ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طبق اعلام درگاه ملی مجوزها تنها ۶ روز تا پایان مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا باقی مانده و صاحبان مجوزهای کاغذی که هنوز شناسه یکتا دریافت نکرده اند، تا روز ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزها، کسب و کارهایی که هنوز شناسه یکتا دریافت نکرده‌اند، فقط تا روز ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند که مجوزهای قدیمی و کاغذی خود را به الکترونیکی تبدیل و شناسه یکتای خود را دریافت کنند. بنابراین از این تاریخ به بعد مجوزها و پروانه‌های کسب کاغذی از لحاظ قانونی باطل محسوب می‌شوند.

بنابراین، صاحبان مجوزهای کاغذی، برای دریافت شناسه یکتا و تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی کافی است با ورود به آدرس اینترنتی درگاه ملی مجوزها به نشانی www.mojavez.ir و فقط با وارد کردن ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، کد شناسه صنفی و کد پستی محل کسب) در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان و غیر حضوری مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا دریافت کنند.

گفتنی است، ادارات دولتی از این تاریخ به بعد تنها مجوزهای الکترونیکی دارای شناسه یکتا را به عنوان مجوز رسمی کسب و کار محسوب می‌کنند و مجوزهای کاغذی هیچ اعتبار قانونی ندارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">