرده اند و اینها فقط بهانه ای برای عدم عرصه به مردم عادی است. بگذرد شرایطی که گذاشته شده و خواسته که چک صیادی بدهند آن هم حتما به نام خریدار

    سلام.چرا کارت بانکی رو مرتب خطای استعلام میزنه؟

    سلام امروز چهارم خرداد هر چقدر می خوام وارد سایت ثبت نام بشم نمیشه 

    شماره شبا ر قبول مبکنه شماره کارت رو نه

  • احسان خداقلی زاده
  • خدایا نجاتمان بده از دست....

    واقعا خیلی کلاهبرداری هست اصلا وارد سایت اهراز هویت نمیشه فقط خطا میده دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد

    سلام. من با همه کارتهای بانکیم امتحان کردم و هر شماره کارتی را که وارد میکنم خظای استلام میدهد و نمیتونم ثبت نام کنم در سامانه امتا

    مسخرس واقعا کار بانکی که میخوام باهاش پول واریز کنم تو‌ستیت رو امتا از من قبول نمیکنه .

    یه کارت دیگه که ازش استفاده ای ندارم رو قبول میکنه . واقعا چرا 

    من هم وقتی وارد میشم اطلاعات بانکی و کد پستی میخواد که تایید نمیشه

    من کد کاربری داشتم امروز که دوباره برای پیش ثبت نام وارد شدم نوشته باید دوباره ثبت نام کنی و دیگه سایت باز نمیشه لعنت به هرچس ادم دزد و دروغ گو پست فطرت 

    هرچقد تلاش میکنم وارد سایت احراز هویت بشم مینویسه که ip سایت پیدا نشد.اخه چه دردیه که مردم رو سرکار میزارن. واقعا خسته شدم الان چن ماهه دارم تلاش میکنم یه ماشین بخرم نمیتونم.

    سلام.نمیشه وارد امتا شد وقتی هم وارد میشی همش باید با کدپستی وکارت ملی کلنجار بری هی خطا میده. ملتا گذاشتن سر کار ،به ریشمون می خندن.

    سلام وقت بخیر . 

    چرا سایت بالا نمیاد ؟ 

    یا اگه بالا میاد چرا کارت بانکیو تایید نمیکنه و میگه خطا در استعلام ؟ 

    شماره کارتو میزنم میگه در استعلام کارت شما پیدا نشد با کارت دیگری امتحان کنید هر کارتی میزنی همینه

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سه ترلیون دفعه زدم تا کد احراز هویت برام ارسال بشه که تا حالا نشده! واقعا تو این مملکت جز مرگ و رسیدن به رستگاری چیز بهتری گیرت نمیاد! خب شما که ریز و بم زندگی و معیشت و هویت تک تک افراد ایران رو از همه جا دارید. حتی دسترسی به حساب های بانکی و دارایی که به برخی یارانه و معیشتی میدید و به برخی نه پس این امتا و فلان چیه! گیر عجب آدمای **** * ** ***** افتادیما!!!

    در قسمت : (افزودن کارت بانکی) ، با خطای ، "خطا در استعلام" مواجه میشوم. به کدامین گناه دولت داره این بلاها رو سر مردم میاره خدا لعنت کنه

    چقد شما عوضی هستید 

    بعد کلی جلسه ۱۰ میلیون گرونتر کردید حالا هم نمیخاید ثبت نام کنیم؟

    این درد رو به کی بگیم خداآااآااآا

  • محمد ابراهیمی
  • اصلا دیگه باز نمیشه 

    واقعا ملت خر فرض کردن

  • عبدالله درستی
  • سلام . کد پستی و کارت بانکی استعلام نمیشه

    اقا این چه سایت کوفتیهه اطلاعات بانکی رو همش میزنه خطا در استعلام

    چرا برای استعلام کارت خطا میده😣😣

    جواب استعلام کارت داده نمیشه....چرا

    سلام چرا کارت بانکی رو تایید نمیکنه و خطا در استعلام میده این چه وضعییییه اخهههههه

    سلام ببخشید برای بنده هم شماره بانکی رو با خطای استعلام روبرو کرده و الان کلا دیگه سایت باز نمیشه . لطفا رسیدگی کنید 

    خدا لعنتتون کنه با این کاروبارتون

    ورجونتون نچسبه .سرمردم کلا میزارن

    کد احراز هویت برام ارسال نمیشه .چ کنم

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    آخه ما تا کی باید گرفتار این دوتا ***** ایران خودرو و سایپا باشیم؟

    پدر من در سن ۵۹ سالگی بالاخره تونسته پولش رو به قیمت کارخانه برسونه .

    از ۴ ماه قبل از عید نوروز میخواستم براش ثبت کنم هنوز نتونستم.

    ای ایشالا ببینم اون روزی رو که برای سوار یک فرغون شدن هزار جور ذلت بکشید تا بفهمید ملت چه جور عصبانی هستن.

    بخدا دوست دارم خرخره تون رو بجوم 

    دیگه داره گریه ام میگیره.  بخدا قسم ازتون نمیگذریم 

    اینم یک سیاه بازی دیگه هست 

    آخرش دوباره میشه همون آش و همون کاسه 

    ای ایشالا خدا خودتون کنه

    سلام من امروز صبح میتونستم وارد سایت بشم ولی استعلام کارت بانکی با خطا مواجه می شد الحمداله از ساغت ده سبح به بعد کلا سایت قطع شده و با هیچ مرورگری نمیشه وارد شد به قول دوستمون حامد آخر به کدامین گناه !!!!!!!!!!!!!!!!!

    اصلا سایت امتا باز نمشه مشکل چی لطفا اطلاع رسانی کنید

    دو تا کارت بانکی دارم تست کردم هر دو خطا در استعلام میده 

    اگر تا روزهای پایانی نتونم ثبت نام کنم حتما به مراجع قانونی شکایت میکنم 

    سلام کد پستی و شماره شبا رو قبول نمیکنه

    خدا به زمین گرم بزنتشون از اون موقع سایت ایران خودرو باز نمیشد الان هم امتا همش برنامه خودشونه سه ماهه دارم تلاش می کنم نشده

    همون ابتدای کار معرفی کارت بانکی خطا در استعلام کارت میده... کلأ سرکار هستیم.. سازنده برنامه خودش نیاز نداشت یکبار برنامه را تست کند ببیند سالمه یا نه.. مسخره کردن مردم تا کی؟ااگر واردات خودرو خارجی را باز کنید ببین کی میاد این آشغالها را با هفت خوان رستم ثبت نام کند... 

    بابا هی نمیره تو سایتش خطا میده کاش هی بره تو . 

    هر کارت بانکی میزنی میگه خطا در سیستم راحت بگید میخواید زد و بند کنید همشو بدید به یه نفر خاص پشت پرده چرا مردمو مسخره خودتون کردید 

    کارت قبول نمیکنه اصلا این چه وضعیه حداقل یکی پاسخگو باشه

    سلام کسی هست که ثبت نام کرده باشه

     

    چرا خطا میده؟

     

    الان باید چه بکنیم ؟خدایش دیوانه هستن ماروهم دیوانه کردن

  • مجید تیموری
  • با سلام من چند روز پیش سامانه امتا ثبت نام کردم ولی متاسفانه گزینه ای نداشتن برای اونی کا دد گذشته ثبت نام کرده و باید وارد سامانه بشی از اونجا به سایت فروش خودرو وصل بشی چرا اینکار و کردن خدا را خوش نمیاد یعنی سرکاریه دوباره میخوان بدن  دلالها

    کارت و ثبت نمیکنه سایت ایران خودرو هم موقع ورود میگه تو امتا کارت بانکی ثبت نشده برو ثبت کن 

    کد احراز هویت ارسال نمیشه

    میگن ثبت نام در امتا کافیه

    بعد میگن اصلا امتا لازم نیست

    امروز رفتیم ثبت نام کنیم نوشته تا امتا کارتت رو تایید نکنه نمی تونی ثبت نام کنی؟

    این معادله رو کی می تونه حل کنه به ماهم خبر بده

    من از دیشب سه تا حساب دارم شماره کارت میزنم قبول نمیکنه مسخره کردن 

    شماره من اعتباریه و کد احراز برام ارسال نمیشه.

    شماره تلفن پشتیبانی سایت هم مدام مشغوله.

    شرکت ایرانخودرو مستقیم به این سایت امتا منتقل میکنه و به این شکل کل کار متوقف میشه و برای پیش ثبت نام خوردو نمیشه اقدام کرد.

     

    کد احراز هویت میزنه ارسال شده ولی هیچ پیامکی برام نمیاد باید چیکار کنم؟

     

    نمیشه اقا کد لعنتی نمیاد....فقط میتونم بگم خدا لعنتشون کنه

    دست یه جوجه دانشجو بدی بهتر از اینا میتونه سایت بزنه

    نه سرورشون درسته

    نه سایتشون درسته

    نه طرحشون درسته

    هر روز یه سامانه جدید عین قارچ پیدا میشه برای احراز هویت های مختلف

    یه روز امتا یه روز سجام یه روز کوفت و زهرمار

     

    داداش گلم بلد نیستی کار انجام بدی بکش کنار بذار دونفر ادم حسابی بشینن پای کار اینقدر ملت معطل نشن

    باالخره تونستم وارد بشم اما خطال استعلام کارت بانکی رو میده

    سلام ، تو سایت ایران خودو ثبت نام کردم وهدایت شدم به سامانه امتا، بعد از هفت الی هشت ساعت کد احراز گرفتم ، دوباره سامانه خطا داد ، مجدد بعد از تلاش مکرر وارد سامانه شدم ، اما هنوز در اضافه کردن کارت بانکی سیستم خطا میده بیش از صد. بار کارتو معرفی کردم ، اما هرسری باخطای عذدم ارتباط با سرور ،یا شما یک دقیقه پیش ارسال کردید مواجه میشوم .حق بدید به مردم که جور دیگه فکر کنند .

    خدا لعنتتون کنه که فقط مردم رو بلدین سرکار بذارید و دروغ بگید

    خطاهای مکرر در هنگام ارسال مشخصات کارت بانکی روی میدهد و ضمن تلاش زیاد نه برطرف میشود و نه امکان انتقال به مرحله بعدی هست

    شناسه کد امنیتی برای ثبت شماره حساب چی هست؟ 

    بعد از گذر از هفت خوان و ثبت نام در امتا حالا سایت ایران خودرو خطای زیر رو میده!!

    در برقرای ارتباط با سرویس امتا مشکلی پیش آمده لطفا دقایقی دیگر مجدد تلاش فرمایید

     

     

    هر کاری میکنم کارت بانک مسکن قبول نمیکنه

    بیچاره ملت ...........

    سرکاری بابا

    سرکاریه

    سلام متاسفانه هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ،سامانه امتا خطا می دهد و شماره کارت را تایید نمی کند و همینطور برای وارد کردن کدپستی پیام خطا می دهد

    مشکل اصلی هم در وارد کردن کارت بانکی است که ظاهرا فیلد اجباریست و برای ثبتنام باید حتما از آن عبور کرد

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خدا *** *** و دارو دستش رو لعنت کنه

    چرا ملت دنبال نخود سیاه می‌فرستید بس کنید بابا گندشو در آوردین شمارت کارت قبول نمیکنه که سلطان خودرو همین شماها دزدا هستید یکی دیگرو میکشین 

    سلام

    چطور می تونم شماره شبای بانک رو تغییر بدم
    اشتباه وارد کردم
    حالا باید چه غلطی بکنم

    slm hrchi talash miknm kart banki ro nmipzire k bara mrhle baad eqdam konm

    شماره کارتو قبول نمیکنه اه 

     

    این سایت سرکاریه ومیخان یه کم مردم سرگرم بشن .من 12 ساعت ازوقتم رو صرف کردم اما حساب بانکی تایید نشد

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خداییش از ***** سیستمی ایران خودرو و سایپا لذت بردم شما به هر دلیلی نمیتونی ثبت نام کنی من سه ساله نتونستم ثبت نام کنم اینم بازی جدیده برای فروش در حاشیه بازار و با سه برابر قیمت 

    خدایابه کدامینگناه ملت ایران گیر...اصلا شمارهکارتتاییدنمیکنه

    تکلیف شماره های اعتباری چیه اخه 

    کارت بانکی ثبت نمیشود میگه شِناسایی نمیشه بازی جدید هم گفتن هر کی خواست ثبت نام کنه باید دست چک داشته باشه

    به خدا پدرم در اومده ازساعت11گوشی دستمه نمیشه که نمیشه همش کارت بانکیوخطامیزنه به خداماگناه داریم ماروسرکارنزارین.پنج ساله قراره ماشین بخریم تابه کم پول جمع میکنیم البته بابدبختی ماشین گرون تر میشه والله شوهرم مریضی اعصاب گرفته.به خداحلال نمیکنم اگه سرکاری باشه و بازم به نفع پولداراتموم سه.اگه هم راسته دیگه این همه سنگ چیه جلوپامون میندازین

    من بیشتر از ۲۰ بار امتحان کردم کد احراز هویت نمیاد برام، این چه وضعیه؟ کی پاسخگو هستش؟؟ واقعا اگه نمی تونین یا نمی خواین مردم رو الاف نکنید

    مسخره کردن خودشونو ، خوب شما که یه کد احراز ساده رو نمیتونید ارسال کنید و زیر ساخت به این سادگی رو نمیتونید فراهم کنید چرا مردم رو میفرستید سراغ این مراحل

    سلام من هرچی سعی میکنم نمیتونم شماره کارتم رو وارد کنم و هر سری یک پیغام جدید میده 

    و به سامانه های ایرانخودرو و سایپا هم میرم لیتک میشم به امتا مستقیم نمیزاره ثبت نام کنم با تشکر از نشر مشکلات مردم

    سلام. فکر کردم ایندفعه میشه ثبت نام کرد ولی متاسفانه صبح تا حالا هیچ کدی برام نمیاد . سیم کارتمم دائمی است . اگر هر مرحله این مدلی باشه حسابی سر کارهستیم.

    کارت بانکی تایید نمیکنه هر چی میزنم قبول نمیکنه 

    واسه هرکی یه مشکل میزارن تا مردم عادی نتونن ثبت نام کنن خودشون همه رو بکشن بالا

    کارت بانکی رو ثبت نمی کنه!!!!!😒😒😒

    انشاالله موفق باشین. منم گیر کردم تو ورود یکپارچه. 

    اگه ملت بازی میدن خدا بازیشون بده

    من میخام شماره کارت دیگه ای رو وارد کنم گزینه ای نداره

  • مشتری بدبخت
  • عدم امکان ثبت شماره کارت بانکی. خوب ملت رو سر کار میذارین

    برای من موقع تأیید ثبت نام ... خطای ثبت احوال می زنه!می گه این سند صُدوری می باشد! یعنی چی که صادر شده. خب بعدش چی! مشکلم چطوری باید حل بشه!؟ اصلاً نمی تونم همون مشخصات اولیه رو هم در امتا ثبت کنم! 

    من ۴ تا کارت بانکی عوض کردم 😐 بازم تایید نمیشه

    کارت بانکی رو تایید نمیکنه

    سلام

    واقعا انگار عمدا این مشکلات پیش میاد تا خودرو ثبت نشه!

    تو این سایت دوهزاری امتا اصلا شماره کارت تایید نمیشه اونایی که تا مرحله شماره شبا رفتین شما هنر کردین افرین به شما. 

    خب نوشته که ثبت شماره کارت بانکی الزامی هست ولی هیچ شماره ای رو قبول نمی کنه و خطا میده که شماره کارت یافت نشد. چطوری باید پیش خرید کرد؟ لعنت خدا بر تمام کسانی که حق مردمو ضایع میکنن.

    آخه این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

    اگر کسی از کار اینا سر در آورد بقیه ملت را هم در جریان بزاره

    شماره شبا را تایید نمی کنه ،  

    سلام من ثبت مشخصات کاربری رو انجام داده بودم قسمت اطلاعات محل صدور شناسنامه رو اشتباه زدم.میشه ویرایش بدم راه حلی هست؟

  • کرمی بروجنی
  • سلام به همه.

    جالبه با کامپیوتر وارد امتا می شوی کارت بانکی نمی شناسد با موبایل می روی خانه مجازی را که وجود ندارد می فرماید پر کنید. احنرام به مردم تا این حد!!!!!! من صبح ساعت 5/30 تو سایت رفتم دیگه نمی شود گفت ترافیک و شلوغی پس؟؟؟؟؟

    بعد از مشکلات فراوان در ثبت اطلاعات مختلف به خوان ثبت شماره شبا رسیدیم که دایما می گوید شماره شبا را به صورت صحیح وارد نمایید. نمی دونم. چگونه تمام فیلد ها هم به صورت صحیح پر شده

    کارت بانکی رو اصلا تایید نمیکنه

    جای تاسف دارد که چرا مسولان سازمان بازرسی جلو این ترفندهای خودروسازان را برای ایجادمشکل عمدی در فرایندثبت نام های سرکاری نمی گیرند.

    بابا این مسخره بازیا چیه شماره کارت رو تایید نمیکنه اینا عرضه ساخت یه سایت بدون باگ رو هم ندارن 

     

    من مشکل ثبت شماره کارت دارم .چیکار کنم

    سلام. من برای پیش فروش اردیبهشت قبلا در سایت ایرانخودرو ثبت نام کرده بودم و در سایت امتا هم احراز هویت شده بودم. اما الان سایت امتا شماره کارت بانکیمو قبول نمیکنه! 😑

    این چه وضعشه چرا شماره موبایل قبول نمیکنه ،الان من باید چکار کنم 

    باسلام منم هر چقدر تلاش میکنم شماره کارت رو خطا میده

    اینم شاید خطای انسانی باشد

    لعنتی چرا شماره کارت بانکی قبول نمیکنه

    با سلام

    جا داره تشکر کنم از مسئولین عزیزی که هر بار برای سرگرمی مرردم یه سایت پر از ایراد معرفی می کنند ای کاش یه نفر طراح بازی های رایانه ای میگذاشتید این سایت طراحی کنه شاید ایراد کمتر داشت . کد نمی فرسته کارت بانگی ده مدل وارد کردم میزنه کارت بانکی یافت نشد. الان میفهمم اینهایی که چند هزار خودرو به نام یک نفر ثبت نام کردن واقعا چه سختی را تحمل کردند . خدا بهشون اجر بده

    من با سیم کارت اعتباری همه مراحل رفتم فقط استعلام حساب قبول نمیکنه

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** ** ****** **** این سایت ک فقط خواسته پولشو بگیره ..مردم سرکارن.............

    سلام زمانیکه تو سایت امتا کد ملی رو ثبت کنم پیام مید خطای ثبت احوال ...این سند صدوری میباشد چکار باید کنیم 🤔🤔🤔

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    بازم مثه همیشه ********

    کارت بانکی رو تایید نمیکنه و پیام خطا در استعلام رو میفرسته 

    برای من همش پیغام خطای ثبت احوال: این سند صدوری است میاد!!!!

    کسی میدونه مشکل چیه؟

    شماره کارت ۲روزدارم میزنم همش میگه تایید نشد چررررررررا

    جمع کنین توراخدا همش مسخره با یه خب نمیخواین ما ماشین بخرم بگین دیگه کلا این دولت ملت رو مسخره خودش کرده از دور یه نیش خند هم سمتمون میزنن

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ** ** *** نداشتتون با این پیش فروش 

    همه جاش مشکل داره خدا می‌دونه این خودروها رو آخرش به کی تحویل 

    میدن.

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خد ******* ** *** رو شفا بده با این طرح وبرنامه مزخرف

    با سلام

    من از ۱۰روز پیش تو امتا ثبت نام کردم ولی اصلا نتونستم کارت بانکی وارد کنم

    چرا یه طرح به این بزرگی زیر ساخت لازم رو نداره؟

    چرا کسی پاسخگو نیست؟

    آیا باید دوباره بدنبال دلالان و هجوم به کافینت ها باشیم؟

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ثبت نام امتا ایراد دارد

    *** ** سرمسئولین

    *** **** مجریان سایت امت

    *** **** مسئولین سایت سایپا

    **** *** شد تا کد ارسال کنه آخرش هم ارسال نکرد که نکرد

    وقتی میدونین که مشکل کجاست *** ****** مردم را الاف  یه سایت میکنید

    چرا کارت بانکی را خطا میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چند روز دارم تلاش میکنم.

  • شهرام صفایی
  • با سلام 

    من با شش عدد کارت بانکی چک کردم از از همه انها ایراد گرفت حتی کارت پرداخت یارانه

    ولی از کارت دسته چکم ایراد گرفت که کد ملی شما مطابقت ندارد 

    مسئولین محترم ایا ثبت یک کارت بانکی باید با این همه مشکلات باشد و شاید یه طوری ما را سرکار گذاشته اید 

    با تشکر 

    شماره کارت تایید نمیشه چرا؟هر کارتی میدی تایید نمیشه

  • علی برکه الله
  • سلام علیکم

    علیرغم اینکه قبلا ثبت نام کرده بودیم مجددا از سایت خودرو ساز به امتا هدایت شدیم احراز هویت شدیم منهی کارت بانکی را تایید نمیکنه نمی دونم چرا مشکل از بانک یا داستان سرکاری سر راه گذاشتن تا مردم عادی نتوانند. جالب شرط عجیب و ناعادلانهی هم گذاشته بودند دیگه اینقدر شاخ دار بود برداشتند سه تومن از هزینه را با چک صیاد بدی!

    یاد سه تومن دارایی مسولان اقتادیم یادش بخیر

    سلام سایت امتا چرا اینطوریه کد احراز هویت نمیادددددددد سرکاریه؟؟؟؟؟؟

    سلام سایت امتا چرا اینطوریه کد احراز هویت نمیادددددددد سرکاریه؟؟؟؟؟؟

    مسخره کردین 

    کارت مهر ایرانو قبول نمیکنه 

     

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    من نمیدونم مضحکه کردن مردم بدبخت ، چه لذتی برای این مسئولین ** *** داره .با این درس های مدیریت ***** ،دنیا را میتوانیم مدیریت کنیم ! 

    سلام

    امکان ثبت شماره کارت بانکی وجود نداره من فکر میکنم همش سر کاری باشه و سلطان آینده خودرو همه رو بخره!!

    بابا این فیلمشونه قبلا ملت یهو برنامه درس میکردن ۱۰۰۰ تا ثبت نام میکردن حق همه رو میخوردن بدش قیمت رفت بالا این سایت درس کردن چون شورای رقابت قیمت تایین کرده اینا ماشین ارزون نمیدن بازار الکی خودتون درگیر نکنید اخر سر هم به ۱۰۰ نفر ماشین میدن بعد خبرشو میگیرن که اره ما ماشین دادیم 

    شماره کارت بانکی میزنم خطا در استعلام میزنه 

    این چه سامانه ایه آخه مردم گذاشتن سرکار

    سلام

    دو روزه هر کاری می کنم کارت بانکی رو ثبت کنم و پیغام 

    "در نتیجه استعلام کارت بانکی شمایافت نشد"

    آقای برنامه نویس یک جمله آماده کرده که سریع نمایش داده بشه 

    یکی نیست به این از خدا بی خبرا بگه بابا با این سرعت بالای اینترنت شما چطوری شماره 16 رقمی من با این سرعت پردازش میشه و جواب استعلام میاید 

    آقای برنامه نویس بی سواد لااقل یک تایمر تاخیری برای نمایش متن خودت بذار که مردم کمتر به شما شک کنند 

    آقا اعلام کنید به مردم عادی خودرو به قیمت کارخانه داده نمی شود و باید بروید از بازار به قیمت دو برابر بخرید 

    اگر مسئولین ما به فکر مردم هستند گمرک را باز کنند تا ماشین خارجی با قیمت زیر 100تومان وارد بشه 

    ببیند مردم حاضرند برای تیبا یا پارس حتی 10 میلیون هزینه کنند 

    با تشکر از کلیه مدیران مسولین که این دو روز تونستند ما را اینقد رسرگرم کنند 

    طور خدا اگر کسی تونسته کارت بانکی ثبت کنه بگه لااقل ما به خودمان افتخار کنیم که یکی از هموطنان ما توانست با تلاش و همت بسیار کارت بانکی خود را ثبت کند 

    به نظر من اگر کسی توانست کارت بانکی را ثبت کنه باید هر دو شرکت برای جایزه یه خودرو مجانی به او بدهند

    من خودم هم حاظره یه دوچرخه دارم به او جایزه بدم

     

    با سلام بنده هر چند بار که خواستم ثبت نام کنم ایراد ثبت میده و من نمیدونم یعنی چه

    اصلا دکمه ی ثبت اطلاعی وجود نداره تا حالا 10 بار اطلاعات رو کامل وارد کردم دکمه ی ثبت اطلاعات نیومده اون پایین یه چی میاد( کپ چا)

    من تو سایت امتا مشکل پیدا کردم. اول اینکه اون کارت بانکیم که حسابم پر بود و داخلش هزینه خودرو بود رو وارد کردم میگفت استعلام موجود نیست کارت دیگه وارد کنید. کارت دیگه وارد کردم که حسابم پر نبود. اونو قبول کرد ولی وقتی به تایید شماره شبا میرسم میگه خطای سرور. حالا بخاطر شلوغ بودن سایته که شماره شبا قبول نمیشه یا واسه اینکه حسابم پر نیست؟  اگه باید پر بشه برم حسابم رو پولا رو جا به جا کنم؟  لطفا یه نفر راهنمایی کنه.

    این سامانه سر کاریه

    سلام من بادوتا پروفایل رفتم هرکاری کردم نشد کارت بانکی رو معرفی کنم آخه این چه وضعی براما درست کردین حی میزنه خطا دراستعلام...یا کارت بانکی دیگری رو واردکنید پنج تا کارت دارم همشونو همین پیغام میزنه.

    آیاکسی پاسخ گو هست.؟؟؟؟🤔😐

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    بابا شما دیگه چه ** ****** هستین چقدر میتونین *** باشین ینی چی آخه شماره کارت چیه کل ملت روش مشکل دارن متاسفم برا خودم و این دولت که اومدم از اینا ماشین بخرم با این شرایط که هیچ جایه دنیا اینجوری ماشین نمیفروشن که پولو بدی قرعه کشی کنن که بدن یا ندن رنگشم قرعه کشی کنن واقعا جایه تاسف داره 

    خدا  ازتون نگذره که جوابگو مردم نیستید

     

    دوستان شماره کارتی ک تو امتا ثبت میشه باید هزینه حتما از اون واریز بشه؟؟؟؟

    چرا امکان ویرایش یا اضافه کردن کارت جدید نداره؟؟؟؟

    من کارت بانک ملی رو زدم راحت ثبت نام کردم 

    سلام به همه دوستان گرامی

    کلیه مشکلات مترح شده وناکارامدی امتا بکنار ایا کسی هست به من بگه این همه اختلاف بین قیمت شورای رقابت و قیمت خودرو سازان که در بعضی ماشین ها تا 20 ملیون هم می رسه برای چیه ایا ناکارامدی سیستم برای منحرف کردن ذهن کاربر از این موضوع نیست

    سلام. من با کارت بانک مسکن تونستم اول خان رو رد کنم اما الان  تو سایت ایران خودرو قسمت میز کار و ثبت نام خودرو خطای "امکان جستجوی خودرو برای ثبت نام وجود ندارد" رو میاره:((

    کی میدونه دلیلش چیه؟؟

    شناسه برنامه کاربردی در header ارسال نشده یا نامعتبر می باشد;مقدار توکن در header ارسال نشده است

    (موقع ثبت شماره شبا این پیام میاد )

    ترجمه خطا (اسکولهاا نمیمیرند)

     

    برنامه نویس اینو زنده میخام

    وطنم ای شکوه پا بر جا😂😐

    من تاریخ 3 خرداد رفتم سایت امتا و ثبت‌نام کردم و کارت رو هم ثبت کردم، فقط کد پستی رو نتونستم ثبت کنم. بعد تاریخ 4 رفتم سایپا و از اونجا ایجاد حساب کاربری زدم و به سایت امتا منتقل شدم. پایینش نوشته «اعطای مجوز ورود یکپارچه». وقتی که اینو میزنم به سایت سایپا برمیگرده. و اونجا باید شماره شبا رو ثبت کنم و زیرسغ نوشته استعلام شماره شبا. وقتی اون رو میزنم میگه: «errorدر ارتباط با سامانه امتا مشکلی ایجاد شده است، لطفا مجدد تلاش نمایید». 

    تا اینجا آمدم. فکر کنم من در بین کسانی که کامنت گذاشتن از همه جلوترم.

    سلام من هر چقدر تلاش کردم قسمت شماره شبا خطا داد و قبول نکرد!!!!!!

    من برا خودم هرچی تلاش کردم کارت بانکی را قبول نکرد ولی برا ی دوستام زدم سریع کارت بانکیش را قبول کرد

    این چه وضعشه سرکارمون گذاشتید کارت بانک قبول نمیکنه

    شماره شبا رو  هرچی وارد می کنم تایید نمیکنه

    دولت محترم وزارت صمت شمارو به حضرت عباس در واردات خودرو  رو باز کنید انقدر ظلم نکنید به این مردم بدبخت،برای دوتا حلبی انقدر عطش ایجاد کردید،آقای روحانی نمیخواد دنیا رو نجات بدید نمیخواد عراق و افغانستان و لبنان و ونزوئلا هزینه کنید یکم فکر مردم باش تو دوره شما مردم در به در شدن،جوونا همه بی خانه و بیکار و ...،خجالت بکشید،الانم راحت میشه در واردات خودرو ۳سال کارکرد رو باز بذارید تا این عطش برطرف شه چرا خودتونو به خواب زدید

    کارت تاریخ گذشته رو خوب قبول می‌کنه حتما سر کاریه

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    یک مشت **** * ***، بامبول جدید سر ملت درآوردین

    5 ساعته هرچی میزنم میزنه استعلام کارت پیدا نمیشه

     

    اخه این استعلام کارت واقعا چه صیغه ایه؟ جز اینکه میخواین سنگ بندازین تا مردم عادی نتونن ثبت نام کنن؟

    لامصبا امریکا واسه گرین کارت دائم دادن اینقدر اطلاعات ازمون نگرفت که شما دارید واسه دادن چهار تا لگن ازمون میگیرید

     

    حالا بازم کاش میشد اطلاعات رو وارد کرد نکه هربار یه ارور و مشکل جدید باشه و انگار نه انگار، سایت ناسا رو میخواستیم هک کنیم اینقدر اذیت نمیشدیم

    خدا ازتون نگذره، ایشالا تقاص کاراتون رو تو همین دنیا پس بدین

    سلام من تو سایت ایران خودرو بدون مشکل ثبت نام کردم ولی تو سایت سایپا تو بخش ورود شماره شبا بعد از وارد کردن شبا به صفحه بعد نمیره و هیچ عکس العملی نشون نمیده!!!!

    یکی به من راهنمایی کنه چیکار کنم، تو سایت اما

    در قسمت افزودن کارت بانکی ،قبول نمی کنه،چه کنم آخه

     میزنه کارت بانکی شما یافت نشد هم تجارت هم ملی واقعاً تاسف باره این وضعیت

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خیلی **** هستین. ینی ادم مونده چی بگه. ملتو ن**** ****** *** ***** *** **** ***** **** ****** ** ****. یه کارت بانکی تایید نمیکنه. ینی این همه ادم دارن داد میزنن باز مسولا نمیبینین؟؟؟؟ تا یه حرف سیاسی میزنه کسی همون ثانیه در خونشین. الان این مشکل ب این بزرگی رو بیخیال شدین. ینی ********** ** ** *** *** ** ** **** *** **** ***** * *** ****** ***** ***** *** ******* *** 

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خدا لعنت کنه شما رو ک هر طرحی میگذارید باید پدر ملت دربیاد تا بتونن ثبت نام کنند،آخه چ وضعشه نمیشه ی کارت بانکی ثبت کرد سامانه ک درست کردید به درد عمتون میخوره ک مردم را اینقدر گرفتار کردید 

    شما اگر بویی ازانسانیت برده بودید 50درصد پول راقبل از قرعه کشی نمیگرفتید **** *** *** ***** ،متاسفم برا خودم وجوان ها که واسه لگن هایی ک ساختید باید اینجوری مزحکه بشن ،از ماست ک برماست

    من ثبت نام کردم اعداد رو به انگلیسی وارد کنید واسه شماره شبا و اگه نشد از مرورگر opra یا اکسپلور وارد شید حتما استعلام شماره شبا رو هم وارد کنید موفق باشین

    تمام اطلاعات رو ثبت کردم اما دم آخر میگه تایید نمیشه چون IP شما مال داخل ایران نیست معمولا درصورت روشن بودن فیلترشکن چنین پیامی نیاد درحالیکه من اصلا فیلتر شکن ندارم و داخل گوگل هم IP ADRESS منو ایران میزنه! یه بامبول جدید

    سلام من سایپا خودم اطلاعاتما وارد کردم و کاملا همه چی درست بود و ثبت شد ولی ایرانخودرو به اسم شوهرم میزنم هرچی شمارت کارت میزنیم خطا میده شاید این مسخره بازی ایرانخودرو که مردما اذیت کنه حداقل یکی پاسخگو این مشکل باشه

  • احمد بدرلو
  • در سامانه امتا هر کارت بانکی رو وارد کردم، پیغام :"در نتیجه استعلام ، کارت بانکی شما یافت نشد" را مشاهده کردم.

    و در سایت "ایرانی کار" در قسمت ثبت اطلاعات مشتری هنگامیکه دکمه ثبت را میزنم پیغام : "خرید فقط با IP ایران امکان پذیر است، اگر از داخل ایران اقدام به خرید کرده اید، لطفا مجددا تلاش فرمائید." را مشاهده کردم. و بارها تلاش نمودم بازهم این پیام را مشاهده کردم. (لازم به ذکر است از اینترنت مخابرات استفاده می کنم)

    کارت بانکی را وارد میکنی خطا میده یکی نیس یعنی بگه حریان از چه قراره

    این چه وضعش یا کد احراز نمیده آرمیده شماره شبا رو تایید نمیکنه آخرش هم که انجام میده کد امنیتی رو برای درخواست نهایی قبول نمیکنه؟ ملت کلا سرکارن

    من تونستم شماره شبا رو وارد کنم . هر بانکی رو قبول نمیکنه بچه ها . باید به  نام خودتون باشه . فقط آخرش رو که اطلاعات رو تکمیل میکنم و راستی آزمایی رو میزنم و ثبت اطلاعات رو میزنم مینویسه خریدفقط با آی پی ایران امکان پذیر است . اگر از داخل ایران اقدام به خرید کرده اید لطفا مجددا تلاش فرمایید . منم فیلتر شکن روشن نکردم . آ پی م ایرانه. نمیدونم این دیگه چه اروریه . هر مرحله ش ارور تازه س. یکی بگه همچین مشکلی براش پیش اومده؟ بخاطر اینه که داخل حساب بانکیم هزینه خودرو نیست؟

    اوج تدبیر شاهد هستیم .. جمع شدن دقیقه آخری چنتا برنامه نویس آوردن ددلاین گذاشتن.. اون بدبختام آشغال درست کردن الانم دارن باگ هاشو پچ میکنن

    سلام،خیلی جالبه،کارتی که با اون کار میکنم رو ثبت نکرد،ولی کارتی رو که 14سال پیش باز کرده بودم والان نزدیک 8ساله بدون استفاده مونده و حتی تاریخ انقضاش تموم شده رو تایید کرد،حالا باید برم تو صف بانک که کارت رو تمدید کنم،به نظرم کارتی رو که حداقل از افتتاح حسابش 10سال میگذره رو امتحان کنید،ما همیشه و در همه حال عقب افتاده ایم حتی سایت هامون در شناخت کارت

  • فریبا اروند
  • خطای ثبت احوال: این سند صدوری ارائه شده است

    ببخشید این پیام چیه

  • یه مصرف کننده ساده
  • مادر پیاله عکس رخ یار دیدنیست

    ای بی خبر ز لذت شربه مدام ما

    من با چهار تا عابر بانک مختلف امتحان کردم خطای استعلاااااااااااااااااااامممممم میده

    با سلام خدمت تمامی عزیزان

    به نظر بنده عدم ارسال کد احراز هویت بعلت هجوم متقاضیان زیاد به سایت امتا بوده است چرا که در این روزها به راحتی این کد ارسال می شود . در خصوص تایید کارت بانکی فقط کارتهای قدیمی ثیت میشود . کارت های جدید و حتی کارتی که امروز صادر شده است به هیچ وجه تایید نمی شود . البته این تعداد شرط خود بهترین گواه نیت است . از طرفی بنده قبلا در امتا کامل ثبت نام کرده بودم ولی حالا مجدد به این سایت راهنمایی می شوم . چرا ؟

    همه عزیزان جواب را می دانند . 

    سلام چرا شماره کارت بانکی یا شبا وارد نمیشود اخطار میدهد چکارکنیم؟؟؟؟

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام این سامانه بی سامان امتا چرا این همه مشکل داره من شماره کارت بانکی رو وارد میکنم مینویسه استعلام کارت بانکی شما یافت نشد کارت بانکی دیگری وارد کنید

    مردم رو مسخره کردن .... با پشتیبانی مضخرفشون تماس میگیری جواب نمیدن فقظ بلدن بگن مشترک گرامی تمامی خطوط اشغال میباشد لطفا بعدا تماس بگیرید  خدا جوابتان را بدهد **** **** *** ** ***** ***** ***** ایشالله

    سلام ! ادم این همه ظلم رو میبینه واقعا نمیدونه چی بگه! در مورد کارت بانکی میتونم بگم اونایی که کارت بانکیشون چندین ساله دارن میتونن بزنن و خطایی نمیده ! یعنی منی که دو ساله کارت و دارم نمیتونم بگیرم و اونی که ده ساله کارت بانکیشو داره میتونه اونو بدون خطا وارد کنه

    چرا هنگام وارد کردن شماره کارت، خطا میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بابا ملت !   همه سرکاریم . گفتن ماشین نخرید تا ارزون شه . من نخریدم الان ارزان شده مثلا ؟؟؟؟؟؟  به خدا بعد این پیش فروش ها قیمت ها از اونی که چند وقت پیش هم بود گرون تر میشه . قیمت کارخانه هم چند وقت دیگه 40  -  50   درصد به بهانه تحریم و  تورم زیاد میکنن . قیمت بازار هم سر به فلک میکشه .

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    شما را به خدا حکومتی با ابن همه وزارتخانه عزیض وطوبل نمی تونه سایت امتا برای ثبت نام راه اندازی کنه جای شرم نیست حداقل استانی کنید هر روزی یک استان تا هم خلوت بشه هم اعصاب مروم را لیشتر از این خراب نکنید حکومتی که برنامه برای پیشرفت دنیا داده جای تایف دارد از حل ساده ترین مشکلات عاجره گناه این مردم اینه که در ایران زندگی میکنند فردای قیامت باید *** ****** ****** جوابگو باشند 

    ملت نمیبینید اخه

    +اینا همشون دستشون تو یک کاسه است فقط خودشون مهم هستن

    فقط دارن ملت رو بازی میدن

    خدا لعنتشون کنه

    میری تو ادارات دولتی حتی

    میبینی طرف رو پیشونیش پینه بسته ولی...

    خدا ازتون نگذره که دارید خون این همه شهید رو پایمال میکنید

    چرا اینهمه ملت رو بازی میدید...تا کی اخه...بی وجدان ها

    سلام به همه

    بالاااااخره درست شدددد

    من تقریبا 1 ساعت تلاش کردم خطا در استعلام کارت بانکی میداد اما مرورگر اپرا نصب کردم بع از 3 یا 4 بار خطا بالاخره درست شد

    دوستان فکر کنم سایت رو درست کردن، من دیروز هرچی زدم استعلام کارتم پیدا نمیشد، امروز همون کارت رو یهویی گرفت، دوباره امتحان کنید فکر کنم درست شده

    سلام دوستان .منم دو روزه همین مشکل رو داشتم .با چهار تا کارت باز پیام میداد که کارت شناسایی نشد .منم صبح رفتم بانک صادرات درخواست کارت کردم ولی چشمتون روز بد نبینه باز همون اش و همون کاسه .خیلی عصبی بودم چون خداشاهده از صبح تو بانک صادرات بودم فقط و فقط بخاطر سایت امتا وگرنه من ۴ تا کارت بانکی فعال دارم (ملی قوامین کلرافرین و پاسارگاد )تا همین یکساعت پیش یادم افتاد یه کارت ملی  دیگه هم داشتم که برای چندین سال قبل بود و فکر کنم اصلا غیر فعال شده بود چون باهاش کار نمیکردم الان تست کردم و در کمال ناباوری وارد سایت ثبت شد و همونجا بلافاصله گزینه ی اضافه کردن کارت رو زدم و پاسارگاد رو قبول کرد و منم ملی رو حذف کردم و تنها پاسارگاد به عنوان کارت اصلی موند تو سایت .شما هم امتحان کنید ۹۹ درصد جواب میده .

    نمی توانم تاریخ تولدم را وارد کنم . ایا این روشی برای جلوگیری از ثبت نام افراد عادی است ؟

    جهت تایی کارت بانکی حتما در صفحه اطلاعات شخصی زیر گزینه درج شماره شبا گزینه استعلام شبا رو دوبار بزنید

    خطای استعلام کارت😏😑

    من شماره شبارو اشتباه زدم چطوری میشه ویرایش کرد ب

    برا من میزنه در نتیجه استعلام کارت بانکی شما یافت نشد لطفا کارت بانکی دیگری رو وارد کنید

    چرااااااااااا؟؟؟؟؟

    کارت بانک ملی هم هست همه جا هم دارم ازش استفاده میکنم

     

    از عید فطر تاحالا

    کلی تلاش کردم

    و هوراااااا

    بالاخره انجام شد🎉🎉🎉

    سلام منم شماره شبا رو اشتباه وارد کردم آیا کسی میدونه ویرایشش کجاست چجوریه اصلا ندیدم 

    درنهایت ثبت شبا رومیگه بصورت صحیح واردکنید

    سلام چجوری رد کردید مرحله کارت بانکی رو

    ای خدا چرا این کارت بانکی رو میزنم خطا میده؟

    نه با فایرفاکس نه با کروم نه با اوپرا

    خاک بر سر ما که هم باید کلی پول واسه ۴ تا آهن پاره بدیم هم اینهمه تحقیر بشیم .یک هفته مشغولم هنوز نتونستم ثبت نام کنم

    سلام

    کداحراز هویت ارسال مشود ولی به محض اینکه تاریخ تولد را می زنی صفحه سفید میشه،ممنون میشم راهنمایی کنید.

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام. واقعا *** ** ** اونایی که این سایت ایران خودرو و امتا را درست کردن. آخه این وضعشه. مردمو مسخره کردن. این فیلدهای شبا چرا اینطوریه. اصن جا نمیشه. خداییش دهن آدمو باز میکنن.......

    سلام برای ثبتنام خودرو وارد سایت ایران خودرو شدم بعد از انتخاب محصول  وکد کاربری ورمز عبور ورود رو که میزنی دوباره میگه برو امتا خیلی گنگ ومضخرفه اومدن حالگیری کنن یا اعصاب خورد کنن 

    سلام ، من بدون مشکل با کمی حوصله کار ثبت نام در امتا رو انجام دادم واطلاعات خواسته شده رو ثبت کردم.

    ولی الآن در سایت ایران خودرو ، برای استعلام شبا ، خطای " سامانه استعلام پاسخگو نیست" میده ! 

    اقا این شکم شما کی پر میشه ؟؟چندتا ماشین باید بگیرید تا سیر بشید؟؟ بمیرید تو خونه هاتون بزارید مردم بدبخت یه ماشین برای زیر پاشون بگیرند. خدا لعنت کنه خائنین به این مردم و مملکت رو

    ثبت نمیشه که نمیشه. لاتاری خریدن خودرو راه انداختن. یعنی تبدیل شده به آرزو. چرا قیمت شورای رقابت با قیمت کارخونه فرق داره؟؟؟

    سلام بابت عدم استعلام کارت بانکی مشکل عدم ثبت نام شعبه بانک مورد نظر در سامانه مانا است به همین دلیل با مراجعه حضوری به بانک مورد نظر وثبت نام در سامانه مانا مشکل حل میشه باتشکر

    سلام دوستان میخواستم بدونم کسانی که با مشکل عدم استعلام کارت بانکی مواجه میشن و چندتا کارت دارن وارد میکنن بازم مشکلشون پابرجاست رو همه کارت هاشون اس ام اس بانک فعال دارن؟؟لطفا جواب بدید 

    سلام

     من روند ثبت نام رو طی کردم ولی دست اخر  میگه شماره شبا رو قبول نمیکنه هزار بار امتحان کردم ولی شماره شبا رو قبول نمیکنه

     توروخدا بگین چیکار کنیم

    واقعا متاسفم

    ۵ بار شماره شبا رو وارد کردم تایید نمیکنه

    کل ملت رو سرکار گذاشتین

    برای خودمون متاسم

    سلام با توجه به ضعیف بودن سامانه ش کارت های قدیمی تر رو بدین بهتر کار می کنه

    من وارد سامانه امتا شدم و تمام مراحل ثبت نام را انجام دادم ؛ منتها کد ملی من تا حالا تایید نشده و همینطوری بلاتکلیف مونده و بقیه آیتم ها هم مانند کد پستی و ادرس خانه و شغل و امثال ان برای من باز نشده است .نمیدانم هم چکار کنم و به کی بگویم .ایا این اشکالات عمدٱ توسط گردانندگان ان ایجاد میشود که تعداد ثبت نام کنندگان کم شده و مردم را منصرف کنند یا چیز دیگری است .

     

    مابدبات بیچاره هاشدیم بازیچه 

    کارتام استعلام نمیده

    بابا همش کلک بازیه.من بیست بارشماره شبارو وارد کردم میزنه صحیح نمیباشد.حتی با اپرا هم امتحان کردم نشد.سرکاریه

    بخدا اینا مردمو سرکار گذاشتن الان چن روز کارم شده ۱۰تا کارت بانکی ک دارمو به نوبت تو ثبت کارت بانکی ثبت کنم و منتطر دیدن پیام در نتیجه استعلام کارت بانکی یافت نشد!!!!!!!!!!! باشم🙂🙂

    هر کی خواست براش ثبت نام میکنم

    چرا دوباره به سلطان دیگه کمک میکنید و هی خطا ی کارت دیگه میده

    برا اینکه متمعن باشید سر کارید برید مشخصات کسی ک شرایط ثبت نام را نداره بزنید تا اخر تکمیل میشه ولی کسی شرایط داره خطای استعلام میده واقعا مسخرس

    حداقل یه برنامه نویس و طراح وب درست پیدا میگردین نه فامیلاتون 😂


    آقا من هم برای خانومم میخواستم ثبت نام کنم ، کار تبانکی رو قبول نمیکرد و همونطور که یکی از دوستان تو این صفحه گفتن، کارت بانکی منقضی شده رو زدم و قبول کرد.

    منم مشکل عدم ثبت و پیدا نشدن کارت بانکی رو داشتم.3روز پیگیری کردم . کارت 3تا بانکو که توش حساب داشتم زدم قبول نکرد. اخرش رفتم بانک ملت یه حساب جدید باز کردم اوکی شد. حالا نمیدونم راه حل باز کردن یه حساب جدید یا این که حساب باید توی بانک ملت باشه. همین الان از بانک رسیدم خاستم به شما هم بگم شاید مشکلتون حل بشه

    من با17تاکارت بانکی امتحان کردم نمیشه کسی هم باسخگونیست.

    کنم نتونستم شماره کارت رو وارد کنم با ۳ بانک معتبر زدم اما خطا میدم خسته شدم

    آقا این دیگه چه کوفتی بود ۲۵ هزار خودرو دارن میخوان به این ملت بیچاره بدن هی سردرگم میکنن مردم رو خوبه حالا قرعه کشی ه 

    من ۳تا کارت امتحان کردم میگه شماره کارت مجاز نیست یعنی دیگه نمیدونم چی بگم...فقط زودتر مشکلش رو حل کنید لطفا یک بدبختی که ماشین نداره بتونه ثبت نام کنه 

    من که میگم اینا برا خودشون قرعه میکشن

    من همین الان ملت حساب باز کردم قبول کرد

    سلام 

    من هرکاری میکنم شماره کارت بانکی رو ثبت نمیکنه

    کسی میتونه راهنمایی کنه؟

    صفحه کلید رو هم فارسی کردم جواب نداد

    شماره های پشتیبانی هم جواب نمیدن اصلا کسی پاسخگو نیست

    نشد که نشد دو تا شماره کارت دادیم قبول نمیکنه

    سلام دوستان کسانی که تو ثبت نام شماره شبا  مشکل دارند با بنده تماس بگیرند راهنمایی کنم  09189978124

    واسه خودم با دوتا کارتی که دارم امتحان کردم هردو میگه : 

    در نتیجه استعلام ، کارت بانکی شما یافت نشد! لطفا کارت بانکی دیگری را اضافه کنید!

     

    ولی برای یکی از دوستام که ثبتنام کردم ایرادی نگرفت و ثبت نام کرد!

    سامانتونم مثل خودتونو ماشیناتون عقب موندس!

    چرا شماره کارت بانکی میزنم خطا میده

    چرا کارت بانکی رو ثبت  نمیکنه ..چند تا کارت بانکی دارم یکیشو ثبت  نمیکنه چرا مسئولی جوابگو نیست ما چکار کنیم

    5 روزه جواب استعلام کارت بانکی منفی است و امکان ثبت نام نداریم. پشتیبانی بانک میگه به ماربط نداره مشکل از وزارت صمته، سامانه امتا میگه مشکل از بانک مرکزیه برید دور بعد ثبت نام کنید و تلفن رو قطع میکنه با بی ادبی ....

    بوی لابی میاد

    وقتی زیرساخت و بستر آماده نیست چرا مردم رو سرکار میذارید؟

    اصلا الان شماره کارت برای چی باید ثبت بشه؟؟؟؟ لطفا یکی جواب بده

    سلام خسته نباشید ایا برای ثبت نام باید یک سال از تاریخ صدرو گواهینامه گذشته باشد؟ 

    این وضعیت توهین به شعور آدم هاست. ثبت نام یه ابوقراضه و اینقدر دنگ و فنگ ثبت نام

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ***** **** ***** * ***** ** ****

    حوب بدید به دلال هاتون

    چرا وقت مارو میگیرید؟

    من ده تا کارت زدم شبا رو قبول نمیکنه جالبه که تیک صحیح میزنه

    *** ** *****

  • رحیم قاسمی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    *** ******* *** ۱۰۰۰ بار شماره کارت وارد کردم در استعلام نمیپذیره

    با کارشناسان امتا چند بار تماس گرفتم گفتن موند برای دفعه بعدی!!!!

    من نمیدونم کجای دنیا کل پول ماشینو میگیرن و ۳ ماه بعد ماشین تحویل میدن(اونم اگه کلکی در کار نباشه) تازه برا اونم قرعه کشی داره 

    برا قرعه کشیم یه قرعه کشی دیگه دارن اینا که شانس شرکت در قرعه کشی رو داشته باشی.

    چی شد که به اینجا رسیدیم........

    برای من کد احراز هویت میاد  تمام اطلاعات هم ثبت میشه  تایید رو که میزنم وتمام اطلاعات رو تایید میکنم تو صفحه بعد کد امنیتی ظاهر نمیشه همش هم میزنه در حال بررسی اطلاعات .

    نمیدونم ولی همش فکر میکنم یه مانعی هست که از ثبت نام افراد عادی جلوگیری میکنه.

    سامانه امتا موقتا ازدسترس خارج شده است. یعنی چه تا فردا وقت هست پس باید چکارکنیم برای ثبت نام ماشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سایت اشغالشون حتی توی پشتیبانی ش پیامو ارسال نمیکنه بعد بهشون میگی هی خطای استعلام کارت میاد میگن مشکل از بانکه بی عضه های بی سواد

    کسی میدونه سایت امتا کی آزاد میشه و در دسترس قرار میگیره

  • حسن همراهی
  • با سلام  

    این سایت همتا چرا از دسترس خارج شده آخه پس کی ثبت نام کنیم

  • بهزاد رفیعی
  • از صبح نزدیک 10 بار امتحان کردم هر بار به فاصله چند دقیقه. ولی نشد که نشد. با مرورگر مختلف امتحان کردم بازم نشد.

    هم سامانه مشکل داره نمیتونه استعلام کنه.

    هم گله مندم از این که چقدر مردم رو اذیت میکنن که ماشین با قرعه کشی میفروشن. پولش رو هم میگیرن تحویل هم سه ماه بعد (اگه بدن) میدن!!

    تو این ثبت نام جدید که میره برای 8 الی 12 ماه یه سری از ماشینا !!

    بدتر از اون این که سود مشارکت و انصراف هم نداره!! واقعا که مردم رو اذیت میکنن. چه جوری میخوان جواب پس بدن

    من هرچی تلاش کردم و هر فنی ک به ذهنم میرسید رو زدم ولی ارور آدرس IP شما تغییر کرده است میده اونم بدون هیچ دلیلی در حالی که چند وقت پیش دقیقا به همین روشی که الان دارم انجام میدم کامل تونستم ثبت نام کنم

    الان یکساعت مونده به پایان ثبت نام سایپا ،من بعد از چند ساعت زمان گذاشتن،هنوز موفق نشدم وارد سایت امتا شم!چه وضعیه واقعا؟ شرم آوره که زیر ساخت  یک سایت ساده رو هم ندارن 

    من هرکاری کردم نتونستم وصل بشم..سایت قطع شده لعنتی

    واقعا این چه سایتی استکه در روز ثبت نام پیش فروش ایران خودرو کار نمی کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    سلام مال بابام ثبت کرد مال منو ثبت نمیکنه از هر بانکم کارت گرفتم

    سلام ...من کارمند بانک هستم ..میخوام واریز وجه بزنم پیام کارت نامعتبر میده‌ ...بخدا کارت من دیگه معتبره‌....با همه بله با منم بله....تنها سوالم اینه حالا خدا که هیچ ....شما به انسانیت و وقت و شعور مردم بدبختی که مجبورن‌ با منت از شما خرید کنن اعتقادی دارید؟ ...احتمال زیاد نه..

     

    هر چی پرداخت میزنی میگه حساب به کد ملی مرتبط نیست.

    تو سامانه امتا بانک مرکزی هم میری اطلاعات کارت بانکی رو نمیشه ثبت کرد. تلفن های پشتیبانی بانک مرکزی هم پاسخ نمیدن. 

    عمدا کد ملی و کارت بانکی رو موقع پرداخت مجدد چک میکنند که سنگ اندازی کنند وگرنه چه دلیلی داره وقتی موقع ثبت نام استعلام کردند موقع پرداخت باز کد ملی و کارت بانکی رو استعلام کنند.

    این چه مسخره بازیه،هرچی میزنی میگه کد ملی با شماره کارت مطابقت ندارد، با هر کارتی هم میزنی همینو میگه... هه

    من اون موقع تا حالا کارتم احراز نمی شد، حالا هم که کارت رو قبول کرده شماره قرار داد برام ارسال نمیشه؟!! پس کی این پیامک ها میاد؟ به دوستانی هم که کارتاشون رو سیستم قبول نکرده پیشنهاد می کنم همان کارت اصلی که در سیستم امتا وارد کردند را فقط بزنند، فقط حواسشون باشه سایت با ارور باز نشه

  • محمد ابراهیم
  • سلام من در سایپا برنده شدم ولی چون تاریخ انقضا کارتم تمام شده بود آن را عوض کردم و حالا که می خواهم پول را واریز کنم می نویسد کدملی با شماره کارت تطابق ندارد دیگه مسخره اش رو در اوردن

    اینهمه انتقاد!!!کسی هم پاسخگو نیست 😞 سامانه امتا کارت های منو ثبت نمی کنه میگن کارت های قدیمی رو امتحان کنید! من اگه حسابام به روز باشه یا انقضای کارتهای قدیمی تموم شده باشه باید چه کنم؟ ۴روزه از کارو زندگیم افتادم بخاطر یه ثبت کارت ام تا واقعا برای خودمون متاسفم که انقدر از دنیا عقبیم  

    واقعا شورش رو دراوردید.بعد از عمری فکر کردیم شانس به ما رو کرد برنده شدیم ایران خودردو.کارتم منقضی شده بود عوضش کردم حالا احراز نمیکنه.واقعا سو مدیریت بیداد میکنه

    سلام 

    واقعا متاسفم برای وزارت صمت و سامانه مسخره امتا 

     

    سلام من زنگ زدم بانک مرکزی گفت شماره موبایل کارت بانکی بنام باشه و با ایرانخودرو هم یکی باشه و پیشنهاد میکنم بانک ملت بزنید اگه نشد سقف برداشت رو هم به بانک بگید بیشتر کنه بالای 50میلوین کنه جدیدا 100 به بالا

    خدا ازتون نگذره با این کارتون خطاا در کارت میزنه شماره کارت که یکی هست نمیخواد ماشین بدید دلخوشمون نکنید 

    واقعا بی انصاف هستین.  عدم همخوانی کد پستی و کد منطقه شهرداری دیوونه کرده منو. به پشتیبانی امتا هم زنگ می زنم الان یک ساعت میشه که تو صف انتظارم دقیقا نیم ساعته نفر اولم ولی اپراتور جواب نمی ده. فکر کنم ما به پشتیانی زنگ  می زنم و پشت خطیم هم هزینه خوبی گیرتون میاد. همیشه از بدبختی مردم سواستفاده می کنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">